De hiphop-thread

Alé man AMBRAS is nu al de track van het jaar :bow:

DRIEDUBBELDIk is anders maar wel lekker laidback.
Awel ja ik wil dat ook gewoon goed vinden, ik merk wel dat het een nummer is dat ik normaal wel tof vind.
Maar 't is gewoon die ene cringy line in het refrein die het voor mij verpest: FUCK UW ROLMODEL UW MOEDER NEUK IK MORGEN WEL

Echt lachwekkend eigenlijk :laugh:
 
Snoooker Dogg komt naar het Sportpaleis. Alhoewel dit volgens mij een slechte show zal zijn in sowieso een slechte zaal en dus verkeerde settings voor zoiets.
 
Trix? Goddamn daar had ik ook wel willen bij zijn. Hoe fel was de weedgeur? :')

En zal sowieso uitverkopen.
 
Tickets zijn te koop! Hij neemt wel wat guests (Snoopadelic komt namelijk niet alleen: hij deelt het podium met West Coast-royaltyleden Warren G, Tha Dogg Pound, Obie Trice, D12 en Versatile.) mee, dus hopelijk toch goede show!

Tickets voor Tourist Le MC op 11/02/2022 in Lotto Arena ook te koop nu!
 
Van Obie trice zou ik nie teveel verwachten, ooit gezien in AB en was rotslecht. Snoop ooit gezien in AB, was wel e feestje, maar dan vooral omdat het tijdens zijn No-Limit periode was, Fiend was erbij
 
De goedkoopste tickets zijn al uitverkocht.
100€ voor een staanplaats, daarvoor wil ik bizarre zijn zweet kunnen ruiken!
 
Van Obie trice zou ik nie teveel verwachten, ooit gezien in AB en was rotslecht. Snoop ooit gezien in AB, was wel e feestje, maar dan vooral omdat het tijdens zijn No-Limit periode was, Fiend was erbij

in de vooruit heb ik hem eens gezien.
Viel idd ook tegen daar.

stond obie en nog nen dude te klagen on stage over borstkanker: “ladies cut of your titties, you still got ass”

fucking akward, maar wel memorable. Maar twas ook al helaas :p

Aah yes, schijfke da in de vergetenheid was geraakt, damn <3
Helaas ni op spotify te vinden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan