The Lord of the Rings: The Rings of Power

The Lord of the Rings: The Rings Of Power

Spijtig, in de boeken stond er dat zijn kaakbeen enkel leem kon splijten. Tijd voor een boycot.

Niet te vergeten dat zijn haar een stuk bleker was en de schaduw in die scene ook!!!

Wat een énorme kaakslag voor de suspension of disbelief in een boekenreeks/serie met dwergen, elfkes en geen basic openbaar vervoer naar de mooie bergen in't land. :)
 
Lotr memes?

LOTR MEMES!

fd4.jpg


7cdc85ddc429e7af3f507611cfb67037.jpg


New-Phone-Who-Dis-Sauron-Meme.jpg


83b46a5f91a1c9ff4a2c0efd3b0400a1bad34d9d.jpg
 
Ja, al een pak leuker dan de andere personages precies!
 
Ja, al een pak leuker dan de andere personages precies!
Wat is er dan niet leuk aan de andere personages?

Dit gezegd zijnde hoop ik wel dat er wat deftige acteurs in zitten. Maar had die "schrik" ook bij GoT trouwens maar dat viel uiteindelijk best mee qua acteerprestaties.
 
Wat is er dan niet leuk aan de andere personages?

Dit gezegd zijnde hoop ik wel dat er wat deftige acteurs in zitten. Maar had die "schrik" ook bij GoT trouwens maar dat viel uiteindelijk best mee qua acteerprestaties.
Best mee? Ik vond dat echt geweldige acteurs.
 
Best mee? Ik vond dat echt geweldige acteurs.
Het kan best zijn dat dat aan mij ligt maar buiten Charles Dance (uit Alien 3), Lena Heady van die Terminator serie die op niet veel trok en Nathalie Dormer achteraf en kende ik niemand van die cast en vond ik het wel knap die die voor het grootste deel wel allemaal deftig konden acteren.

Special award voor Peter Dinklage toen "on the stand" en Emilia Clarke in de eerste 4 seizoenen. Ik was gewoon blij dat er goeie acteurs genomen waren. Ik hou bijvoorbeeld ook van de boeken van The Expanse maar die acteurs (buiten Amos) trekken op niet veel vind ik. Ik hoop dat LotR wél een goeie cast heeft die het in zich hebben.
 
Het kan best zijn dat dat aan mij ligt maar buiten Charles Dance (uit Alien 3), Lena Heady van die Terminator serie die op niet veel trok en Nathalie Dormer achteraf en kende ik niemand van die cast en vond ik het wel knap die die voor het grootste deel wel allemaal deftig konden acteren.

Special award voor Peter Dinklage toen "on the stand" en Emilia Clarke in de eerste 4 seizoenen. Ik was gewoon blij dat er goeie acteurs genomen waren. Ik hou bijvoorbeeld ook van de boeken van The Expanse maar die acteurs (buiten Amos) trekken op niet veel vind ik. Ik hoop dat LotR wél een goeie cast heeft die het in zich hebben.
Sean Bean toch vergeten te vermelden mag ik hopen :unsure:.
 
Ter voorbereiding op, hoe begin je in godsnaam aan de boeken? Zijn precies zoveel versies en liefst dan nog vertaald…
 
Wat is er dan niet leuk aan de andere personages?

Dit gezegd zijnde hoop ik wel dat er wat deftige acteurs in zitten. Maar had die "schrik" ook bij GoT trouwens maar dat viel uiteindelijk best mee qua acteerprestaties.
Zien er zo afgelikt en 21ste eeuws precies! Misschien projecteer ik gewoon teveel Elrond zijn buzzcut
 
Silmarillion zonet herlezen. Wou even terug up to dat raken.

Het is me nu ook wel duidelijk dat het kleurtje van de acteurs niet hetgene is waar we ons zorgen over moeten maken. De orcs zien er wel goed uit, er zal veel afhangen van het gebruik of althans het gebrek aan CGI. Qua orcs ziet het eruit alsof er wel lessen uit The Hobbit zijn getrokken.

The 2nd age gaan ze zo goed als volledig skippen heb ik gelezen ? De bron was wel niet zo betrouwbaar maar dat zou wel een spijtig geval zijn. Krijgen we dan een 2e seizoen met allemaal nieuwe acteurs ?
 
Terug
Bovenaan