Elden Ring

Elden Ring

En gelijk verwacht is het in essentie een "mini-sequel". Tijd om de game alvast terug te downloaden naar men ps5.
 
De reviews zijn, zachtjes uitgedrukt, lovend.
Enorm veel goesting in.


There's a moment in Elden Ring when, after beating Godrick, The Grafted, you walk out onto a cliff overlooking Liurnia. I remember having an eye-widening, "How big is this game?" reaction to that; Shadow of the Erdtree is filled with moments just like that. In every sense of the word, it is sublime--a world that inspires admiration with the immensity of its scale.

Ik heb zo megahard zin om eraan te beginnen!!! UWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGH
 
They did it again.

Iemand de CE rechtstreeks bij Bandai Namco besteld? Ik heb nog geen mailtje gehad in verband met mogelijk verzending of zo. Nog iemand?
 
De reviews zijn, zachtjes uitgedrukt, lovend.
Enorm veel goesting in.


There's a moment in Elden Ring when, after beating Godrick, The Grafted, you walk out onto a cliff overlooking Liurnia. I remember having an eye-widening, "How big is this game?" reaction to that; Shadow of the Erdtree is filled with moments just like that. In every sense of the word, it is sublime--a world that inspires admiration with the immensity of its scale.
Ik weet perfect welk moment.
Je komt net uit Stormveil, één van de beste level designs die je ooit bent tegengekomen. 40tal uur ver in de game, moest je 60 euro hebben betaald en Godrick was de laatste boss zou je allang tevreden zijn maar dan opent Liurna nadat je uit die tombe komt.

So ready for this
 
Ik heb de PS4 versie van Elden Ring en speel de PS5 update, ik neem aan dat ik gewoon de DLC PS5 versie mag aankopen?

Edit: domme vraag blijkbaar. Er bestaan alleen maar de PS4/PS5 versie om te kopen. je kiest bij het downloaden welke versie je wil hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik ook geen mailtje gehad, maar idem van rekening af. Maar je zou toch een shipping code verwachten..? Het is voor vrijdag. Vind ik niet bepaald vroeg.
Zo dingen komen meestal niet met een standaard verzendingske. Dat kan goed zijn dat je dit morgen hoort of donderdag en vrijdag binnen. Kan ook te laat toe komen, zal ook niet de eerste keer zijn denk ik bij zo grote oplages en leveringen. Maarja, lig daar persoonlijk niet wakker van.
 
Na 2 jaar bijna niet gegamed te hebben. Is Elden Ring toegangelijker/makkelijker dan bv een spel als Bloodborne waaraan ik me kapot gefrustreerd heb. Ik wil geen spel aanschaffen waar ik den controller naar den tv wil gooien :unsure:

Vorige week RE4 en Dead Space aangeschaft.(PS5) Kwil nog wat toppers in huis halen. Kwa RPG The Witcher 3 aanschaffen wat ik al ken of Elden Ring? 😬
 
Na 2 jaar bijna niet gegamed te hebben. Is Elden Ring toegangelijker/makkelijker dan bv een spel als Bloodborne waaraan ik me kapot gefrustreerd heb. Ik wil geen spel aanschaffen waar ik den controller naar den tv wil gooien :unsure:

Vorige week RE4 en Dead Space aangeschaft.(PS5) Kwil nog wat toppers in huis halen. Kwa RPG The Witcher 3 aanschaffen wat ik al ken of Elden Ring? 😬
Elden Ring is veel toegankelijker i.m.o. omdat het open world is, dus als een gebied of vijand je niet aanstaat kan je ergens anders naartoe. En veel meer hulpmiddelen om het minder frustrerend te maken. Dat is anders dan Bloodborne, waar als je vastzat je wel ook meer vastzat.

Ik kan het niet echt vergelijken met de witcher 3. Zijn uiteindelijk andere spellen voor mij.
 
Ook heel hard aan het twijfelen om de game te kopen, is er een class dat wat easy is voor te spelen?
Blood build of magic, maar ik vind dat voor beiden wel wat gegoogle nodig is om je aan de gang te krijgen. Verder summons of online spelers die een grote crutch kunnen zijn.
 
 
Ook heel hard aan het twijfelen om de game te kopen, is er een class dat wat easy is voor te spelen?
Er zijn vooral easy builds en je kan makkelijk overlevelen en summons gebruiken. Na verloop van tijd merk je wel dat het net de challenge is die het leuk maakt maar ik snap dat Fromsoft in het begin wat afschrikt.
 


"De bazen zijn emblematisch voor de soort hoogtes dat FromSoftware kan bereiken in termen van visueel spektakel, vloeiende animaties en uitdagende combat."

Zal wel aan mij liggen maar wat wil in godsnaam emblematisch zeggen?
 
"De bazen zijn emblematisch voor de soort hoogtes dat FromSoftware kan bereiken in termen van visueel spektakel, vloeiende animaties en uitdagende combat."

Zal wel aan mij liggen maar wat wil in godsnaam emblematisch zeggen?
Is hetzelfde als "staat symbool voor"
 
Terug
Bovenaan