Waar kan ik dit kopen?

Daar had ik niet aan gedacht, er zijn er enkele die op USB werken ja. Maar hoe duur is zo'n batterypack? Ik ken er te weinig van en een snelle zoektocht op Google levert mij bedragen op van tussen 20 en 1400(!) euro op. Niet zeker welk merk ik best pak enzo.

Dat hangt er vanaf hoe lang dat ding moet opstaan
 
Iemand heeft hier (zelfs nog op 9lives, denk ik) zetels gepost van op Amazon. Soort van 1 persoons cinema/relax-achtige zetels, waar hij erg tevreden van was.
Ik vind ze niet meer terug.
 
Iemand heeft hier (zelfs nog op 9lives, denk ik) zetels gepost van op Amazon. Soort van 1 persoons cinema/relax-achtige zetels, waar hij erg tevreden van was.
Ik vind ze niet meer terug.
heb deze: https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B095RZ3DY8/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o01_s00?ie=UTF8&th=1

vooral voor de cupholders gekocht, die vond ik niet vaak terug.
zit perfect, kan tot een ligpositie reclinen en heeft usb poorten voor de gsm, controllers etc.
denk wel dat ik nu voor iets anders zou gaan omdat de zetels echt wel veel plaats innemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
  • Leuk
Waarderingen: 515
Iemand heeft hier (zelfs nog op 9lives, denk ik) zetels gepost van op Amazon. Soort van 1 persoons cinema/relax-achtige zetels, waar hij erg tevreden van was.
Ik vind ze niet meer terug.

heb deze: https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B095RZ3DY8/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o01_s00?ie=UTF8&th=1

vooral voor de cupholders gekocht, die vond ik niet vaak terug.
zit perfect, kan tot een ligpositie reclinen en heeft usb poorten voor de gsm, controllers etc.
denk wel dat ik nu voor iets anders zou gaan omdat de zetels echt wel veel plaats innemen.


Ik moet dit onthouden voor binnen een paar jaar, als m'n man cave klaar is 😅 :ROFLMAO:
 
Voor wat zou je dan nu gaan ?
wel, ik heb er zo 3 naast elkaar gezet, in de home cinema.
(man cave if you will)
ik denk dat ik met een combo zetel van 3 zitplaatsen plaats kan besparen.
de recline functie moet er wel zijn, net als de usb en cupholders, dus het is een niche product vrees ik.
desalniettemin blijft het een goede zetel!
 
Werkt deftig, kwaliteit ok, levering vaak iets trager als bv een bol maar dat zeggen ze van in het begin, maar schrijf je uit voor alle berichten updates, ... . Anders zit uwe mailbox, smartphone, ... vol met TEMU... .
Wat vinden jullie van TEMU?
 
Wat vinden jullie van TEMU?
Het hangt enorm af van wat je wil kopen (duh, logisch). De kwaliteit is inderdaad ‘oké’ maar daarmee is alles gezegd. Voor bepaalde items is dat geen issue (sokken of een zomerkleedje of zo) maar voor andere dingen heb je toch liever minstens ‘goed’.

Ik heb er voor Kerst een aantal non-merk speelgoed en hoodies gekocht omdat ik wist dat het toch geen jarenlang item zou zijn, een paar denkpuzzels, een paar zaken in bouwsteentjes van heel specifieke franchises. Voor de alfabet lore was dat super, makkelijk in elkaar te steken en het hield goed maar voor de object show (zie Youtube) zat alles voor de 20 figuren gewoon door elkaar in 1 zak en waren enkele formaten ‘warped’ waardoor je er niks mee kon.
De hoodies waren ook heel franchise-specifiek en vielen dus onder ‘oké’. Erg dunne soort fleece stof en qua maat naar de kleinste kant van de categorie (was 8-10 en echt nipte 8) al moet ik wel zeggen dat ze wassen heel goed doorstaan.
Ik heb geen ervaring met groter dingen, elektronica bijvoorbeeld, en daar denk ik dat je best nakijkt of dat specifiek product van Temu of zelfs een andere site in die categorie - alibaba, light in the box etc - reviews heeft en dan vooral rekening houdt met hoe lang je het zou willen gebruiken/hoe hard je het nodig hebt. Want vooral formaten zijn vaak gefoefeld en iets laten repareren is vaak ook onmogelijk (terugsturen kan niet en vaak kost het hier meer dan de originele prijs).
 
Het hangt enorm af van wat je wil kopen (duh, logisch). De kwaliteit is inderdaad ‘oké’ maar daarmee is alles gezegd. Voor bepaalde items is dat geen issue (sokken of een zomerkleedje of zo) maar voor andere dingen heb je toch liever minstens ‘goed’.

Ik heb er voor Kerst een aantal non-merk speelgoed en hoodies gekocht omdat ik wist dat het toch geen jarenlang item zou zijn, een paar denkpuzzels, een paar zaken in bouwsteentjes van heel specifieke franchises. Voor de alfabet lore was dat super, makkelijk in elkaar te steken en het hield goed maar voor de object show (zie Youtube) zat alles voor de 20 figuren gewoon door elkaar in 1 zak en waren enkele formaten ‘warped’ waardoor je er niks mee kon.
De hoodies waren ook heel franchise-specifiek en vielen dus onder ‘oké’. Erg dunne soort fleece stof en qua maat naar de kleinste kant van de categorie (was 8-10 en echt nipte 8) al moet ik wel zeggen dat ze wassen heel goed doorstaan.
Ik heb geen ervaring met groter dingen, elektronica bijvoorbeeld, en daar denk ik dat je best nakijkt of dat specifiek product van Temu of zelfs een andere site in die categorie - alibaba, light in the box etc - reviews heeft en dan vooral rekening houdt met hoe lang je het zou willen gebruiken/hoe hard je het nodig hebt. Want vooral formaten zijn vaak gefoefeld en iets laten repareren is vaak ook onmogelijk (terugsturen kan niet en vaak kost het hier meer dan de originele prijs).
Welja, het zou ook maar gaan om sokken, onderbroeken en eventueel wat nepplanten.
 
Ik zoek "Mon cheri" maar dan de versie zonder likeur. Ik heb geen idee waar ik die nog ergens kan kopen?
(volgens mij in België alvast niet). Iemand ???

Via google vind ik niks. Nochtans weet ik 100% zeker dat dit bestaat. (want ik heb dit ooit eens gekocht toen het ergens in promo stond)
 
Ik heb geen ervaring met groter dingen, elektronica bijvoorbeeld,
Blijf voor elektronica over het algemeen maar weg bij Temu, of bij eender welke Chinese brolhandel.

Zij durven zaken te verkopen die niet gekeurd zijn voor de Europese markt, of die zelfs gewoon niet aan de veiligheidseisen voldoen voor onze markt. En in zeldzame gevallen gewoon levensgevaarlijk zijn (kans op elektrische schok, of op kortsluiting met een huisbrand tot gevolg).

Ik heb hier aan mijn partner al duidelijk gemaakt dat als ik hier ooit iets van een Chinese webshop met een stekker aan dat ik dat meteen kapot sla met een hamer en in de vuilbak zwier.

Goedkope elektronica kan je ook vinden in bijvoorbeeld de Action of de Ikea. Zowat al onze USB laders hier komen van die laatste, en die zijn niet duur, maar top qua veiligheid en efficiëntie.
 
Terug
Bovenaan