Kleine Beursfeiten

Ik kijk net voor het eerst vandaag en zie dat de VIX +28% staat ... Dat betekent hopen kansen voor beleggers die er gebruik van durven maken. Van OXY zou je nu niet direct een hoge gamma verwachten, maar het kan wel degelijk als de VIX zulke sterke sprongen maakt. Als je gelooft in OXY, kan je hier gebruik van maken.
Tzijn mijn puts op QQQ 😅

-13,2% YTD, voor het eerst sinds de market top ook slechter dan benchmark. Crocs gigantisch afgestraft vandaag. Suckt, but not worried at all met oog op eind dit jaar. Vakantiegeld binnenkort, laat maar zakken.

Idem -14% hier (incl crypto wel). Maar ik stress niet. Ik wind mij meer op in mensen die momenteel in alles doomsday beginnen zien. Take a chill pill en hou vast aan de strategie.

- 6.8%. Meeste wat ik uit de US had gekocht is eigenlijk totaal verkeerd gegaan. MBLY, HITI, ABNB,...allemaal "maar" 5-10% in de min gegaan dankzij SL want die premium growth is hard gecrashed. Wat kunnen compenseren door swing trade na DeepSeek en China posities. Nu enkel nog EU cloud en China in pf, maar blijf meeste in cash.

-1% hier.

Kan niet ontevreden zijn, gewoonlijk underperform ik de Nasdaq tijdens correcties / bear markets.

En ook nog eens extra USD headwinds: 6% zwakker YTD dus FX-neutral (in USD) zijn de resultaten beter.

ASML hangt al een hele tijd mijn voeten uit GAK van 702.. Hopelijk mond de VS hun full retard modus uit in ASML die toch machines gaat verkopen aan China.

Hier ook -1% ytd, alles verkopen bij zijn eerste importtarieven was achteraf gezien goede zet, wel iets te snel terug aandelen opgepikt, had beter nog wat gewacht... ach ja, achteraf allemaal simpel hé, maar FOMO is soms te sterk

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan