Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe vaak laten jullie je robot dweilen? Ik laat 'm nu 5 nachten per week dweilen. 2 nachten niet omdat m'n vriendin op kantoordagen vroeger opstaat en dan is de dweil nog aan het drogen tegen dat ze opstaat (te luidruchtig 's morgens). Zou dat sletig zijn voor de vloer op lange termijn?
Hoe vaak laten jullie je robot dweilen? Ik laat 'm nu 5 nachten per week dweilen. 2 nachten niet omdat m'n vriendin op kantoordagen vroeger opstaat en dan is de dweil nog aan het drogen tegen dat ze opstaat (te luidruchtig 's morgens). Zou dat sletig zijn voor de vloer op lange termijn?
Ik weet niet, wrijving kan over lange termijn toch schade veroorzaken zou ik denken? Een vloer is in principe niet gemaakt om elke dag behandeld te worden door een draaiende rol.
dagelijks. op een tegel vloer met keramisch parket. dat kan er tegen hoor..
soms tot 3 per dag als de tuin echt een modderpoel is...
in horeca en winkels dweilen ze toch ook elke dag. die vloeren zien veel meer af. Terassen buiten in de regen idem...
de hoeveleheid water dat die dweiler verbruikt is peanuts eh