Jupiler Pro League 2024-2025

Zo Denderend was het ook allemaal niet.
De looplijnen en combinatiespel was beter dan onder Vrancken, maar blijft een matige kern met duidelijke pijnpunten.
van de top 5 hebben we in de terugronde 1 match verloren. in de andere 4 krijgen we 1 goal tegen.
gisteren hadden dat er 6 moeten, 7 kunnen zijn. (2 penalties, 1 afgekeurde goal. die 2de afgekeurde goal zorgde ervoor dat er een penalty werd gegeven: als die telde was er geen penalty)

je kan dan veel zeggen over looplijnen, en een matige kern etc. maar dit was geen normale dag voor ons, en je kan hier geen conclusies uit trekken. het moet wel bij die ene uitvlieger blijven, maar om te zeggen dat dit "ons niveau" is, vind ik niet correct.
misschien zijn we wel de mindere van de groep, maar kneusje vind ik ook overdreven, tbf.

van de top 5 hebben we in de terugronde 1 match verloren. in de andere 4 krijgen we 1 goal tegen.
gisteren hadden dat er 6 moeten, 7 kunnen zijn. (2 penalties, 1 afgekeurde goal. die 2de afgekeurde goal zorgde ervoor dat er een penalty werd gegeven: als die telde was er geen penalty)

je kan dan veel zeggen over looplijnen, en een matige kern etc. maar dit was geen normale dag voor ons, en je kan hier geen conclusies uit trekken. het moet wel bij die ene uitvlieger blijven, maar om te zeggen dat dit "ons niveau" is, vind ik niet correct.
misschien zijn we wel de mindere van de groep, maar kneusje vind ik ook overdreven, tbf.
Zelf gisteren ook wel genoeg kansen gehad om er zeker 3 te maken. Het kwartier na die 2de penaltymisser vond ik Gent beter (aanvallend dan toch).

Door die stevige uitslag tegen Antwerp zijn we opnieuw titelkandidaat in de pers. Maar naast ons goede spel was wel de eerste kans meteen raak. Daarna een rode kaart nog,...
De sterren stonden goed zaterdagavond, maar ik denk niet dat we een titelkandidaat gaan zijn. Hopen wel natuurlijk.

Door die stevige uitslag tegen Antwerp zijn we opnieuw titelkandidaat in de pers. Maar naast ons goede spel was wel de eerste kans meteen raak. Daarna een rode kaart nog,...
De sterren stonden goed zaterdagavond, maar ik denk niet dat we een titelkandidaat gaan zijn. Hopen wel natuurlijk.
Na speeldag 4 zullen we het vooral weten wie nog kandidaat is, dan is Club - Genk en Genk - Union achter de rug. Als Genk daar goed uitkomt kan het al gelopen zijn.

Heerlijk dagje gisteren tegen Gent. Kos met een wereldgoal, Tolu weer met een goal en mijn favoriet Oh weer met twee goals. Ik heb nog altijd niet de volledige hoop op een titel, maar het komt dichter.

Belangrijkste is uw thuis matchen winnen en dan kom je al heel ver zowel voor Club,gen en Union en wie het beste doet op verplaatsing zal de kampioen zijn

Offtopic maar als antwerp-supporter zou ik nu toch ni zo happy zijn.. tribune twee zou normaal worden afgebroken maar tga ineens ni door, vermoeden van geldgebrek?

Ge zou maar als club afhangen van zo n persoon/bedrijf, alst gelijk n kaartenhuisje ineenstort zou uw club zomaar kunnen ophouden met bestaan

Ondertussen mag Lamkel Zé niet meer met de groep trainen bij STVV :rofl:

Het is toch niet te snappen dat zo'n spelers toch altijd nog een contract versieren.. Altijd nog wel ergens een cheque versieren ondanks alle eerdere fratsen. Soms verdien je het toch gewoon als club hoor, als je zo'n idioten weer binnenhaalt.

Het is toch niet te snappen dat zo'n spelers toch altijd nog een contract versieren.. Altijd nog wel ergens een cheque versieren ondanks alle eerdere fratsen. Soms verdien je het toch gewoon als club hoor, als je zo'n idioten weer binnenhaalt.
Kheb t al eens gezegd, volgens mij kan dieje mens zijn zaakwaarnemer ijs verkopen aan n eskimo

Iemand zei het in een podcast. Je haalt die binnen om 3 a 4 overwinningen te halen op (zeer) korte termijn en dan zijn het vodden.

Vraag me af wat het deze keer is.

Terug
Bovenaan