Waar kan ik dit kopen?

Ik zoek "Mon cheri" maar dan de versie zonder likeur. Ik heb geen idee waar ik die nog ergens kan kopen?
(volgens mij in België alvast niet). Iemand ???

Via google vind ik niks. Nochtans weet ik 100% zeker dat dit bestaat. (want ik heb dit ooit eens gekocht toen het ergens in promo stond)
Het kenmerkende aan “Mon Cheri” is net de likeur. Zou me dus verbazen dat er een versie zonder zou bestaan.

Er staat ook niets op de website van de producent Ferrero.
 
Het kenmerkende aan “Mon Cheri” is net de likeur. Zou me dus verbazen dat er een versie zonder zou bestaan.

Er staat ook niets op de website van de producent Ferrero.
Ik weet dat het produkt ooit bestaan heeft zonder likeur. Maar het kan zijn dat het geen succes was en het anno 2024 niet meer bestaat.
Dus misschien bestaat het niet langer.

Leek mij ook vreemd zo zonder alcohol. Maar vrouwlief zaagt er continue achter. :tongue:

Gevonden
Ferrero Mon cheri

Blijkbaar gemaakt in Duitsland maar alleen nog maar verkrijgbaar op de Amerikaanse markt. Met hazelnoten aldus.

Zou me dus verbazen dat er een versie zonder zou bestaan.
Haha dan heb ik een surprise surprise voor je. Het bestaat dus wel degelijk. :tongue:
Maar goed Amerikanen zijn vreemde wezens. (mijn vrouw moest het horen).

Is Mon Cheri zonder likeur niet gewoon chocolade?
Ja eigenlijk wel he.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat het produkt ooit bestaan heeft zonder likeur. Maar het kan zijn dat het geen succes was en het anno 2024 niet meer bestaat.
Dus misschien bestaat het niet langer.

Leek mij ook vreemd zo zonder alcohol. Maar vrouwlief zaagt er continue achter. :tongue:

Gevonden
Ferrero Mon cheri

Blijkbaar gemaakt in Duitsland maar alleen nog maar verkrijgbaar op de Amerikaanse markt. Met hazelnoten aldus.


Haha dan heb ik een surprise surprise voor je. Het bestaat dus wel degelijk. :tongue:
Maar goed Amerikanen zijn vreemde wezens. (mijn vrouw moest het horen).


Ja eigenlijk wel he.
Hetgeen jij zoekt is “Ferrero Küsschen”.
Amazon link

IMG_5253.jpeg


De echte “Mon Cheri” is met likeur. Ze hebben de “Küsschen” blijkbaar wel “Mon Cheri” genoemd voor de Amerikaanse markt.

Ferrero Küsschen were launched in 1968. The box consists of 5 or 32 pieces. Gift boxes come with 14 or 20 chocolate packets.

Earlier Ferrero used to vend the same chocolates under the name Mon Chéri in the USA. In Germany and in Italy chocolates called Mon Chéri are still sold, but the candy is very different: instead of a hazelnut they are filled with a cherry.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 515
Blijf voor elektronica over het algemeen maar weg bij Temu, of bij eender welke Chinese brolhandel.

Zij durven zaken te verkopen die niet gekeurd zijn voor de Europese markt, of die zelfs gewoon niet aan de veiligheidseisen voldoen voor onze markt. En in zeldzame gevallen gewoon levensgevaarlijk zijn (kans op elektrische schok, of op kortsluiting met een huisbrand tot gevolg).

Ik heb hier aan mijn partner al duidelijk gemaakt dat als ik hier ooit iets van een Chinese webshop met een stekker aan dat ik dat meteen kapot sla met een hamer en in de vuilbak zwier.

Goedkope elektronica kan je ook vinden in bijvoorbeeld de Action of de Ikea. Zowat al onze USB laders hier komen van die laatste, en die zijn niet duur, maar top qua veiligheid en efficiëntie.

De elektronica uit de action is exact dezelfde als die van bvb AliExpress ;)
 
Ik zoek "Mon cheri" maar dan de versie zonder likeur. Ik heb geen idee waar ik die nog ergens kan kopen?
(volgens mij in België alvast niet). Iemand ???

Via google vind ik niks. Nochtans weet ik 100% zeker dat dit bestaat. (want ik heb dit ooit eens gekocht toen het ergens in promo stond)
Het merk ‘Cella’ is het dichtste hierbij met donkere chocolade (al bestaat melk ook) met kers en vloeibare vulling, is normaliter zonder alcohol.
 
De elektronica uit de action is exact dezelfde als die van bvb AliExpress ;)
Voor een groot deel mogelijk wel, maar van de elektronica uit de Action weet je dat die aan de Europese standaarden voldoet (of toch zou moeten voldoen). Als je er uit zo'n Chinese shop de verkeerde uitpakt krijg je een product waar men bijvoorbeeld geen goesting had om de aarding intern vast te schroeven, of waar gewoon pinnen uit steken waar 220V op staat. Ik kan nog wel wat voorbeelden zoeken, en meestal zijn de gebreken wel wat minder flagrant.

Ik ga zelf het risico niet nemen om voor wat euro's besparing spullen in mijn huis te hebben die mogelijk gevaarlijk kunnen zijn.
 
Iemand een tip voor een lekvrije yoghurtbeker met 2 compartimenten? Maar wel eentje waarvan het compartiment voor fruit voldoende groot is. Ik vind precies alleen maar bekers waar wel voldoende yoghurt in kan, maar amper 3 aardbeien ofzo in't bovenste compartiment.
Laat ons zeggen dat'k er ongeveer 200gr aardbeien in stukjes wil inkrijgen en 150 of 200gr plattekaas.
 
Laatst bewerkt:
Iemand een tip voor een lekvrije yoghurtbeker met 2 compartimenten? Maar wel eentje waarvan het compartiment voor fruit voldoende groot is. Ik vind precies alleen maar bekers waar wel voldoende yoghurt in kan, maar amper 3 aardbeien ofzo in't bovenste compartiment.
Laat ons zeggen dat'k er ongeveer 200gr aardbeien in stukjes wil inkrijgen en 150 of 200gr plattekaas.

Amazon staat er vol van
 
I know... Net daarom vroeg ik een goede tip. Vaak niet zo lekvrij als er beweerd wordt en fruitcompartiment is in praktijk veel kleiner dan het lijkt op de foto.
Even de reviews erbij nemen. Als je de reviews met de afbeeldingen filtert kan je iets beter inschatten.

Ik heb zelf deze: https://www.amazon.de/dp/B0CLRP4WX3
Goeie beker, maar ik gebruik het top compartiment enkel voor granola. Is niet groot genoeg voor fruit.
 
Laatst bewerkt:
Op de wekelijkse markt kon je vroeger veel verschillende voetbaltruitjes goedkoop kopen.

Ik ben vorige week nog eens naar de markt geweest, en daar was 1 kraampje dat nog shirtjes verkoopt. (30€ voor shirt + broekje) Maar slechts een 10-tal verschillende.

Ik wil graag een specifiek truitje kopen (van Doku bij Man City), maar dat had hij niet meer in mijn maat. Hij ging het misschien terug binnen hebben binnen 4 a 5 weken. (Dus in vermoed dat hij steeds in bulk aankoopt bij DHGate of zo).

Ik zou dat truitje graag tegen begin juni hebben. Dus wachten op hem of zelf bestellen op DHGate gaat te lang duren.


Zijn er nog opties om voetbaltruitjes te kopen zonder 130€ te moeten betalen op de officiële shop?
 
Op de wekelijkse markt kon je vroeger veel verschillende voetbaltruitjes goedkoop kopen.

Ik ben vorige week nog eens naar de markt geweest, en daar was 1 kraampje dat nog shirtjes verkoopt. (30€ voor shirt + broekje) Maar slechts een 10-tal verschillende.

Ik wil graag een specifiek truitje kopen (van Doku bij Man City), maar dat had hij niet meer in mijn maat. Hij ging het misschien terug binnen hebben binnen 4 a 5 weken. (Dus in vermoed dat hij steeds in bulk aankoopt bij DHGate of zo).

Ik zou dat truitje graag tegen begin juni hebben. Dus wachten op hem of zelf bestellen op DHGate gaat te lang duren.


Zijn er nog opties om voetbaltruitjes te kopen zonder 130€ te moeten betalen op de officiële shop?
Als ik de Man City shop bekijk, zie ik dat er nu een promotie bezig is waardoor ge zeker geen € 130 zult betalen (incl. verzending).
't Is geen € 30 gelijk op de markt, maar ge zult het wel op tijd hebben dan.
 
Ik zou eigenlijk voor de eerste keer in mijn leven eens een deftige matras willen kopen. Hoe begin ik hieraan? :unsure:
 
Als ik de Man City shop bekijk, zie ik dat er nu een promotie bezig is waardoor ge zeker geen € 130 zult betalen (incl. verzending).
't Is geen € 30 gelijk op de markt, maar ge zult het wel op tijd hebben dan.

Komt dan op 75€ incl shipping. (Uit NL blijkbaar, ik had al wat schrik ivm Brexit)
Wat ook nog wel vrij veel is, maar cava.

Jammer is dat het in mijn maat (L)uit stock is. Enkel XXL of 3XL.


En waarschijnlijk ook een officiële versie itt de markt

Dat maakt me niet uit hoor ;)
 
Terug
Bovenaan