Elden Ring

Elden Ring

Is dat dan via de consecrated snowfields? Pff man da zit echt allemaal ver, had het beter eerst nog eens herspeeld.
 
Voor de mensen met een gelijkaardig probleem (Mohg wel gedaan maar geraak er niet terug), ik zal het in spoiler zetten

Gewoon die Pureblood Knight's Medal gebruiken die je normaal in je inventory hebt, daar teleport je direct mee naar de Moghwyn palace, en dit allemaal omdat het underground is, en ik dat dus VOLLEDIG vergeten was (map R3)
 
Hier ook CE aangekomen :D. Prachtig standbeeldje. Ik lees dat DLC echt pas om middernacht beschikbaar is, dus eerste playthrough zal voor morgenvroeg zijn :).
 
Heb ge uw PC/Xbox/Steam wijsgemaakt dat ge in New-Zealand zit?

Want die pipos kunnen idd al aan de slag.

EDIT: Enkel Xbox spelers zo te zien.
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat de code meegeleverd in de CE niet hetzelfde is als de preload van de store, uiteindelijk is hij ook een dagje te vroeg :p
 
Helaas, vind het ook vreemd. Net een uurtje gespeeld en er helemaal ingezogen, dus ik ga blij zijn als jullie er ook van kunnen genieten binnen 2u.
 
Zeg wel. :D Mijn eerste 2 uurtjes avontuur in onderstaand spoiler:

Ik wou die firebasket golem afmaken, 't was eerder het omgekeerde. Gvd dat ding is TANKY. Ik ben 271 en speel INT/STR build, ik maakte weinig kans. Peins dat em meer HP heeft dan diene massieve draak in Caelid.

Dan maar errond gegaan en naar een kasteel in de verte gegaan. Redelijk goede progress gemaakt tot ik mijn eerste golden door tegenkwam. Natuurlijk ga ik erin en natuurlijk werd ik keihard afgemaakt. :D

De verloren runes gelaten voor wat het is en naar 1 van de vorige site of graces gegaan en de westkant verkent. Word ik opgeschrikt door ne gigantische harige schorpioen. Ik heb arachnophobia en schorpioenen vallen wel mee, maar toch. Fuck!

Nu gaan maffen en morgen de hele dag spelen. Ben echt benieuwd wat ik allemaal zal ontdekken. :D
 
Neeje :)
Eerste bossfight die ik probeerde 2 hits en mijn balk weg, en ik heb 52 punten in vigor.
Soit gaan maffen, en het vervolg zal maar voor weekend zijn.
Ik heb de indruk dat ze die boss daar specifiek geplaatst hebben om je erpp te wijzen dat je best verder zoekt naar Scadutree fragments.

Zeg wel. :D Mijn eerste 2 uurtjes avontuur in onderstaand spoiler:
Voor de golem lijkt het alsof ze veel health hebben, maar de poten aanvallen met Torrent en ze vallen neer voor een critical. Drie keer en hij is dood. Ik ben vannacht ook bij de divine beast geëindigd en dat is dus iets voor morgen.
 
Terug
Bovenaan