Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zot he.wtf is dat met die bepaalde commander...
Dan ga ik die spoiler toch es checken, want ik heb zelfs geen kansZot he.
Check mijn spoiler post op de vorige pagina, heb daar tussen spoilertags gezegd hoe ik hem verslagen heb. Succes!
Ik heb nog steeds 2 bosses te verslaan, maar heb ertussen al een nieuwe character gestart. Build is nog steeds focussed op INT, maar meer in melee nu. Bedoeling is om zo wat beter te worden in dodgen, want da's nog steeds beneden niveau bij mij. Op mijn mage zit ik altijd op een afstand spells af te vuren terwijl de summons aggro behouden. Daar wil ik nu iets aan doen.
Ik heb gewoon zijn charge attacks ontweken door op tijd te rollen, dan dichtbij blijven en dat ging redelijk vlot.
Lvl 13 wel. 8 is heel weinig.welk scad level? Want die Scadutree dat ging, maar die commander heb ik echt geen schijn van kans, ben level 8
hmm dan heb ik precies toch wel wat te doenLvl 13 wel. 8 is heel weinig.
Heb je een link naar de build?Ik amuseer mij in ieder geval met de Fireknight build, AR komt ook zot hoog als ge buffs gebruikt en de juiste talismans, maar ook gewoon tof om te spelen, die Pest incantation wist ik zelfs nog niet.
Ik gebruik niet altijd die ashes, probeer altijd alles alleen een aantal keren.
Ik heb deze gevolgd, alleen mijn talismans zijn iets anders.Heb je een link naar de build?
Ik ben door de DLC heen. Spoilers hieronder:
The good:
The bad:
- Design van de wereld is prachtig, Fromsoft capteert opnieuw dat gevoel van verbazing rond elke hoek
- Ik ben grote fan van hoe alle gebieden met elkaar verbonden zijn
- Er is veel meer verticaliteit, dus ook al ziet de map er groot uit: schijn bedriegt en het is nóg groter
- Er zijn verschillende bosses die ik heel hoog op mijn lijstje plaats over alle souls spellen heen: o.a. Rellana, Midra en Messmer waren superfun en memorabele gevechten
- NPC's zijn veel beter uitgewerkt en de DLC lijkt op zijn minst een rode draad te hebben
- Het aanbod aan nieuwe wapens, incants, sorceries en armors is insane. Er zitten zoveel ongelofelijke toffe wapens in dit spel en het breidt de mogelijkheden aan builds alleen maar uit.
- In tegenstelling tot een aantal reviews vind ik de soundtrack echt vol bangers.
- Ik vind het Scadutree blessing systeem voor een eerste playthrough fantastisch. Het voelt gewoon aan alsof je beginner bent in het begin en verkenning wordt beloond.
- Rond DS3 en zeker sinds ER heeft Fromsoft een handje weg om boss fights veel te complex te maken. Eindeloze combo's, grote AOE's en te veel visuele effecten. Bij sommige bosses moet je tegen de camera vechten. Grootste offenders in deze DLC zijn Radahn en Dancing Lion. Ze zijn simpelweg niet erg fun om tegen te spelen.
- Sommige gebieden voelen leeg aan. Er is veel landmassa en verticaliteit, maar bij sommige gebieden zijn misschien 1 of 2 points of interest te vinden. Case in point: Cerulean coast; Finger ruins; Hinterland. Dat is jammer; want er is op zich genoeg content voor de prijs van de DLC maar het wordt te dun gespreid.
- Het lijkt alsof aan sommige aspecten een ander team heeft gewerkt. Ik voel dit vooral aan bij twee elementen:
- De lore: ik weet dat dit veel mensen niet fantastisch boeit, maar als in het basisspel geen aanleiding of hint is naar een band tussen Radahn en Miquella, ging ik er niet veel om geven. Ook de cutscenes na deze battle zijn maar meh. Ook veel foutjes in de loreteksten en inconsistensies. NPC's vertellen je ook gewoon rechtstreeks wat er gebeurd is (bv. wat met Mohg gebeurd is). Na zoveel spellen waarbij alle zinnen esoterisch en vaag overkomen, vond ik het heel frappant om van twee NPC's (Ansbach en Ymir) gewoon te horen hoe het zat.
- Het handje vasthouden: ik heb echt geen idee waarom Fromsoft bij bepaalde dungeons hints heeft gezet (hit them in the weak spot? Really?) of onheilspellende berichten in Abyssal woods (kwam awkward over en het werkte niet). Ben ik niet gewend van ze, dus ik vind dit een vreemde designkeuze.
- Voor een tweede playthrough weet ik niet hoe goed het blessing systeem stand houdt; ik weet niet of ik het in mij heb om de blessings te zoeken op de meest obscure plekken.