Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pozuelo konden we echt niks aan doen. Die heeft ons gewoon keihard een mes in de rug gestoken en het via advocaten gespeeld. Grootste stuk vuil dat ooit voor ons gespeeld heeft. Defour kan er niet tegenop. Meneer zat met tranen in zijn ogen te beloven dat die tot einde seizoen bij ons ging blijven en kampioen ging worden met ons om drie weken later zijn middenvinger uit te steken. Als ik zeg wat ik van die gast denk, heb ik een ban aan mijn broek.Ja Genk slaagt erin om elk seizoen tijdens de winterstop het alsnog te verknallen door sleutelspelers te laten gaan.
Je zou denken dat ze na Pozuelo, Onuachu etc toch lessen hebben getrokken?
Het probleem is dat 'ze' (en daar reken ik mezelf ook deels bij want ik heb ook mijn twijfels gehad) altijd staan aan te schuiven om elke nieuwe aankoop die een beetje geld heeft gekost na 2 maand al af te schrijven. Die gast was nog maar 22 en kwam van de Bulgaarse competitie, dus hem een beetje tijd geven was wel zo vriendelijk geweest. Remember Bacca. En als er iets is wat je direct zag is dat ie de mentaliteit heeft om te willen slagen.37 miljoen? Waanzin gewwon. WAAN-ZIN. Die heeft zich sterk herpakt, maar op een bepaald moment waren ze die aan het afschrijven.
Ik snap ook niet waarom ze die Thiago hebben gehaald, nu zitten ze daar met drie spitsen die toch aardig wat geld hebben gekost?
Als je dan ziet dat er achteraan toch nog best wat werk is...
Thiago gaat het ook niet worden![]()
Stuur die Thiago maar terug naar Bulgarije, wat is dat zeg![]()
Thiago is ook gewoon veel te zwak voor in deze ploeg te staan
Die Thiago heeft niks balgevoel of finesse en dat leer je niet meer bij aan iemand van die leeftijd. Twee klompen als voeten. Aan dat bikkelen heb je niets als je zo slecht afwerkt voor de rest.
Jutgla moet toch altijd spelen ipv Thiago. Begrijp daar niets van.
Die Thiago is toch ook ni de spits vind ik , liever Jutgla .
Paar wedstrijden gezien van Brugge en wringt toch al een paar kansen om
Hoeveel kostte die thiago?
Thiago is toch echt te zwak als Club spits. Dat is meer niveau STVV of Cercle ofzo.
Thiago pffft veeel te traag en dan nog slechte voeten
Neen Club heeft een spits EN een cv verdediger nodig. De ploeg is niet in balans
Jutgla moet gewoon spelen. Veel betere spits imo
Thiago wat een dwaas verkopen die handel. Skov olsen heel zwak ook
Sinds het vertrek van Wesley, ist de eene na de andere die flopt Okereke, krmencik, Dost, yaremchuk, en nu thiago dat met de week slechter is, dan konden ze even goed chuk houden en hem het volste vertrouwen geven.
In Denkey van Cercle zie ik wel iets.
Thiago is niet goed genoeg voor Club maar van wat ik zie is dat wel een topper qua inzet-werken-trainen. Lijkt me ook goed in de kleedkamer.
Dien Thiago , al chance dat Brugge die genomen heeft , op dit moment is dat de Mechele in de spits
Met thiago en jutgla gaan we geen potten breken, en elke nieuwe cv is een upgrade tov mechele /spileers.
ok spileers is jong maar ik zie er geen groot talent in, en mechele zou gewoon een goede back up mogen zijn op de bank.
Ik zie geen quote van mezelf, het kan nog altijd!Berg die scoutingdromen maar op hé jongens![]()
Ik vermoed dat zijn knie wel een paar keer extra door de scanner is gegaanHopelijk wel gedekt moest hij opeens blessure hebben!
Ge zijt mijn quotes vergeten, ik heb hem altijd verdedigd hier als één van de weinigen.Berg die scoutingdromen maar op hé jongens![]()
Ach mijn quotes waren van in begin van seizoen , toen vonden zelfs Bruggefans hem shitBerg die scoutingdromen maar op hé jongens![]()