Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Glimlach is al een ergernis aan het worden. Eerste vlieger is niet bij de gate weg geraakt door een beschadigde vleugel. (Brandstoflek blijkbaar)

If it's a Boeing you ain't going :unsure:
 
Ga je rustig naar de winkel.

Te rustig uiteindelijk. Hang je de hele tijd achter een wagen die amper 13 per uur rijdt.
De ergernis compleet, draait die de parking van de winkel op. Uiteraard treuzelend bij de weinige parkings die vooraan vrij zijn, alles ophoudend.
Verwacht je een bompa die uitstapt. Nee, een nog vrij jonge gast, voornamelijk te omschrijven als popidopi.

Aan de kassa, een oudje, die de hele tijd met haar hoofd staat te schudden. Goed, dat mens heeft er ook niet omgevraagd.
Laat ze een brochure zien aan die van de kassa, voor een actie. "Dat is 1 + 1, dus je moet nog eentje halen."
Dus wat later was ze terug. Afrekenen, uiteraard haalt ze het klein geld boven.

Treuzelaars in de winkel die de hele gang blokkeren.

Ene die geen winkelkarren kan laden. (Werken met 2 karren, en laden over van de ene naar de andere.)
Hij verspreidde alles mooi in de kar, maar hij had niet door dat er nog 2 pakken water ook nog in moesten. Ik zag het al gebeuren.

Een actie wederom niet aangerekend. Ik had het wel gezien op het ticket, maar ik dacht: "laat maar."

Iets moet hiervoor boeten, liefst zo pijnlijk mogelijk.
 
Mijn vrouw die al een paar weken een of andere moordrechtzaak uit USA aan het volgen is. En dat telkens bij elke update verschrikkelijk uitgebreid, vol enthousiasme en heel luid aan mij begint uit te leggen. Meestal ook op een moment dat ik met iets bezig ben waarop ik me probeer te concentreren. (Zoals bv m'n werk)

Dat interesseert mij werkelijk geen afgesneden teelbal en het is nu te laat om haar dat subtiel te zeggen.
 
We zitten sinds 20 juni in Zuid-Amerika. Daarvoor tand opnieuw laten ontzenuwen. Alles lijkt goed maar pijn blijft dus duren. Dag voor we vertrekken nog eens langs de tandarts: "geen problemen. Dit gaat normaal we over in de komende weken. We zullen u antibiotica geven voor de zekerheid".
We landen in ZA, nog altijd last, dagen gaan voorbij en pijn wordt erger. Ik neem antibiotica voorgeschreven door de tandarts. Alles is op en het lijkt niet te beteren. Drukkende pijn en met ibuprofen gaat het ook niet over maar het is dragelijk. Ik denk dan, ok het zal wel beteren zeker?

Gisteren hebben we een nationale vluchtgenomen naar een hoger gelegen gebied (2500m), dit loopt ook verkeerd en na 15 minuten moeten we omkeren omwille van een technisch defect. We krijgen wel meteen een nieuwe vlucht maar landen met 2 uur vertraging.

Die pijn die ik had voor het vertrek is ondertussen nog erger en wat blijkt, het is een absces in mijn gehemelte. Gelukkig zijn dokters hier gewoon beschikbaar rond afspraak waardoor ik om 21 u nog naar de tandarts kan voor drainage.
Helaas, op weg naar de tandarts, springt het abces in mijn mond 🥴

Uiteindelijk heeft hij het gedraind en de volgende dag is de pijn eindelijk weg 😮‍💨
 
Mijn vrouw die al een paar weken een of andere moordrechtzaak uit USA aan het volgen is. En dat telkens bij elke update verschrikkelijk uitgebreid, vol enthousiasme en heel luid aan mij begint uit te leggen. Meestal ook op een moment dat ik met iets bezig ben waarop ik me probeer te concentreren. (Zoals bv m'n werk)

Dat interesseert mij werkelijk geen afgesneden teelbal en het is nu te laat om haar dat subtiel te zeggen.
Boeiend! Boeiend! Boeiend! Ga door! Boeiend!

 
Het is beslist, mensen gaan me zuur vinden maar ik ben vanaf vandaag ook 100% pro huiskatten-laat-je-niet-buiten. Wel nog niet met de deze, 12 en 13 jaar oud, dat gaat niet meer lukken. Maar bij eventuele volgende katten gaat er niks meer buiten.

Vroeger altijd veel muizen en ratten gevangen, en dat vond ik niet erg. Maar sinds een jaar of 2 vangen die hier enorm veel vogels, hazelworden, mollen en muurhagedissen. Zalig dat de biodiversiteit in m´n tuin enorm groeit, maar na 7 dode vogels, 5 dode hazelwormen, 2 dode mollen en ontelbaar dode muurhagedissen ben ik het echt spuugzat.

Daarstraks nog een slachtoffer gespot, een jonge merel. Even laten aansterken en terug laten vliegen, en na een half uur hadden ze ´m terug te pakken. Kutbeesten.
 
Geprocedeerd tegen een beslissing van Zuhal Demir. Ons beroep is nu verworpen door de Raad voor Vergunningsbetwistingen. In een arrest dat bol staat van de vreemde hersenkronkels en stellingen à la "De Raad acht (insert ontegensprekelijk argument) de argumenten als onvoldoende overtuigend." Zo heb je altijd gelijk natuurlijk.
Getekend, de voorzitter die twee jaar geleden als nieuwe rechter werd benoemd door... diezelfde Zuhal Demir. 🤡 🤡 🤡

Wat een corrupt apenland is dit toch. Een beetje de schijn hoog houden van rechtvaardigheid. De schijn hoog houden dat je als burger kan procederen tegen de overheid. lol. De overheid doet gewoon wat het wil en interesseert zich geen hol aan de rechten van de burger. Punt. Maar de burger mag wel de gerechtskosten betalen, dat dan weer wel. Ze lachen je nog net niet uit het in gezicht.

Je zou er (nog) opstandig(er) van worden. :angry::angry: Ik ga er nog eens mijn levenswerk van maken om de overheid zoveel mogelijk te saboteren waar het enigszins kan. Hufters.
 
Laatst bewerkt:
Geprocedeerd tegen een beslissing van Zuhal Demir. Ons beroep is nu verworpen door de Raad voor Vergunningsbetwistingen. In een arrest dat bol staat van de vreemde hersenkronkels en stellingen à la "De Raad acht (insert ontegensprekelijk argument) de argumenten als onvoldoende overtuigend." Zo heb je altijd gelijk natuurlijk.
Getekend, de voorzitter die twee jaar geleden als nieuwe rechter werd benoemd door... diezelfde Zuhal Demir. 🤡 🤡 🤡

Wat een corrupt apenland is dit toch. Een beetje de schijn hoog houden van rechtvaardigheid. De schijn hoog houden dat je als burger kan procederen tegen de overheid. lol. De overheid doet gewoon wat het wil en interesseert zich geen hol aan de rechten van de burger. Punt. Maar de burger mag wel de gerechtskosten betalen, dat dan weer wel. Ze lachen je nog net niet uit het in gezicht.

Je zou er (nog) opstandig(er) van worden. :angry::angry: Ik ga er nog eens mijn levenswerk van maken om de overheid zoveel mogelijk te saboteren waar het enigszins kan. Hufters.
Blij om te zien dat je van je verlof geniet.
 
Ik offer gerust mijn vakantiedagen en mijn geld op om een corrupte overheid aan te vechten. Dat zouden eens wat meer mensen moeten doen, dan zou onze alomtegenwoordige overheid zich misschien minder straffeloos voelen.
Onze eigenste Robin Hood!

men-tights.gif


PS: je kan in cassatie gaan tegen het arrest van de RVVB bij de Raad van State.
 
De overheid doet gewoon wat het wil en interesseert zich geen hol aan de rechten van de burger. Punt. Maar de burger mag wel de gerechtskosten betalen, dat dan weer wel. Ze lachen je nog net niet uit het in gezicht.
Is toch logisch dat je de gerechtskosten moet betalen als jouw vordering wordt afgewezen? Dat is toch overal?
 
Ik offer gerust mijn vakantiedagen en mijn geld op om een corrupte overheid aan te vechten. Dat zouden eens wat meer mensen moeten doen, dan zou onze alomtegenwoordige overheid zich misschien minder straffeloos voelen.
Al gedacht op in de politiek te gaan en uw probleem echt aan te pakken en veranderingen te maken?

Mijn stem heb je!
 
Terug
Bovenaan