Zelf McDonald´s cheeseburger maken

Zijn dat uw punten of die van het hln artikel?

Whopper is lekker, maar ik neem toch meestal de ultimate bacon king met jalapinos toegevoegd. En dan zo’n frit met spekblokjes en kaassaus erop.
Qua calorieën kan het wel tellen denk ik 😅
Dat is uit het artikel, als ik straks tijd heb c/p ik het ganse artikel.
 
Nu, ik ben wel een Bk fan als het op fastfood aankomt.
Maar moet toch wel zeggen dat ook veel afhangt vh personeel hoor.
Que teamwork en vlotte bediening is mcdonalds toch wel beter.
Hier in spanje naar BK geweest. Echt niet normaal hoe tam en laks dat personeel hier is.
Er was een Brit aan de balie aan het klagen dat hij al 30 min aan het wachten was op zijn eten.
Onze bestelling liep ook niet gesmeerd.
Als dat dan je eerste ervaring is met zo’n keten ….
 
Nu, ik ben wel een Bk fan als het op fastfood aankomt.
Maar moet toch wel zeggen dat ook veel afhangt vh personeel hoor.
Que teamwork en vlotte bediening is mcdonalds toch wel beter.
Hier in spanje naar BK geweest. Echt niet normaal hoe tam en laks dat personeel hier is.
Er was een Brit aan de balie aan het klagen dat hij al 30 min aan het wachten was op zijn eten.
Onze bestelling liep ook niet gesmeerd.
Als dat dan je eerste ervaring is met zo’n keten ….
Mja Spanje en Italië zijn nu ook niet de grootste werkers. Een maat van me heeft in Spanje nog een restaurant gehad en ermee gestopt omdat je gewoon geen deftig personeel kan vinden.
 
Mja Spanje en Italië zijn nu ook niet de grootste werkers. Een maat van me heeft in Spanje nog een restaurant gehad en ermee gestopt omdat je gewoon geen deftig personeel kan vinden.
Amai ja.
Ge kunt lui zijn. En dan hebt ge nog de spanjaarden.
Enfin diegene ik ben tegengekomen in bk toch daar 😅
 
Blijf er bij dat ik de beste burger (en dan spreek ik van hamburgers tout court, dus niet louter fast food ketens) bij McDonalds Canada heb gegeten. Was een speciale versie, zeker dubbel zoniet driedubbel als eentje die hier te verkrijgen is. Vlees super sappig, heerlijke saus. Echt 5000% de beste burger die ik ooit gehad heb. :drool::drool::drool:
 
Terug
Bovenaan