[MCU] The Marvel Cinematic Universe

Waarom is dat zo interessant?
Omdat er wsl al heel lang gespeculeerd is over wie die rol zou spelen, en Krasinski zou toch altijd ontkend hebben? Mss beetje zoals dat Garfield ook altijd ontkende dat ie in Spider-man No way home zat :p
Onlangs is trouwens de director van de Fantastic Four movie opgestapt. Gerucht zou zijn dat Krasinski zou gaan regisseren(én acteren). Maar door het lot van de Illuminati in Doctor Strange zou het ook best een one-off kunnen zijn. En komt er mss toch nog een andere acteur/variant voor Reed Richards.
En dus mogelijks is zijn vrouw(Emily Blunt) er dus ook bij :
h6A8jF5.jpg


Laat maar komen :)
 
Dat hangt toch allemaal aan elkaar in 1 universum 🤷‍♂️.
Zeker die spoiler trouwens. Maar mij maakt het niet uit.
Zolang hier maar met spoiler tags gepraat wordt. In het dr strange topic mag zonder spoiler tags uiteraard.
 
Mes excuses. Ik wist zelfs niet dat een een Strange topic was :D Ik check gewoon altijd de topics waar ik al in gereageerd heb.
En qua mijn spoiler: Tja.
Ik kijk naar niks meer uit in de MCU dan Fantastic Four en X-Men. En Krasinski als Richards is ook al een hele tijd mijn droomcasting. Dus ik heb echt met mijn handen in de lucht zitten fluisterrroepen in de bioscoop :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Oscar Isaac niet genomineerd voor een Emmy voor z'n acteerprestatie in Moon Knight. Wss omdat ie voor een andere serie genomineerd werd?
 
Nieuwe series op Disney+ aangekondigd!
X-Men '97
I am Groot
Spider-man freshman year
What if 2!!

En ik las nog iets van Avenger Zombies :D
 
Die waren toch al langer gekend dat er een reeks van ging komen? is nu wel officieel en zo, maar geen verrassing toch: x-men 97,i am groot,spider-man freshman year,what if 2

trailer van I am Groot :
 
Ik vond die Groot trailer nog wel lachen eerlijk gezegd. Zeker als het shorts zijn, dus ik gok 5-10 min per short, lijkt me dit nog wel tof zo tussendoor.
 
ik dacht dat ze geen Avengers meer gingen maken?
Avengers: 1,51 miljard $
Age of Ultron: 1,40 miljard $
Infintiy War: 2,04 miljard $
Endgame: 2,79 miljard $

Er is nooit expliciet gezegd dat er geen Avengers films meer gingen komen. En als je naar die cijfers kijkt, betwijfel ik dat Overlord Micky het zou toestaan om geen Avengers films meer te maken.
 
Avengers: 1,51 miljard $
Age of Ultron: 1,40 miljard $
Infintiy War: 2,04 miljard $
Endgame: 2,79 miljard $

Er is nooit expliciet gezegd dat er geen Avengers films meer gingen komen. En als je naar die cijfers kijkt, betwijfel ik dat Overlord Micky het zou toestaan om geen Avengers films meer te maken.
Feige heeft Endgame toch letterlijk "the final Avengers-movie" genoemd?
(maar dat was wel vóór Eternals uit was)
 
Feige heeft Endgame toch letterlijk "the final Avengers-movie" genoemd?
(maar dat was wel vóór Eternals uit was)
"Marvel Studios and the Marvel Cinematic Universe is now past their tenth anniversary and with the release of the final Avengers movie, we've finally completed a 22-movie Infinity Saga."

Die quote kan je ook zien als dat Endgame de final Avengers film van de Infinity saga was. Ik zie ze gewoon echt niet hun grootste geldkoe gewoon aan de kant schijven.

Pas als Disney zelf zou zeggen “We maken geen Avengers films meer” zou ik het geloven. En zelfs dan nog…
 
tuurlijk gaan ze dat nog verder uitmelken. ze scheiten nu de ene mediocre gerecycleerde actiefilm na de andere uit. wie heeft daar nu nog vraagtekens bij. het zijn letterlijk cashkoeien. De moment dat de hype wat afzwakt halen ze hun avengers wel weer uit de koelkast. De enige reden dat je z enu niet ziet is omdat het veel goedkoper is om die single superhelden films te produceren. ze zijn heel dat marvel IP aan het ruineren zoals ze met star wars gedaan hebben. Die films zijn al lang geen passieprojecten meer. integendeel, zielloze corporate massaproductie met winstmaximalisatie als doel.


Dat terzijde zijn ze niet zo slechtr alsd de nieuwste star wars films. die marvel films zijn opzich wel allemaal doorsnee forgettable 6/10 7/10 ( ja zelf endgame was mediocre en het enige wat die film rechthield was fanservice) filmpjes en we bekijken ze hier vroeg of laat wel allemaal als het eens hersens op 0 mag zijn na een katerdag. Enige wat ik jammer vind is dat al die miljoenen die in die marvel films kruipen jammer genoeg geld was waarmee ze weldegelijk goeie films konden maken zoals een tarantino, Dune, LOTR....
 
Nog maar net Dr Strangen & The Multiverse gezien. W the actual F soort rotzooi was dat? En wat hebben ze met mijn beloved Scarlet Witch gedaan?
 
Hoe meer ik nadenk over plot van Multiverse of madness hoe minder ik het vind

Het is wat No Way Home all over again voor mij

Zowel Spidey als Wanda willen iets veranderen in hun realiteit. Peter wil dat iedereen vergeet dat hij Spidey is maar kan er niet mee leven dat dat zonder uitzonderingen is. Wanda kan er niet mee leven dat ze geen kinderen heeft. Heel de film lang zie je daarvan de gevolgen en als ze dan met een groot gevolg geconfronteerd worden (May die sterft en Wanda haar eigen kinderen die bang van haar worden) zeggen ze 'doe maar Stephen' en einde verhaal [/ SPOILER]
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan