Je glimlach van vandaag

Dan hebben ze dat toch verkeerd verwoord.
Een bus gebruiken om te patrouilleren is iets anders als patrouilleren op een bus.
“De partij wil ook dat de politie nachtelijke bus- en tramverbindingen zou gebruiken voor patrouilles. Op die manier denkt ze de veiligheid op het openbaar vervoer te kunnen verbeteren.”

Ze zouden dus meerijden met tram en bus als patrouille.
Er staat nergens dat ze tram en bus zouden gaan gebruiken om een interventie te doen.
 
Zo van die kleine dingen waar je als kind van zei ‘als ik later groot ben’ vergeet je meestal, maar een paar dagen terug zag ik online de verpakking Stabilo fine-liners met alle kleuren in afslag en plots viel het mij in ‘huh, het is later en ik ben groot’ en heb ze mijzelf cadeau gedaan. Happy Squid.
 
Mijn bureau op het werk is zo'n oud geval met een ladeblok aan, met als bovenste lade zo'n dun geval waar enkel pennen en dergelijke inpassen. Nooit echt gebruikt (door mij), maar had paperclips nodig en herinnerde mij die daarin te zien. Die lade nu eens helemaal opengetrokken en een stuk of 10 munten gevonden van een halve Belgische Frank, een munt van 20 centiemen Franse Frank, en een munt 1 Peseta.
 
dat programma van Vlaams Belang voor de lokale verkiezingen (lot van het platte racisme en de openlijk discriminatie):


hoe dicht bij uw volk staat ge als ge met een vlak gezicht dingen aankondigt als:


dus ge wilt dat uw politie 's nachts de bus of de tram pakt, "om binnen de 10 minuten ter plaatse te zijn" ? los van het feit dat er helemaal geen bussen of trams rijden 's nachts (als ge enkel met een chauffeur rond rijdt zijt ge daar misschien niet van de hoogte), hoe kunt ge binnen de 10 minuten ter plaatse zijn als ge moet rekenen op het schema van de bus? zeker in een maatschappij waarbij de overheid de bus-maatschappij laat doodbloeden omdat ze het niet willen bekostigen?

zo idioot dat het lachwekkend is :laugh:
Ik stel voor dat we gewoon die nachtbussen of trams afschaffen en vervangen door combi's, daan slaan we gewoon 2 vliegen in 1 klap (een besparing bij de lijn en nmbs en extra controle s'nachts) het personeel verschuiven we dan ook gewoon door van nmbs en de lijn naar politie.


Het moet allemaal niet zo moeilijk gemaakt worden.
/sarcasm


(ik zou een top VB politicus zijn als ik er zo over denk)
 
Mijn bureau op het werk is zo'n oud geval met een ladeblok aan, met als bovenste lade zo'n dun geval waar enkel pennen en dergelijke inpassen. Nooit echt gebruikt (door mij), maar had paperclips nodig en herinnerde mij die daarin te zien. Die lade nu eens helemaal opengetrokken en een stuk of 10 munten gevonden van een halve Belgische Frank, een munt van 20 centiemen Franse Frank, en een munt 1 Peseta.
Don't spend it all in one place. :fingerguns_r:

Hier is het vandaag eens mogelijk om rustig te kunnen doorwerken.
Dochter met veel plezier naar de schoonouders vandaag - neefjes en nichtje zijn daar ook.
Kunnen ze hun spel van gisteren verderzetten want toen hebben ze zich te pletter geamuseerd.

En vooral glimlach dat ik nu niet om 15u alles moet laten vallen om naar het school te spoeden om ze af te halen. :feelsgood:
 
Morgen weer op vakantie.

Op korte tijd best veel gedaan.

Er blijft vooral 1 gevoel na: verdorie de tijd gaat snel.

Eender hoe, als ik op de tarmac land, zal ik nog wel eens denken aan:

 
Alle rechtzaken tegen mij zijn van de baan.
Ze worden verplaatst naar volgend jaar, tot wanneer ik terug president ben. En dan maak ik ze allemaal ongedaan! :laugh:
 
  • Haha
Waarderingen: math
33 graden hier reeds in Kreta. De echte warmte moet nog beginnen. Nog maar morgend.

Maar i like.

(Ben ook zo ene die op een snikhete zomerdag naar de sauna durft te gaan.)
 
Koelafdeling Colruyt op snikhete dagen. Wat een heerlijkheid. Maar de vraag is of we die snikhete dagen nog gaan zien deze zomer. Misschien pas in september.
 
Liever niet IMHO.

Vanochtend in t-shirt naar het werk gefietst en niet plakkerig van t zweet gearriveerd. Dit weer heeft zo zijn voordelen.
Maar wel nat van de regen :oi22:

Nu ben ik ook wel blij met af en toe eens een frisse dag. We wonen in een oude rijwoning met de standaard muren van 30cm volle steen van begin 1900, het warmt hier traag op maar eens warm is het niet meer koel te krijgen zolang het niet echt afkoelt buiten.
 
Terug
Bovenaan