De hiphop-thread

Anderson Paak heeft zonet een album met Bruno Mars aangekondigd!

Geen idee of ik daar enthousiast van moet worden. Gaat Paak platte pop maken of gaat Mars next level gaan...
 
Een track die wat onder de radar gebleven is, vorige seek uitgekomen.

Chino XL over de Sound Ancestors beat Chino.

 
Not bad :)
Niet echt aan getwijfeld van Paak, benieuwd naar het album. Denk dat Bruno Mars gewoon nog wat die reputatie van vroeger heeft zeker? Beetje zoals sommige mensen vroeger de naam Taylor Swift nooit zouden uitspreken en nu de laatste albums wel graag beluisterd hebben. Sommige mensen. Niet ik natuurlijk. Maar mensen die ik ken, via via. :unsure:
Voor Paak mogelijks wel een heel goeie zaak, Bruno Mars heeft een veel groter publiek dat nu ook wordt bereikt.

Lunice gaat hard(er). Ben gelijk wat een fanboi aan het worden want die kerel heeft net 3 singels gereleased en ik heb daarvan de bundle + t shirt aangekocht.
Door je post gezien dat hij na jaren blijkbaar al een tijdje herbegonnen is met zijn beat blogs op youtube. 👌
 
Laatst bewerkt:
Not bad :)
Niet echt aan getwijfeld van Paak, benieuwd naar het album. Denk dat Bruno Mars gewoon nog wat die reputatie van vroeger heeft zeker? Beetje zoals sommige mensen vroeger de naam Taylor Swift nooit zouden uitspreken en nu de laatste albums wel graag beluisterd hebben. Sommige mensen. Niet ik natuurlijk. Maar mensen die ik ken, via via. :unsure:

Daar bij moet het ook gezegd zijn dat nummer van Mark Ronson met Bruno Mars was gewoon heerlijk. Productie de verdienste van Ronson maar Bruno Mars heeft er een hit van gemaakt.

Bruno Mars, Taylor Swift, waar eindigt dat? Straks gaan we hier nog muziek van Carly Rae Jepsen delen he @utred :unsure:
 
Daar bij moet het ook gezegd zijn dat nummer van Mark Ronson met Bruno Mars was gewoon heerlijk. Productie de verdienste van Ronson maar Bruno Mars heeft er een hit van gemaakt.

Bruno Mars, Taylor Swift, waar eindigt dat? Straks gaan we hier nog muziek van Carly Rae Jepsen delen he @utred :unsure:
Run Away With Me is een wereldschijf.
 
Toffe thread, weet nie goe waar eerst te starten, maar aangezien het hier toch wa meer lyrical te doen is, en minder g-rap, zeker K-rino van Houston, TX eens checken, is genoeg van te vinden op youtube
Persoonlijk heb ik eerder g-rap thuis, laat ons zeggen een 900 a 1000 cd's, jaja cd's nog, dan een 200 a 300 andere (East en Midwest vooral). 'k Ga da hier wel wa in 't oog houden :)
 
eentje voor de zondag (met de jazzy ondertoon)

en eentje voor de fun ;) (ex Demon Boyz)

Deze gasten hoor ik wel graag es bezig, maar ik ken er eigenlijk weinig muziek van.... deze vind ik wel een goe'tje (lang leve de Bassssssss)
Kheb meteen zin om te beginnen met mn dumbells

En als afsluiter voor chilly sunday inclusief hypnotiserende beat, vanop een rza album (aka bobby digital) die beetje onder de radar ging volgens mij... maar met enkele goeie songs op
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan