Elden Ring

Elden Ring

Ik heb aan Bandai Namco een tracking link gevraagd, en mijn collector's edition zit nog in Frankrijk te wachten op shipping.
 
Ik heb aan Bandai Namco een tracking link gevraagd, en mijn collector's edition zit nog in Frankrijk te wachten op shipping.
Komt dus zoals gedacht wel goed, deze moeten ook gewoon echt last minit vertrekken, want ze mogen niet vroeger afleveren. Bandai heeft hier ondertussen wel al wat ervaring mee hoor :p. Vannacht vertrekken die wrs naar het volgende punt die ze dan kan klaar zetten voor de dag nadien.
 
Komt dus zoals gedacht wel goed, deze moeten ook gewoon echt last minit vertrekken, want ze mogen niet vroeger afleveren. Bandai heeft hier ondertussen wel al wat ervaring mee hoor :p. Vannacht vertrekken die wrs naar het volgende punt die ze dan kan klaar zetten voor de dag nadien.
Zijn die CE's niet gewoon met een downloadcode? Dus dan is er toch geen issue als die eerder wordt geleverd?
 
Zijn die CE's niet gewoon met een downloadcode? Dus dan is er toch geen issue als die eerder wordt geleverd?
Technisch gezien niet, maar ik heb nog nooit van gelijk waar of wie dingen vroeger ontvangen omdat ze toch via een code waren. Zowel gewone games, CE's of DLC's... Gaat uiteindelijk ook alleen maar over het respecteren van de release datums.
 
Quenten is het Engels machtiger dan het Nederlands, dus waarschijnlijk zal hij dit vanuit het Engels hebben overgenomen (emblematic). Verder is het gewoon een perfect Nederlandstalig woord hoor, een synoniem zou zinnebeeldig zijn.
Emblematic klinkt wel veel beter dan embelelellmatisch!

Maar zeg em dat zijne score te laag is verdoeme
 
Uiteraard nog niet gespeeld maar 'vergetelijke muziek' zou me wel heel sterk verbazen. Er is maar 1 andere reviewer die een 8 en 1 die een 8,5 gaf uit de 51 reviews op Metacritic, de rest geeft voornamelijk een 10 of 9,5.

8,5 nog altijd niet slecht natuurlijk hé.
 
Het feit dat de framerate-drops na 2 jaar nog steeds een issue zijn kan imo echt wel niet.
Men mag ook wel streng zijn voor FromSoft, op technisch vlak verdiende Elden Ring, alsook deze uitbreiding, geen maximum zoals vele reviews wel geven.

Ik heb ook steeds de indruk dat de FromSoft games steeds gereviewed worden door echte fans. Het zou verfrissend zijn moest er eens een ‘leek’/onervaren Souls speler zijn unbiased mening geven.
 
Eurogamer gaf een 3 op 5 en een ganse lap tekst bullshit waar je van denkt: clickbait, much.
One of my biggest issues with this DLC is how explicitly it abandons the core appeal of Elden Ring as a living text to be read and learned, and ambiently, lovingly communicated across realms through vague multiplayer messages.

'Beware of dog'
'Why is it always weak enemy'
'Why is it always mushroom'
'finger but hole'

Zijn dat de multiplayer messages die ze bedoelt ?
Inderdaad pure clickbait, zo zijn er altijd. Bij BG3 had je ook van die reviewers.
 
One of my biggest issues with this DLC is how explicitly it abandons the core appeal of Elden Ring as a living text to be read and learned, and ambiently, lovingly communicated across realms through vague multiplayer messages.

'Beware of dog'
'Why is it always weak enemy'
'Why is it always mushroom'
'finger but hole'

Zijn dat de multiplayer messages die ze bedoelt ?
Inderdaad pure clickbait, zo zijn er altijd. Bij BG3 had je ook van die reviewers.
Oerdom ook van die journalist he, pre-release is er mss wereldwijd 50 man aan het spelen :p Dan zijn die messages er uiteraard nog niet, buiten her en der enkele standaard messages van FromSoftware zelf.
 
Uiteraard nog niet gespeeld maar 'vergetelijke muziek' zou me wel heel sterk verbazen. Er is maar 1 andere reviewer die een 8 en 1 die een 8,5 gaf uit de 51 reviews op Metacritic, de rest geeft voornamelijk een 10 of 9,5.

8,5 nog altijd niet slecht natuurlijk hé.
Denk dat onze reviewer wel duidelijk aangeeft waarom hij tot die score komt.
En 8.5 is inderdaad niet slecht. Denk dat het beetje moeilijk is om een meesterlijke game nog te verbeteren.
 
vergetelijke muziek is wel een vreemde. het zijn toch nooit echt anthems tijdens de game die je kan meezingen of neurien.

er zijn in de base game enkele zeer sterke tracks, bijvoorbeeld die tijdens elden beast, die extra kracht zetten bij de sfeer en een gevoel van impact en grandeur imponeren.

de sound effects zijn vaak ook echt goed, zeer veel dynamic range ook. dus nu ga ik er extra op letten.
 
vergetelijke muziek is wel een vreemde. het zijn toch nooit echt anthems tijdens de game die je kan meezingen of neurien.

er zijn in de base game enkele zeer sterke tracks, bijvoorbeeld die tijdens elden beast, die extra kracht zetten bij de sfeer en een gevoel van impact en grandeur imponeren.

de sound effects zijn vaak ook echt goed, zeer veel dynamic range ook. dus nu ga ik er extra op letten.
Dat zegt de reviewer toch?
Tijdens de base game zijn die volgens hem onvergetelijk, en dat is niet het geval in de DLC.
 
Just a PSA: Volgens Bandai zal de DLC beschikbaar zijn vandaag op middernacht, maar volgens de Steam page is het rond 19u. Laat je niet vangen, de Steam page is 99% zeker fout. Ik herinner me dat met sommige vorige games (niet zeker meer welke) dit ook het geval was.

Just so you don't get your hopes up. ;)
 
Iedereen nu gerust gesteld met zen mailtje deze nacht? :p

Komt zelf vandaag in de namiddag al toe en niet morgen.
 
Terug
Bovenaan