Het grote BeyondGaming Dating topic

Gek eigenlijk dat de stoere influencer @kay-gell te verlegen is om een bakske nacho’s te verplaatsen.
Dat is iets waar ik dan weer geen problemen mee heb, als we 1 to 1 tijd hebben, om een move te maken.
In groep ben ik een wandelende anxiety attack, dan weer.
pohlreich-rybn%C3%ADk.gif


Gewoon zo... (los op een ander koppelke ofzo, alfa male style :unsure: )
 
@Spiderman stop aub om in al uw posts de term “red flag” te gebruiken.
Er is geen red flag. Er is zelfs geen flag. Er is gewoon sociaal contact.
En hoe jij hier al hebt gereageerd op bepaalde dingen, ben jij vaker een red flag voor anderen hoor…

Het verleden is het verleden, ik zou niet willen dat ik “gejudged” wordt daarvoor. Ik ben wie ik nu ben en zou liever hebben dat ze de huidige ik leert kennen. Wat in het verleden is gebeurd is misschien niet meer van toepassing nu en het kan een vertekend beeld geven.
Velen hebben het al gezegd, maar ik wil het nog eens benadrukken: niet over je verleden willen praten IS een red flag en is best creepy.
Wat is er mis met zeggen dat je vorige relaties hebt gehad en niet goed zijn afgelopen omwille van x?

Als je iemand leert kennen, is het toch onvermijdbaar om over het verleden te praten?
Je studies, kindertijd, leuke anekdotes, vorige relaties, je ouders, enz enz.
Ooit komt dat ter sprake.

Ik zal het nog maar eens zeggen: Als je het "chill" wil houden, waarom overdenk je het dan zo en ben je hier bezig over red flaggs?
Ja dit dus… allesbehalve chill.
De enige die hij het zich wijsmaakt, is zichzelf.
 
Gek eigenlijk dat de stoere influencer @kay-gell te verlegen is om een bakske nacho’s te verplaatsen.
Dat is iets waar ik dan weer geen problemen mee heb, als we 1 to 1 tijd hebben, om een move te maken.
In groep ben ik een wandelende anxiety attack, dan weer.

Ik had dat nu precies ook niet verwacht :laugh:
Ben eigenlijk altijd vlot, ook met vrouwen en zo wat flirten gaat mij goed af maar ene keer als het serieus wordt is het toch wat stressen se.
Ook bij het auto wassen ervoor, nog op mijn schoenen liggen smossen die ik wou aandoen en een stresske gehad. Nee, das allemaal ni goed voor mijn hart.
 
Uiteraard zal ieders red flag's verschillend zijn maar hoe jij bij die 3 komt uit het gesprek dat je hier beschrijft is mij een raadsel.
Ik heb wat gegoogle’d om te achterhalen of dit ook iemand anders is overkomen, en wat de reden zou kunnen zijn, en kwam op een post van iemand uit:

“I did some version of this on social media in my immature, younger days.

The private/unprivate game is usually about trying to elicit some type of response or reaction out of you.

In particular, I got caught up in this cycle when I wasn't able to get a read on this guy's intentions or feelings about me, so I started "pressing the buttons" to see if I could get some kind of response.

She could also have an inner monologue going on where she's conflicted about you one day, dislikes you the next, and then thinks you're okay the following day.

I mean, I'm not saying there's a logical thought process behind it. And there is nothing you can do, if this is indeed about you.

She’s unhappy about something you did and as usual (no offense) men are oblivious to everything and on our end we think it's obvious what has happened. I can't speak for her but my only suggestion here is to let it go. Yall had a misconnect but aren't close enough to have a direct heart-to-heart about it.

I suspect if you did an actual quick soul check on yourself, you'd intuitively pick up on what happened here. Again, no offense, but in my experience, men do some stupid crap and gaslight themselves into thinking they have nO cLuRR what happened. In reality, you probably do know what happened. The first possibility that comes to your mind is most likely it. Tap into your feminine side and figure that part out lol.”

Heb je haar letterlijk gezegd dat je het 'niet correct en niet gezond vindt om over het verleden te praten'?
Ja, dat het niet gezond is om over eerdere relaties te praten (in detail).
Je zegt dan wel dat ze afstandelijk werd nadat je je instagram publiek zette, maar niet op welke manier.
Ze stuurde me 2 dagen geen berichten, terwijl ze elke dag wel iets stuurde om samen games te spelen.
Waarom is het zo "what the fuck" dat zij de vraag terug kaatst aan jou?
Omdat zij direct heeft opgemerkt dat mijn insta profiel public was… en het feit dat ze daar op let…

Red flag 1 en 2 lijken me eerder ingebeeld. Red flag 3 is hoe jij er over denkt en dat moet je voor jezelf uitmaken.
Het enige rare aan red flag 3 vond ik dat zij er niet een antwoord op kon geven. Dus het kan van alles zijn:
- stiekem likes van (onbekende) mannen willen voor haar foto’s maar ze durft het niet toegeven
- een ex of minnaar waar ze indruk op wil maken
- zich ergeren aan het feit dat ik mijn profiel op public heb gezet en in de tegenaanval gaan
- …

Het kan van alles zijn en dat boeit me niet. Ik vond het enkel raar dat ze geen antwoord kon geven op waarom ze het op public zet, terwijl ze zelf zegt dat ze zich ergert aan de onbekende mannelijke followers alsook dat dit een probleem was met haar ex. Ik kan daar de logica niet van inzien. Je zou verwachten dat ze het dan niet op public zet, maar ze geeft toe dat ze het toch af en toe doet. Heel vreemd.

Op die red flags ga ik niet ingaan :p maar waarom zou je niet over het verleden willen praten?
Allez ja oké, iedereen zijn goed recht, maar als ik met een vriend(in) zou praten op een vriendschappelijke manier, dan zou ik het heel raar vinden als die opeens niet over het verleden wil praten. Jullie zijn toch gewoon vrienden? Ik vind het altijd leuk en interessant om over iemand z'n verleden te leren, als we toch vrienden zijn. Als dat wordt afgeblockt, zou ik wel zoiets hebben van dude, wat heb je te verbergen mss?
Hoe je het zegt, klinkt het wel logisch. Maar het kan langs beide kanten bekeken worden denk ik. Ok, door erover te praten kan het leuk/interessant zijn, maar het kan volgens de situatie ook het tegenovergestelde effect hebben (vooroordelen, vertekend beeld, …).
Ik zal het nog maar eens zeggen: Als je het "chill" wil houden, waarom overdenk je het dan zo en ben je hier bezig over red flags?
Want ik wil plezier hebben, games spelen met haar, me geen zorgen maken voor onnodige zaken. Het is balen dat ze opeens afstandelijk doet omdat ik simpelweg mijn insta profiel op public heb gezet.
En die wall of text met red flags over publiek/privé zetten van instagramprofielen. Djeezes man, overdenk dat eens niet zo. Ze is een vriendin, niet uw bezit. Misschien weet ze zelf niet zo goed wat ze wil aanvangen met dat profiel en probeert ze maar wat? Moei u eens niet met hoe ze zo'n dingen uitzoekt en aanpakt.
Zoals je zegt weet ze het zelf misschien ook niet. Ik vond het enkel raar dat zij er geen antwoord op kon bieden, op waarom ze het tussen publiek/privé switcht ondanks de storende elementen.
 
@Spiderman stop aub om in al uw posts de term “red flag” te gebruiken.
Er is geen red flag. Er is zelfs geen flag. Er is gewoon sociaal contact.
En hoe jij hier al hebt gereageerd op bepaalde dingen, ben jij vaker een red flag voor anderen hoor…


Velen hebben het al gezegd, maar ik wil het nog eens benadrukken: niet over je verleden willen praten IS een red flag en is best creepy.
Wat is er mis met zeggen dat je vorige relaties hebt gehad en niet goed zijn afgelopen omwille van x?

Als je iemand leert kennen, is het toch onvermijdbaar om over het verleden te praten?
Je studies, kindertijd, leuke anekdotes, vorige relaties, je ouders, enz enz.
Ooit komt dat ter sprake.


Ja dit dus… allesbehalve chill.
De enige die hij het zich wijsmaakt, is zichzelf.
Ok, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik wou enkel navragen/zeker zijn of haar gedrag abnormaal was. Maar uit de reacties verneem ik dat haar gedrag normaal is. Ik zal er verder niet bij stilstaan.
 
Want naast de redenen die ik hierboven heb aangehaald, kan dat ook ongewenste emoties uitlokken bij de andere persoon. Negatieve emoties, terwijl dat niet hoeft.

Je verleden maakt jou tot de persoon die je nu bent dus is het toch normaal dat ze benieuwd is en graag wilt weten met wat voor persoon ze te maken heeft.
Als je zaken hebt meegemaakt die gevoelig liggen kan je dat netjes aangeven hoor.
Je kan dat aangeven door bvb te zeggen dat bepaalde zaken gevoelig liggen en dat wanneer de tijd daar rijp voor is, je het daar weleens over wilt hebben.
 
Besides zo van die grote, stoere mannen die veranderen in van die kleine, verlegen jongetjes wachtende op een eerste move van hun date zijn suuupercute!
Kapotgeil.:spraybottle:
Geen idee trouwens wat deze emoji betekent maar iets moet er dan afgekoeld worden en dit lijkt op een spuitbus. Vond niets beters. Tenzij dit :frikandel: dan leek me beetje to much zo ineens.
 
Terug
Bovenaan