Jupiler Pro League 2024-2025

Dat Gent de betere van de drie zogezegd minderen ging zijn, had ik om eerlijk te zijn wel verwacht.
Maar serieus... Ok. Er gebeurt vreemde shit, maar ge kunt ook gewoon uw penalty's benutten. Dat had hier 3-0 of 3-1 moeten staan...

9 weken van deze stress heb ik echt geen zin in.
Deze speeldag had ik wel 3 thuisoverwinningen verwacht. Volgende speeldag, allemaal op verplaatsing. Dan kan er wel altijd eentje ergens de mist in gaan. Maar stress geeft die po altijd voor diegene die meespelen voor de knikkers

Tja 4-0 is natuurlijk wel compleet overdreven :biglaugh:
Genk natuurlijk verdiende overwinning, maar het ziet er wel zo wel makkelijker uit dan dat het geweest is. Gent hun momenten echt niet gegrepen. Ik vond ze bij momenten goed voetballen, vonden heel makkelijk de man tussen de linies, maar werkten gewoon niet af. Ik verwacht dat ze nog 4e worden.

Bwah , ik vind het wat een te snelle conclusie na ene speeldag
Gent kan misschien nog verrassen, Antwerp en rsca waren zo bedroeflijk slecht dat het een mirakel zou zijn als die aan 10 punten zouden komen deze playoffs. Hoe anderlecht gisteren nauwelijks een bal kon bijhouden, dat is toch een pak slaag incoming volgende week tegen genk?

Gent kan misschien nog verrassen, Antwerp en rsca waren zo bedroeflijk slecht dat het een mirakel zou zijn als die aan 10 punten zouden komen deze playoffs. Hoe anderlecht gisteren nauwelijks een bal kon bijhouden, dat is toch een pak slaag incoming volgende week tegen genk?
10 punten? waar moet ik tekenen :p

Terug
Bovenaan