Zelf McDonald´s cheeseburger maken

Dit kan dan weer wél door de hamburger in de air fryer te steken.

Edit: T was een grapke om de kwaliteit van MC Do vlees te benadrukken he :unsure: . Van alle fastfood (die ik gegeten heb) vind ik dat echt de minste hamburgers, toch zeker de gewone en de cheese, een generous jack gaat nog wel.
 
Laatst bewerkt:
Stap:

1 neem een verlebberd broodje
2 neem een plakje ‘vlees’ dat overdatum is
3 neem ketchup/mosterd (liefst de minst goeie)
4 augurkje ( kleinste vd pot)
5 voeg een schelleke smeltkaas toe (1€/ pak van 10) en vraag daar €1 extra voor

voila. Af
 
Tussen zo een cheeseburger niet. Je zou die zelfs verkloten 🤦
task-failed-successfully-windows-xp-dialog-box.jpg
 
Gaat u nooit lukken, die broodjes zitten vol met oa suiker en toevoegingen en dat is voornamelijk waar ook die geur van zo een McDonald's burger vandaan komt als ge die verpakking open doet en wat het verslavend maakt.

Ik heb er een tijdje gewerkt, buns en zelfs de augurk is ''custom made'' staat geen merk op de verpakking maar die worden ''speciaal'' voor McDonald's gemaakt, ketchup is Heinz en ajuin is dehydrated , die komt binnen in een grote zak en word in een bak met water gelegd voor een uurtje en dan alle excess water afgegoten en de rehydrated ajuin gaat in shakers voor op de burgers te doen, daarom heeft zelfs de ajuin daar zijn eigen smaak en textuur vergeleken met zelf wat ajuin te choppen bij je thuis.

En heel dat gezeik over de kwaliteit van het vlees kan stoppen, dat is gewoon streng gecontroleerd rundsvlees in patties gevormd en komt bevroren binnen ( is ''flash frozen'' om de smaak van het vlees te bewaren ) van productie tot het bakken van een patty gaat nooit meer dan 2-3 weken voorbij ( dus vormen in de fabriek, bevriezen, op de plaat in een willekeurig McD restaurant )

Dat het vlees misschien niet je smaak is omdat het op een plaat gebakken is ipv flame grilled is een aparte discussie maar als je termen gebruikt als '' laag kwaliteitsvlees'' heb je gewoon geen idee en ben je maar wat aan het lullen.

Wil je augurk wat in de buurt kom kan je Heinz original Dill pickle kopen maar dan moet je al op Amazon zijn of in importwinkels, de buns namaken is zo goed als onmogelijk.
 
In 'Snackmasters' op VTM hebben ze eens een Giant proberen namaken. Is nu niet hetzelfde, maar kan je misschien inspireren voor de bun en het vlees.
 
Terug
Bovenaan