Elden Ring

Elden Ring

Tip hoe je de Fire Basket kan uitschakelen:

De Fire Basket kan je neerhalen door higher ground te zoeken (dus niet wanneer je hem voor het eerst tegenkomt...) en potten in zn mandje te gooien zodat gans den boel ontploft. Thank me later.

3 bosses ver tot nu toe ^^
 
Laatst bewerkt:
Ik zit 160. Van wat ik online lees: je level maakt denk ik eigenlijk heel weinig uit. De DLC is duidelijk gescaled om ongeveer even moeilijk te zijn voor iedereen in een NG. Je grootste progression gebeurt via de Scadutree fragments.
Ze raden min 120 toch aan. Maar is idd wel ergens scaled dat lvl 260 even hard afziet blijkbaar :p
 
Fextralife raadt 150 aan.

Ben zelf 271 en tis idd de Scadutree fragments die het verschil maken.
 
De Fire Basket kan je neerhalen door higher ground te zoeken (dus niet wanneer je hem voor het eerst tegenkomt...) en potten in zn mandje te gooien zodat gans den boel ontploft. Thank me later.

3 bosses ver tot nu toe ^^
Kunt ge zo een dingen in spoiler zetten?
Ik had dat graag zelf gevonden.
 
Vraagje, ben na het kijken van ettelijke streams deze toch aan het overwegen. Ik heb de mogelijkheid uit:
PC
PS5 + tv
PC + PS5 controller

wat is de beste optie? Eerste souls-game, geen idee of het iets gaat zijn, maar het ziet er wel gelikt uit..
 
Ik zie/lees dat er toch veel spelers weer runes aan grinden zijn in het eerste deel :)
Vooral dan om wat punten in hun vigor bij te steken.
Blijkbaar is een minimum van de soft cap niet overbodig (60 punten).

Dus scaling of niet, het meertal aan punten in bijvoorbeeld vigor zal toch echt wel uitmaken.
En je hebt er meer om te verdelen als je level 200 bent dan 100 he.
 
Laatst bewerkt:
Vraagje, ben na het kijken van ettelijke streams deze toch aan het overwegen. Ik heb de mogelijkheid uit:
PC
PS5 + tv
PC + PS5 controller

wat is de beste optie? Eerste souls-game, geen idee of het iets gaat zijn, maar het ziet er wel gelikt uit..
Wat u het meest comfortabel ligt. Een controller is sowieso essentieel(voor de meeste toch). Betaal je al voor psn dan is het verschil met PC relatief klein.

Een groot scherm vind ik persoonlijk wel een must.
 
mijn download is bezig zie op de ps5. ben benieuwd. hopelijk is het qua difficulty wat meer in lijn met de vorige from soft games want base elden ring ben ik eigenlijk na de eerste 10uur niet meer gestorven.
 
mijn download is bezig zie op de ps5. ben benieuwd. hopelijk is het qua difficulty wat meer in lijn met de vorige from soft games want base elden ring ben ik eigenlijk na de eerste 10uur niet meer gestorven.
Dus jij hebt zo goed al iedere boss in 1 poging gedaan? :eek:
 
Terug
Bovenaan