[MCU] The Marvel Cinematic Universe

giphy.gif

hhgf.gif

giphy.gif

icegif-3943.gif
 
Dubbel gevoel een beetje. Logan was een prachtig einde voor het karakter, en ik had het goed gevonden als dat het was geweest.

Langs de andere kant Wolverine in een nieuwe M-rated film kan je moeilijk nee tegen zeggen. Vraag me wel af hoe ze de fourth wall gaan doen want dat is iets dat nooit met dat karakter gedaan is. Ik bedoel, gaat hij Wolverine bij zijn naam (van de acteur) noemen?
 
Dubbel gevoel een beetje. Logan was een prachtig einde voor het karakter, en ik had het goed gevonden als dat het was geweest.

Langs de andere kant Wolverine in een nieuwe M-rated film kan je moeilijk nee tegen zeggen. Vraag me wel af hoe ze de fourth wall gaan doen want dat is iets dat nooit met dat karakter gedaan is. Ik bedoel, gaat hij Wolverine bij zijn naam (van de acteur) noemen?
Probably ... why not? In de comics gebeurt dat vaak. En ze hebben het al gedaan met Professor X.
 
Veel hangt af van hoe ze hem gaan implenteren natuurlijk. Die prof x uit multiverse was al niet die van de x-men films. Maar hier gaat het voor mij meer om Jackman. Ik ben daar echt mee opgegroeid en die heeft meer dan waardig en in stijl zijn rol afgesloten met Logan. Het was eindigen op een hoogtepunt. Daar geraken ze niet meer over. En ben ik de enige die denkt dat The house of mouse Deadpool te braaf gaat maken?
 
Probably ... why not? In de comics gebeurt dat vaak. En ze hebben het al gedaan met Professor X.
Toen was Deadpool nog geen deel van de MCU. Zullen zien wat het geeft. Ik denk dat Jackman niet zou terugkomen moest het niet de moeite zijn, dus dat geeft toch aan dat het hopelijk goed zal zijn.
 
Ik ben daar persoonlijk niet bang voor. Ze zullen wel verdomd goed weten wat Deadpool deed scoren (en de meest rendabele R-rated film ooit zijn), dus daar zullen ze wel niet teveel aan morrelen.
Geld is en blijft het hoogste doel voor Mickey.
Over dat laatste: ben benieuwd hoelang ze dat met het MCU gaan volhouden, geld verdienen. Op No way home na heeft geen enkele film uit phase 4 nog echt veel verdiend. En no way home moeten ze dan nog in de winst gaan delen met Sony
 
Over dat laatste: ben benieuwd hoelang ze dat met het MCU gaan volhouden, geld verdienen. Op No way home na heeft geen enkele film uit phase 4 nog echt veel verdiend. En no way home moeten ze dan nog in de winst gaan delen met Sony
Het zijn niet de +1miljard van ervoor, maar ze verdienen nog vlotjes geld hoor.
Spiderman bij 2B, Dr Strange zit ook bijna aan 1B, Thor 750M, en Shang-Chi en Eternals dik over de 400M. Hell, zelfs Black Widow (mid-covid release) zit daar zelfs al aan. Tel daar nog alle D+ push bij en de merch ... nee ik zie ze niet snel stoppen, hoogstens wat verminderen.
 
Over dat laatste: ben benieuwd hoelang ze dat met het MCU gaan volhouden, geld verdienen. Op No way home na heeft geen enkele film uit phase 4 nog echt veel verdiend. En no way home moeten ze dan nog in de winst gaan delen met Sony
Zoals hier al gezegd is: merch, merch, merch... daar verdienen ze een pak meer op dan hun films. (Maar ze hebben hun films wel nodig als reclame voor hun merch)
 
Over dat laatste: ben benieuwd hoelang ze dat met het MCU gaan volhouden, geld verdienen. Op No way home na heeft geen enkele film uit phase 4 nog echt veel verdiend. En no way home moeten ze dan nog in de winst gaan delen met Sony

Au contraire, ze blijven het goed doen qua opbrengst terwijl de kwaliteit achteruit gaat (vb. CGI). Doctor Strange: MoM staat net niet in de top 10 qua opbrengsten en Thor: Love and Thunder doet quasi evengoed als Ragnarok.

Er komen nog tal van films die mogelijk miljarden gaan opleveren. De eerstvolgende, Black Panther 2, gaat dat met gemak halen wegens het overlijden van Chadwick Boseman.

Verder wordt er verder gewerkt met de Multiverse in Ant-Man and the Wasp: Quantumania met daarin superschurk Kang. Dan de altijd succesvolle Guardians of the Galaxi, terugkeer van Blade, Captain America 4, Fantastic Four, Thunderbolts, 2 Avengers films en Deadpool 3 dat het internet deed ontploffen met de komst van Wolverine.

Marvel zit goed voor een paar jaar hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan