Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik denk dat je nog het meest geholpen bent met heel concrete tips, dus bij deze, ik heb wat aangevuld hieronder. Met wat @Mulan aangeeft kan je zeker ook iets.

Nee! Vriendin zegt "ik kan volgend weekend", doe dan direct een voorstel voor dat volgend weekend. Wacht niet tot de vrijdag. Jij hebt waarschijnlijk de gewoonte je weekend pas op vrijdag in te plannen? Bij veel mensen zit het tegen dan al vol.
En onthou: Iemand die gewoon thuis zit te niksen in een weekend kan dat ook ingepland hebben. Mensen hebben nood aan zo'n rustmomenten en zeker wie zich bewust is van die nood gaat dat vaak ook concreet inplannen.

Nikske breadcrumbing dus (heb trouwens moeten opzoeken wat dat is). Ze vraagt om concreet af te spreken! Toppertje heb je hier vast hoor, ze heeft duidelijk interesse.

Niet wachten, ook hier weer: Stel haar dan concreet iets voor. Het leven is niet mentaal zitten turven wie hoeveel initiatief in iets heeft genomen en voor uw kop niks vragen "omdat het nu haar beurt is". Het leven is een kans grijpen als die er is. Ook al is het niet 100% het perfecte moment.

Dan met de zondag afkomen is helemaal niet geforceerd. Dat is gewoon zoeken naar een moment dat wel past en aangeven "voor mij lukt zondag ook". Dat ze dan de week erna voorstelt is, en nu ben ik aan het veronderstellen, waarschijnlijk omdat ze na een drukke zaterdag op zondag graag wat tijd voor haarzelf heeft en dan de voorkeur geeft aan een week later.

Zie je? Wanneer je met een concrete datum komt is het wél snel geregeld.

Nee dat is het niet. Ze neemt zelf initiatief om iets concreet af te spreken en is wat afwachtend om te zien hoe je daarop reageert. Misschien omdat ze aftast hoe jij erin staat en als jij met concrete voorstellen komt dat voor haar een bevestiging is dat jij het ook serieus neemt? Als ze dat annuleert dan kan dat 1001 redenen hebben, dat heeft niks met breadcrumbing of ghosten of wat voor datingterm dan ook te maken.
Als ik dit bericht en die van @Mulan zo lees komt alles duidelijker over voor mij. Bedankt voor de tips. Enkel over het laatste gedeelte heb ik mijn twijfels, over als ze het nogmaals zou annuleren. Zoals Mulan aangaf, een paar keer annuleren wegens eendert welke reden kan voorkomen, maar na een tijdje dien je je toch wel vragen te stellen of er überhaupt voldoende interesse is om af te spreken. Dat kan dan via een luchtige zin zoals Mulan beschreef afgetoetst worden om duidelijkheid te scheppen. Dat zal ik ook doen indien de volgende ontmoeting geannuleerd wordt.
 
Zoals Mulan aangaf, een paar keer annuleren wegens eendert welke reden kan voorkomen, maar na een tijdje dien je je toch wel vragen te stellen of er überhaupt voldoende interesse is om af te spreken.
Heeft ze dan al veel geannuleerd of heeft ze een afspraak die nog niet concreet was vastgelegd (genre "misschien volgend weekend") niet laten doorgaan? In het laatste geval is dat geen annulatie maar wordt er gewoon te lang gewacht om concreet af te spreken.

De Pieter Vanderdoncktdoorgang heeft wel een aantal pittoreske raampartijen . Vooral savonds is het daar wel een nette lichtshow. Het kan gratis, maar het kan ook duur uitdraaien .
Geen red flags daar maar red lights. Ideaal om de passie bij je date aan te wakkeren.
 
Heeft ze dan al veel geannuleerd of heeft ze een afspraak die nog niet concreet was vastgelegd (genre "misschien volgend weekend") niet laten doorgaan? In het laatste geval is dat geen annulatie maar wordt er gewoon te lang gewacht om concreet af te spreken.
Overzicht van de voorstellen/annulaties was als volgt:

Ik had eens een zondag de dag zelf voorgesteld om eens een wandeling te maken. Ze zei dat ze er zeer graag zin in had maar volzet was, dus vroeg ze of de week daarop kon. Ik ging daarmee akkoord. De volgende dag had ik haar een locatie voorgesteld. Zij heeft gezegd dat het te ver was, dus hadden we gezegd dat we dan ergens dicht bij haar zouden gaan wandelen. Maar de locatie stond niet vast. Een week is voorbij gegaan met af en toe sms’en en de vrijdagavond (de dag voor de ontmoeting) heb ik dubbel gecheckt of ze nog steeds kon. Zij heeft gezegd dat er iets is tussengekomen en stelde voor om volgend weekend af te spreken.

Nadien heb ik gezegd dat ik tegen dan op reis zou vertrekken, dus heb haar voorgesteld om in de week te ontmoeten op eendert welke dag. Zij heeft gezegd dat het moeilijk zal zijn in de week en stelde voor om in ‘t weekend af te spreken. Dus we zijn overeengekomen om af te spreken wanneer ik terug zou komen. Tijdens mijn reis was ze nog zeer enthousiast en zei iets in de aard van “we spreken zeker af wanneer je terug bent he!”.

Ik kom terug van op reis, we bellen/sms’en bijna elke dag, hebben een leuke tijd samen, praten over wat diepere onderwerpen, … en deze donderdagavond tijdens het bellen vraag ik of ze plannen heeft voor ‘t verlengd weekend. Enkel zaterdag is ze volzet zegt ze, voor de rest niets. Gisteren, vrijdagavond, stel ik voor om in ‘t weekend af te spreken. Ze zegt “ik dacht dat ik je zei dat ik zaterdag volzet was”. Dan zeg ik “ah juist, geen probleem een ander keertje dan”. (Geen flauw idee waarom zondag niet in aanmerking komt langs haar kant, maar ik forceer het niet). Daarna zegt ze “volgend weekend is mogelijk als dat voor u lukt?” Daarop zeg ik dat het zaterdag overdag wel lukt en zij is daar akkoord mee gegaan. Ik heb deze ochtend ook nog een specifieke locatie en uur voorgesteld voor die dag, en ook wat we allemaal kunnen doen (wandeling, gezelschapspel spelen, ijsje eten). Zij heeft nog niet geantwoord.
 
Ik heb deze ochtend ook nog een specifieke locatie en uur voorgesteld voor die dag, en ook wat we allemaal kunnen doen (wandeling, gezelschapspel spelen, ijsje eten). Zij heeft nog niet geantwoord.
Zij heeft net gereageerd op m’n bericht met “❤️“ en zei “we kunnen daar gaan, ik ben er nooit eerder geweest”. Ik heb geantwoord met “perfect, deal!”.

Dus voilà!! De dag, locatie, uur en zelfs mogelijke activiteiten staan vast. Nu ben ik eens benieuwd of het alweer geannuleerd gaat worden.
 
Overzicht van de voorstellen/annulaties was als volgt:
Ik zie daar echt geen rare dingen in hoor, buiten de knullige communicatie die we hier al eerder hebben zien passeren.
Nu ben ik eens benieuwd of het alweer geannuleerd gaat worden.
Komaan Spidey, het is daten, dat zou leuk en spannend moeten zijn. Klagen over uw partner is meer iets voor wanneer je uitgeteld in de zetel ligt nadat uw vijf kinderen een heel weekend het kot hebben afgebroken en je plots beseft van "ah ja, er is ook nog een partner in huis waar ik mijn energie en aandacht in moet steken" 🤪
 
Ik denk dat de grens tussen vriendin en potentiële partner onduidelijk is geworden. Ik beschouw haar wel als vriendin, maar de manier waarop zij praat met mij geeft me de indruk dat zij er misschien iets meer in ziet. Bijvoorbeeld: dat ze veel vragen stelt over m’n verleden relaties, zij vertelt over haar eigen verleden en wat ze niet meer opnieuw wil meemaken met een toekomstige partner, zij is enthousiast over wat ik allemaal doe in m’n leven en vraagt om het te delen, …

Ik twijfel wel dat het een geval kan zijn van ‘breadcrumbing’. Reden hiervoor is dat wij ook in persoon zouden afspreken maar op een of andere manier komt er niets van. De tijdlijn hieromtrent is als volgt (discussies zijn wat simpeler beschreven, en daartussen hebben we ook wat zitten sms’en/bellen uiteraard):

Spiderman: hey, wilt ge eens samen gaan wandelen dit weekend?
Vriendin: ik zou dat echt heel tof vinden, maar dit weekend zit ik al vol.
Spiderman: ah geen probleem, een andere keer dan!
Vriendin: ik kan volgend weekend wel als dat goed is voor u?
Spiderman: is goed, dan zien we elkaar volgend weekend
*de week gaat voorbij met af en toe wat sms’en*
*vrijdagavond is aangebroken*
Spiderman: hey, zie je het nog zitten om morgen af te spreken? Ik wou eens dubbel checken
Vriendin: hey, kunnen we volgend weekend afspreken, er is iets tussengekomen.
Spiderman: ah jammer, volgend weekend vertrek ik op reis dus is niet mogelijk. Ik kan wel eendert welke dag in de (werk)week omdat het een vrij rustige periode is.
Vriendin: in de week is het vrij moeilijk, laat ons best in ‘t weekend afspreken.
Spiderman: ok, dan spreken we best af wanneer ik terug ben van op reis
Vriendin: perfect is goed
Vriendin terwijl ze aan de telefoon praat met mij wanneer ik op reis zit: wanneer je terug bent laat ons zeker afspreken he!
Spiderman: ja zeker, ik zou dat ook graag willen
*ik kom terug van op reis*
*Donderdagavond bel ik haar*
Spiderman: hey heb je plannen voor in t verlengd weekend?
Vriendin: zaterdag ben ik volzet, voor de rest niet echt iets
Spiderman: ah ok (ik verwacht dat zij iets voorstelt maar dat doet ze niet, dus laat ik het zo liggen)
*vrijdagavond is aangebroken*
Spiderman: hey, wilt ge dit weekend afspreken?
Vriendin: ik dacht dat ik had gezegd dat ik zaterdag volzet was
Spiderman: ah juist, een ander keer dan! (In de verwachting dat ze zondag zou voorstellen? Reden waarom ik zondag zelf niet aanhaal is omdat zij het zelf zou doen als ze vrij was en zou willen afspreken. Het lijkt wat geforceerd om met zondag af te komen)
Vriendin: volgende week is mogelijk als je ook beschikbaar bent?
Spiderman: dat lukt zeker! Zaterdag overdag is goed voor mij
Vriendin: ok is goed!

Als ze volgende zaterdag ook annuleert, dan is het duidelijk breadcrumbing.
Amaai duidelijk een beta.
 
Hoe afspreken doorgaans gaat bij mij: *knip*
Dit dus.

Ik ben half en half aan het daten met een meisje dat ik enkele weken geleden heb leren kennen maar onze 2 volgende afspraken liggen ondertussen al meer dan een week vast en zijn voor eind deze maand... Zij heeft een zoontje die om de 2 weken op zaterdag ook bij haar is en ik heb een aantal vrienden die op het eind vh jaar verjaren en een feestje willen geven, gecombineerd met nog 4 concerttickets dit jaar.
Als je dan telkens gaat wachten tot vrijdag om de zaterdag iets te doen zie je elkaar gewoon nooit. We gingen normaal gisteren in de namiddag ook afspreken maar mijn afspraak van die avond was vroeger dan initieel gedacht dus tegen dat we goed en wel bij elkaar hadden geraakt had het voor max een half uurtje geweest dus hebben we dat gewoon uitgesteld naar volgende week zondag. Zo'n dingen gebeuren gewoon, zonder dat daar een speciale reden voor is.

Het leven is al moeilijk genoeg zonder er nog extra problemen bij te gaan zoeken @Spiderman ;)
 
Zij heeft me daarnet gebeld en heeft onze afspraak van zaterdag geannuleerd omdat er iets is tussengekomen. MAAR, zij heeft daarna direct een dagje vroeger voorgesteld. Positief eigenlijk, want we gaan elkaar nu een dagje vroeger zien!

Top, ben blij voor jou!
Just chill en alles komt goed. Is het niet met deze, dan is het met iemand anders en dan moest dat maar zo zijn.
Heel veel succes gewenst!
 
 
Nog een maand en ik ben 40, hopelijk kan ik dan nog inschrijven want voor heel Vlaanderen in een melig programma te kakken worden gezet met mijn klungelige verleidingstechnieken, daar teken ik direct voor! 🤪
 
Terug
Bovenaan