Agent vermeldde dat, maar hij vond dat ook maar bedenkelijk in het geval van die weg. Een waarschuwingsbord dat de weg in slechte staat is, is natuurlijk geen vrijgeleide om daar een weg te leggen waar men in centraal Afrika beschaamd voor zou zijn.In hoeverre is dat van toepassing eigenlijk voor zo'n dingen? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.
Ik vind het logisch dat je dan sowieso uw snelheid aanpast, maar ja bon als dat een weg is met vijfhonderd putten ben je op den duur meer naar de putten aan het kijken dan naar het verkeer ...
Foto op street view is al erbarmelijk, maar genomen in 2021. Je moet weten dat er in die drie jaar daar niets is gebeurd, buiten borden "slecht wegdek" plaatsen en een snelheidsbeperking tot 50 ipv 70. Die weg is de omleiding voor zwaar verkeer trouwens ...
Nu, ik heb het nu gehad op een stuk wat verderop dat nu nog 70 is, maar ik dus aan +-60 op teller zat. Waar die put er vorige week nog niet was, ik rij daar elk weekend als ik van mijn ouders kom. De oplossing wordt dus waarschijnlijk om de borden van 50 wat eerder te laten starten.
Nu, wordt werkje voor verzekering, ik zal er niet teveel op hopen, maar als ze aan 6-7 PV's per week komen voor die ene weg, gaat er toch wel wat druk komen naar de gemeente zeker?