De hiphop-thread

all time favorite

een album dat ook in dat lijstje hoort.. hierbij een uiterst originele beat :)

en eentje om terug op te laden... lekkere flow man ;) (wel niet te vroeg op de dag)(rap start op 2:17)
 
Album is wel eind vorig jaar uitgekomen maar heb het net pas kunnen luisteren. Ga hem nog een tweede luisterbeurt gunnen maar vind hem zeker niet slecht.
Altijd wel fan geweest van zijn flow.


Tha God Fahim & Your Old Droog - Tha YOD Fahim hebben ze een paar weken geleden released, moet ik ook nog checken.
 
Het fijne aan threads als deze is dat ik af en toe nieuw stuff leer kennen.... en ook te weten gekomen ben dat er best goeie docu's te zien zijn op netflix... Al merk ik wel dat ik eerder terug blijf plakken bij iets minder recente raptracks.. meestal omdat ik ze beter vind en ik niet zo makkelijk nieuwe dingen goed vind in zn totaliteit. Ik mis soms de eenvoudige tracks met een vette beat, af en toe wat scraches en gewoon een goeie rapflow d'r over..
Meezingertje voor vandaag
eentje om mee te schudden met het koppie
en natuurlijk run the juwels mag vandaag ook niet ontbreken ;)
Deze komt ook uit een prachtig album, 1 van de eerste rapcd's die ik kocht
enkele jaren geleden herontdekt.. (madlib introotje).. prachtige song , kan ik altijd naar luisteren
Mn laatste ontdekking (geen A+, maar best goed)
 
Laatst bewerkt:

Nieuw Benny The Butcher album. The Plugs I Met uit 2019 zal het waarschijnlijk niet overtreffen.
 
Deze nog eens opgezet tijdens het werk, vooral de featuring van ODB doet mij heimwee krijgen naar de tijden dat hip-hop een catchy beat en rauwe teksten had.
 

Één van de Tiny Desks die ik eens in de zoveel tijd wel eens opzet :) het desbetreffende album ((Scum Fuck) Flower Boy) ligt de laatste tijd ook weer regelmatig op.


Heerlijke opener ook 😍
 
Laatst bewerkt:

Één van de Tiny Desks die ik eens in de zoveel tijd wel eens opzet :) het desbetreffende album ((Scum Fuck) Flower Boy) ligt de laatste tijd ook weer regelmatig op.


Heerlijke opener ook 😍
Ik heb een gemengd gevoel bij Tyler. Soms kan ik het echt smaken en soms kan ik er echt gewoon niet naar luisteren.
 
Ik heb een gemengd gevoel bij Tyler. Soms kan ik het echt smaken en soms kan ik er echt gewoon niet naar luisteren.
Flower Boy is wel een album dat volledig anders klinkt dan zijn vorige. Ik ben ook niet direct fan van de albums daarvoor, maar Flower Boy is voor mij echt wel een topalbum.

STIKSTOF dropt vrijdag iets nieuws: https://www.instagram.com/p/CMrObakgKG1/
Ik hoop op een driedubbel album :D Maar 't zal wel gewoon een single zijn zeker?
 
Ik vond Tyler hit or miss voor Flower Boy, maar dat was inderdaad een heel straffe release. Zijn aparte singles zijn ook heel cool (Peach Fuzz, Potato Salad, 435,..)
 
Het valt mij eigenlijk wel wat tegen :frown: Na Ambras een tweede single die voor mij eigenlijk niet klikt, zo stom.
Kan altijd natuurlijk :) Nochtans wel twee heel verschillende nummers. Ik kan ze beide wel smaken, vooral AMBRAS live meemaken kan ik niet op wachten :love:
 
Terug
Bovenaan