Waar kan ik dit kopen?

Veel geluk om dat er op te krijgen (als je het vindt). Ik heb dat een tijd terug gewoon opgegeven bij een rugzak van decathlon met gelijkaardig systeem...

Ik vrees er inderdaad ook wel voor.
Want ik kan mij het moment nog herinneren dat het losgekomen is en dat ik toen geprobeerd heb.
Echter weet ik dus niet meer waar ik dat stukje gedaan heb.
Ik heb een semi oplossing lopende om het toch al te bekomen, to be continued.

Ik heb een nieuwe 'chest buckle/strap' (is de zoekterm dus) toegekregen van een ander merk.
Had in AS adventure gezien dat dat merk zo een gelijkaardig systeem had en die hebben wel een goede na/repair service die dat kosteloos heeft opgestuurd. Klein beetje onethisch misschien maar als het gewoon te koop had gestaan had ik er gerust voor betaald, maar ze gingen het direct opsturen dusja. Burton heeft gereageerd dat ze dit niet hebben of in stock houden.
Daarnet even gesukkel maar het er toch nog vrij vlot opgekregen.
Dus deze kan weer mee op skireis (y)
 
Ik heb een zeer lage hoekzetel, zo'n 2cm boven de grond en ik ben op zoek naar het ideale poetsmiddel. Iemand tips?

Ik geraak eronder met zo'n swiffer duster stokje, maar wil graag ook met een nat product eronder geraken. Je hebt wel natte swiffer doekjes, maar die moeten dan op die houder van swiffer en die stok is dan weer te dik.

(Zetel opheffen is niet altijd een oplossing. Ik ben single en krijg niet tegelijk de zetel opgehoffen om er dan nog met iets onder te kunnen gaan).
 
Ik heb een zeer lage hoekzetel, zo'n 2cm boven de grond en ik ben op zoek naar het ideale poetsmiddel. Iemand tips?

Ik geraak eronder met zo'n swiffer duster stokje, maar wil graag ook met een nat product eronder geraken. Je hebt wel natte swiffer doekjes, maar die moeten dan op die houder van swiffer en die stok is dan weer te dik.

(Zetel opheffen is niet altijd een oplossing. Ik ben single en krijg niet tegelijk de zetel opgehoffen om er dan nog met iets onder te kunnen gaan).
Zetel verplaatsen of blokjes onder de poten? 🤷‍♂️
 
Ik heb een zeer lage hoekzetel, zo'n 2cm boven de grond en ik ben op zoek naar het ideale poetsmiddel. Iemand tips?

Ik geraak eronder met zo'n swiffer duster stokje, maar wil graag ook met een nat product eronder geraken. Je hebt wel natte swiffer doekjes, maar die moeten dan op die houder van swiffer en die stok is dan weer te dik.

(Zetel opheffen is niet altijd een oplossing. Ik ben single en krijg niet tegelijk de zetel opgehoffen om er dan nog met iets onder te kunnen gaan).
Koop iets in dit genre. Je kan er gelijk welk doekje rond draaien, dus ook een nat Swiffer doekje.

IMG_2757.jpeg
IMG_2756.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik heb een zeer lage hoekzetel, zo'n 2cm boven de grond en ik ben op zoek naar het ideale poetsmiddel. Iemand tips?

Ik geraak eronder met zo'n swiffer duster stokje, maar wil graag ook met een nat product eronder geraken. Je hebt wel natte swiffer doekjes, maar die moeten dan op die houder van swiffer en die stok is dan weer te dik.

(Zetel opheffen is niet altijd een oplossing. Ik ben single en krijg niet tegelijk de zetel opgehoffen om er dan nog met iets onder te kunnen gaan).
Ik zou waarschijnlijk een dweil over een lange lat leggen en het zo doen. Als ik al de enorme drang zou hebben om te gaan kuisen waar er eigenlijk geen vuil kan liggen. 🫣
 
Ik zou waarschijnlijk een dweil over een lange lat leggen en het zo doen. Als ik al de enorme drang zou hebben om te gaan kuisen waar er eigenlijk geen vuil kan liggen. 🫣
Stof kruipt uiteindelijk overal natuurlijk, 🤷‍♂️ We hebben hier ook zoiets en dat krioelt daar best van het vuil als dat niet met regelmaat gepoetst wordt. Voordeel is hier wel dat het uit elkaar kan in 4 stukken. Dat is ook meteen het nadeel.
 
Stof kruipt uiteindelijk overal natuurlijk, 🤷‍♂️ We hebben hier ook zoiets en dat krioelt daar best van het vuil als dat niet met regelmaat gepoetst wordt. Voordeel is hier wel dat het uit elkaar kan in 4 stukken. Dat is ook meteen het nadeel.
Maar het stof kan ze er vanonder vegen, ze wil specifiek met nat eronder. 🤷‍♀️
 
Ik heb een zeer lage hoekzetel, zo'n 2cm boven de grond en ik ben op zoek naar het ideale poetsmiddel. Iemand tips?

Ik geraak eronder met zo'n swiffer duster stokje, maar wil graag ook met een nat product eronder geraken. Je hebt wel natte swiffer doekjes, maar die moeten dan op die houder van swiffer en die stok is dan weer te dik.

(Zetel opheffen is niet altijd een oplossing. Ik ben single en krijg niet tegelijk de zetel opgehoffen om er dan nog met iets onder te kunnen gaan).
Wij hebben zoiets onder de poten bevestigd, waardoor het net iets makkelijker is de zetel te verschuiven.
 
Blijkbaar is het sinds begin dit jaar verplicht dat je een GFT bak gebruikt. Waar kan je de goedkoopste zakjes kopen, van bv. 5 liter om eerst in de keuken te verzamelen en dan in de bak te gooien? Het ziet er mij altijd zo'n ranzige boel uit als ik zo'n bakken zie staan langs de weg dus liever alles in zakjes. Of valt dat wel mee in de praktijk? Volgens https://limburg.net/fractie/gft moeten het zakjes zijn met 'Als één van de volgende labels op de verpakking staat ‘OK-compost Industrial’-label, het ‘ OK-compost Home’-label of het Seedling-label) ben je altijd zeker. '
 
Blijkbaar is het sinds begin dit jaar verplicht dat je een GFT bak gebruikt. Waar kan je de goedkoopste zakjes kopen, van bv. 5 liter om eerst in de keuken te verzamelen en dan in de bak te gooien? Het ziet er mij altijd zo'n ranzige boel uit als ik zo'n bakken zie staan langs de weg dus liever alles in zakjes. Of valt dat wel mee in de praktijk? Volgens https://limburg.net/fractie/gft moeten het zakjes zijn met 'Als één van de volgende labels op de verpakking staat ‘OK-compost Industrial’-label, het ‘ OK-compost Home’-label of het Seedling-label) ben je altijd zeker. '
Action en AH kopen wij die. Moet zeggen dat ons bakje in keuken toch ook vol vocht ligt vanonder, dat gaat er door. Maar blijft makkelijker weggooien in de grote bak zo.
 
Ik gebruik gewoon een inox kom in de keuken: keukenpapier onderin en daar dan mijn gft in, om de dag kap ik die dan leeg in mijn compostvat.
 
Ik gebruik gewoon een inox kom in de keuken: keukenpapier onderin en daar dan mijn gft in, om de dag kap ik die dan leeg in mijn compostvat.
Wij gebruiken ook zo een inox kom. En telkens als die vol is giet in die uit in de gft-bak. Wat soms wel meerdere keren op een dag kan zijn.
 
Ik zoek naar een ultrasone insectenverjager dat op batterijen werkt. Moet op batterijen want de ruimte waar ik het ga plaatsen heeft geen electriciteit (garagebox). Heb al menig website opgezocht via Google, maar de meeste die een review hebben, hebben niet zo'n goede score. En degene die geen review hebben, zijn nogal prijzig en ik wil geen kat in een zak kopen.

Heb ik chance en is er hier een forumganger die mij een degelijke kan aanraden? :unsure:
 
Ik zoek naar een ultrasone insectenverjager dat op batterijen werkt. Moet op batterijen want de ruimte waar ik het ga plaatsen heeft geen electriciteit (garagebox). Heb al menig website opgezocht via Google, maar de meeste die een review hebben, hebben niet zo'n goede score. En degene die geen review hebben, zijn nogal prijzig en ik wil geen kat in een zak kopen.

Heb ik chance en is er hier een forumganger die mij een degelijke kan aanraden? :unsure:

Is er geentje die op usb werkt en waar je dus een batterypack kan aanhangen?
 
Is er geentje die op usb werkt en waar je dus een batterypack kan aanhangen?
Daar had ik niet aan gedacht, er zijn er enkele die op USB werken ja. Maar hoe duur is zo'n batterypack? Ik ken er te weinig van en een snelle zoektocht op Google levert mij bedragen op van tussen 20 en 1400(!) euro op. Niet zeker welk merk ik best pak enzo.
 
Terug
Bovenaan