The Lord of the Rings: The Rings of Power

The Lord of the Rings: The Rings Of Power

Pas op eh … straks gade mensen op uw kap krijgen! Ik wist zelfs niet dat mensen hierover nog aan het mekkeren waren.
Tot er een serie is met iets te veel blanke personages dan ligt heel Twitter 4 weken op zijn kop. Of er een hetero een homo speelt. Of een film speelt zich af in het midden oosten maar sommige acteurs zijn niet van het midden oosten.

Dan is het mekkeren zelf goed.
 
Tot er een serie is met iets te veel blanke personages dan ligt heel Twitter 4 weken op zijn kop. Of er een hetero een homo speelt. Of een film speelt zich af in het midden oosten maar sommige acteurs zijn niet van het midden oosten.

Dan is het mekkeren zelf goed.
Ja nee, dan heet dat social justice eh. Dat is per definitie goed!

Daarom moeten we in al die verhalen over blanke mythologieen (LOTR = brit/saxon/celtic, of the witcher = poland/slavic) "updaten" om ze "relevant" te maken heden ten dage.

Maak de volgende black panther eens blank, see what happens :p
 
Er is dan ook helemaal geen onderrepresentatie van blanken of heteros in grote franchises... Maar nog is; daar is een thread voor in pol en actua.

on topic; Meet High King of Noldor; Gil Galad. :love2:
The-Lord-of-the-Rings-Rings-of-Power-Gil-galad-standing-in-robes.jpg.jpg
 
Ik zie ook niet in waarom er "representatie" moet zijn in verhalen die zich in een geromantiseerde setting van middeleeuws Polen/Engeland afspelen.

Omdat de verhalen niet zuiver voor jou gemaakt worden. Dat is en blijft de essentie. Voor de rest, hou het in de topic op P&A please. Ik volg dit topic om updates te kunnen lezen over de serie, niet om keer op keer jullie fixatie op huidskleur en gender te moeten lezen.
 
Die discussie voer je in Pol&Actua (en je veronderstellingen zijn fout)
Omdat de verhalen niet zuiver voor jou gemaakt worden. Dat is en blijft de essentie. Voor de rest, hou het in de topic op P&A please. Ik volg dit topic om updates te kunnen lezen over de serie, niet om keer op keer jullie fixatie op huidskleur en gender te moeten lezen.
Het is ver gekomen dat het de mensen zijn die zich afvragen waarom er bepaalde zaken ge-insert worden in werelden/lore waar die zaken niet inzitten, diegene zijn die verweten wordt een fixatie te hebben :)


En als er zelfs mods hun mod-powers opzeggen en P&A verlaten omwille van de moderatie daar, nuff said denk ik dan.
 
Ga deze serie sowieso volgen. Maar ga er denk geen nostalgisch gevoel bij hebben. Aleja...me er zo kunnen inleven als 20jaar geleden.
 
Ga deze serie sowieso volgen. Maar ga er denk geen nostalgisch gevoel bij hebben. Aleja...me er zo kunnen inleven als 20jaar geleden.
Dat heeft natuurlijk veel met leeftijd te maken.

Ik ga zeker kijken en hoop dat het wat zal worden. Als het niets is hebben we nog steeds de boeken en de trilogie van Jackson.
Het enige wat we kunnen verliezen is een paar uur.
 
Wie is Celeborn eigenlijk? (Heb enkel LotR en The Hobbit gelezen en Silmarillion ook indertijd maar dat is lang geleden en ik was zat :) )

Voor de rest, waarom zou een orc army geen 50% vrrouwen hebben?
 
@Tinufiel Celeborn heeft enkele seconden screentime gekregen in LOTR. Als je hem terug kan vinden in de stamboom hierboven zal het wel een belletje doen rinkelen.
In LOTR niet veel meer dan Galadriel hare vent maar die heeft gedurende de naar schatting 20 000 jaar (jawel 😅) dat hij in midden aarde heeft rondgelopen serieus wat meegemaakt.


Trailer binnen 6 dagen; 14 juli! 🥳
 
Laatst bewerkt:
Deze zal net zoals WoT mooi geskipt worden! Ik gun die rakkers geen abbo, dit hoeft niet worden aangemoedigd :D
Laat hun nieuw publiek het maar sponsoren XD
 
  • Leuk
Waarderingen: Mini
8GwWy3ocIfA.jpg


LOTR memes? LOTR memes!

Sorry for the shitposts maar LOTR shitposts zijn zo goed :LOL:

5jbsy2za8c861.jpg


qx73cjczrbz71.jpg



Also;

nwx43ht66m091.jpg
 
Terug
Bovenaan