Over- en ondergewicht

Welke cijfergegevens wil je dan nog? 🤔
De belangrijke. Bijvoorbeeld, hoe ver staat haar tv van de zetel? Wat is de liter inhoud van haar frigo? Hoeveel liter water verbruikt ze per kwartaal? Hoe groot zijn haar tetn? :unsure:
 
De A, de S en L heb ik al :unsure:
Ahja ... :unsure:
De belangrijke. Bijvoorbeeld, hoe ver staat haar tv van de zetel? Wat is de liter inhoud van haar frigo? Hoeveel liter water verbruikt ze per kwartaal? Hoe groot zijn haar tetn? :unsure:
Ik zit momenteel op +/- 2,5 meter van men tv. Onze frigo heeft een inhoud van ik schat rond de 250 liter. Geen idee hoeveel water we verbruiken :unsure: Het laatste zal je zelf moeten ontdekken 😏
 
De belangrijke. Bijvoorbeeld, hoe ver staat haar tv van de zetel? Wat is de liter inhoud van haar frigo? Hoeveel liter water verbruikt ze per kwartaal? Hoe groot zijn haar tetn? :unsure:
Lol, en de enige vraag die u interesseert is die laatste duidelijk. Schoon verpakt wel :')
 
Dan vrees ik dat je zal moeten eisen dat de koelkast mee verhuist of een grotere kopen... (ik heb er zelf zo eentje van 380l, scoren dat ik daarmee doe! 😍😍😍) 😉
Dat zal te zien zijn water al voor handen is ... maar mogelijks komt er een extra frigo/diepvries combo :unsure:
 
Terug
Bovenaan