Nintendo Switch 2 | verschijnt 5 juni

2 blood 2 borne had me bijna overtuigd en toen zag ik op twitter dat het een of andere multiplayer game wordt... @Bunkerbudy en ik zullen een wake houden om 20u vanavond voor alle getroffen Bloodborne-fans. :cry2:
Ben tegenwoordig niet meer goed mee, kmoet de trailer nog zien maar had er al iets van opgevangen xD

Kheb zaterdag al een begrafenis, een tweede kan er nog wel bij, keep me posted xD

Mja.. Astrobot. ahem :unsure:

Achja we zien wel. Enkel Mario Kart vind ik voorlopig buitensporig geprijsd. Komt nog eens het online abbo bij.
Dan nog eens een dlc of 3.. elk 15 a 20 euro.. sssshhhheeesh.
Betalen voor upgrades van bestaande games ligt me ook niet echt goed. Zeker omdat het meestal al ingebakken zit.
Sony voorlopig nog best ok met omgegaan. Benieuwd wat de prijzen hier gaan zijn.

Prijs van de console zelf.. OG Switch hadden we destijds ook wel beetje deze reactie zeker? Te kostelijk voor de hardware. Wat als je er klinisch naar keek, zeker terecht was.

Ondertussen draait dat ding al wel 8 jaar mee met nog steeds degelijke first en third party releases.

Laatste 3 jaar valt er een stevig argument te leggen dat het de console met de sterkste originele ip is. Dus als de Switch 2 gelijkaardig kan doen, valt die prijs nog wel mee.

In de resolutie reppende 4K60FPSblablabla ruimte word er alvast weinig nieuws geduwd. Ahja Astrobot. Die uiterst technisch afgelekte Nintendo pastiche. Geweldig originele game zeg :unsure:

Verdiende eigenlijk meer een rechtzaak dan Palworld.

Achja we zien wel. Enkel Mario Kart vind ik voorlopig buitensporig geprijsd. Komt nog eens het online abbo bij.
Betalen voor upgrades van bestaande games ligt me ook niet echt goed. Zeker omdat het meestal al ingebakken zit.
Sony voorlopig nog best ok met omgegaan. Benieuwd wat de prijzen hier gaan zijn.

Prijs van de console zelf.. OG Switch hadden we destijds ook wel beetje deze reactie zeker? Te kostelijk voor de hardware. Wat als je er klinisch naar keek, zeker terecht was.

Ondertussen draait dat ding al wel 8 jaar mee met nog steeds degelijke first en third party releases.

Laatste 3 jaar valt er een stevig argument te leggen dat het de console met de sterkste originele ip is. Dus als de Switch 2 gelijkaardig kan doen, valt die prijs nog wel mee.

In de resolutie reppende 4K60FPSblablabla ruimte word er alvast weinig nieuws geduwd. Ahja Astrobot. Die uiterst technisch afgelekte Nintendo pastiche. Geweldig originele game zeg :unsure:

WTF man, 80-90 euro voor een spel, dan mag het toch wel het volledige spel zijn zeker

Ik vind het wel een leuk dingetje zijn, en ze hebben precies de third party devs meer mee nu. Het is alleen toch wel slecht geprijsd voor hun doelpubliek, die krijg je de eerste 2 jaar niet onder de kerstboom voor de kids voor de meeste gezinnen.

Maar ik denk dat de fanbase die opgegroeid is met de switch ondertussen wel de mogelijkheid heeft dat ding in huis te halen en de early adopters te zijn.

Ik heb hier, zoals velen in mijn omgeving, net een jaar terug een og switch gekocht (en ik vond hem nog altijd belachelijk duur voor wat het is) en de kinderen kunnen daar nog wel een paar jaar op verder :)

kunt ge da eigelijk al ergens bestellen hier in belgie of ist ook wachten tot volgende week

Heb met korting van het werk net een switch 2 met Mario Kart world gepreorderd bij Fnac (485 euro betaald). Aangezien er nog nergens fuzz is hoop ik er snel eentje te hebben :).
54427845493_a5abc8a023_c.jpg

Toch niets mis met Astro bot, die game is 1 van de beste ps5 games en terecht goty van vorig jaar.

Hier nog de originele day 1 Switch, dus deze komt hier (hopelijk) ook day 1 binnen.
Donkey Kong en Mario Kart: shut up and take my money lol 🤓

Ik vind het wel een leuk dingetje zijn, en ze hebben precies de third party devs meer mee nu. Het is alleen toch wel slecht geprijsd voor hun doelpubliek, die krijg je de eerste 2 jaar niet onder de kerstboom voor de kids voor de meeste gezinnen.

Maar ik denk dat de fanbase die opgegroeid is met de switch ondertussen wel de mogelijkheid heeft dat ding in huis te halen en de early adopters te zijn.

Ik heb hier, zoals velen in mijn omgeving, net een jaar terug een og switch gekocht (en ik vond hem nog altijd belachelijk duur voor wat het is) en de kinderen kunnen daar nog wel een paar jaar op verder :)
Misschien dat de prijzen zo hoog zijn om de scalpers af te schrikken? Als die er ook nog willen winst op pakken dan gaan ze die toch aan de straatstenen niet meer kwijt krijgen.

Misschien dat de prijzen zo hoog zijn om de scalpers af te schrikken? Als die er ook nog willen winst op pakken dan gaan ze die toch aan de straatstenen niet meer kwijt krijgen.
Er gaat meer dan genoeg voorraad zijn aangezien de switch tegen dan een jaar in productie is. Dat is echt niet de reden van deze prijszetting.

Allez, en we gaan eindelijk ook de Wind Waker krijgen. 🥳

Ooit op punt gestaan om deze tweedehands te kopen voor mijn oude GameCube, maar uiteindelijk dan toch maar niet gedaan.

Maar ben nog wel minstens 2 jaar bezig met mijn huidige "backlog", dus heb tijd. :)

Al bij al, ik ben niet zwaar onder de indruk van de Switch 2 (meer van hetzelfde), maar toch wel enthousiast om hem in huis te halen, ergens in de komende jaren.

Ja die waren duurder als nu als je de inflatie meetelt maar de consoles zelf waren met inflatie een heel pak goedkoper.

Denk dat je automatisatie en streamlinen van productieprocessen + aantallen vergeet mee te tellen.
In de gamebusiness wordt nu gewoon veel meer omzet gedraaid, gamen is nietmeer voor de nerds (alleen).

Terug
Bovenaan