Het grote BeyondGaming Dating topic

Zalig verhaal @kay-gell, dat van zo twijfelen in de cinema zou ik ook hebben :p En dan kwaad zijn op jezelf omdat je veel langer had zitten kunnen knuffelen enzo als het er toch van komt :D Maar dat is bij haar thuis dan toch nog goed gekomen lees ik. Geniet ervan!

Verder goed gelachen met de nacho comments :biglaugh:
 
Doet me denken aan een meisje waar ik vroeger vaak mee naar de cinema ging, die wou altijd horrorfilms bekijken en hield mijn hand dan ook vast (zweetpollen tot en met natuurlijk), maar daar stoorde ze zich dan niet aan. Achteraf gezien waren er enorm veel signalen dat zij misschien wel meer wou dan vriendschap terwijl ik niks doorhad :unsure:.
Hebben uiteindelijk na jaren vriendschap is ene keer gekust, maar daarna is die vriendschap verwaterd. Ze had toch haar twijfels denk ik.
 
Doet me denken aan een meisje waar ik vroeger vaak mee naar de cinema ging, die wou altijd horrorfilms bekijken en hield mijn hand dan ook vast (zweetpollen tot en met natuurlijk), maar daar stoorde ze zich dan niet aan. Achteraf gezien waren er enorm veel signalen dat zij misschien wel meer wou dan vriendschap terwijl ik niks doorhad :unsure:.
Hebben uiteindelijk na jaren vriendschap is ene keer gekust, maar daarna is die vriendschap verwaterd. Ze had toch haar twijfels denk ik.

Jij hebt haar gewoon gefriendzoned.
 
Jij hebt haar gewoon gefriendzoned.
Ja maar onbewust, want na die kus had het voor mij gerust verder kunnen gaan...
Ze zat al die tijd wel met een ex-vriendje waar ze nog niet volledig over was en ik als jonge naïeve knaap wou daar dan niet tussen komen I guess 🤷‍♂️.

Nuja, ik heb wel meer van die fratsen waaruit blijkt dat mensen hun intenties lezen niet mijn sterkste kant is.
Een van de eerste dingen die ik tegen mijn vrouw zei is dat ik echt geen lief wou en al zeker niemand van op kot (zij zat de kamer naast mij en was toen al smoorverliefd)... Ik was op dat moment een vriend tips aan het geven om met haar te daten trouwens.
Gelukkig is alles een maand later wel duidelijk geworden voor mij :oi22:
 
Hij is vooral bekend voor zijn "verhalen over lichaamsvochten" uit eender welke opening! 🙈
Echt wel een SAPPIG verhaal dus 😏

Doet me denken aan een meisje waar ik vroeger vaak mee naar de cinema ging, die wou altijd horrorfilms bekijken en hield mijn hand dan ook vast (zweetpollen tot en met natuurlijk), maar daar stoorde ze zich dan niet aan. Achteraf gezien waren er enorm veel signalen dat zij misschien wel meer wou dan vriendschap terwijl ik niks doorhad :unsure:.
Hebben uiteindelijk na jaren vriendschap is ene keer gekust, maar daarna is die vriendschap verwaterd. Ze had toch haar twijfels denk ik.
Er zijn veel mensen die slecht zijn in zo'n signalen detecteren, zeker mannen. Als ik naar mijzelf kijk vind ik mijn jongere ik toch soms echt een dwaas kieken hoor. Genoeg zo'n situaties gehad, bvb.:
Indertijd terwijl ik leiding was gaan geven op een kamp om de zoveel dagen van iemand een brief krijgen (ja, de goeie ouwe tijd toen smartphones nog niet bestonden en je 25 cent per SMS betaalde) en gewoon niet door hebben dat die keihard aan het vissen was. En al die pubermeisjes waar ik leiding aan gaf vonden ze een aandachtsgeile trut want ja die hadden natuurlijk ook wel een crush op hun leider.
In mijn jonge jaren op het werk een collega die toen ze vertrokken was bij ons maar bleef naar mij bellen als ze info nodig had die ze perfect op haar nieuw werk kon krijgen. Dommekloot ik totaal niet door hebben dat daar meer achter zat, tot er ooit eens een collega tegen mij zei "dingske stond indertijd toch compleet zot van u." Aaaaah, daarmee dat die altijd belde 🤦‍♂️ (nu, toen was ik bezet en zij ook dus dat was een dubbele no-go)

Om maar te zeggen: zelfs de meest evidente signalen worden soms gemist. Je moet ook open staan voor zo'n signaal en soms is het gewoon het verkeerde moment.
 
Laatst bewerkt:
Ik had dat nu precies ook niet verwacht :laugh:
Ben eigenlijk altijd vlot, ook met vrouwen en zo wat flirten gaat mij goed af maar ene keer als het serieus wordt is het toch wat stressen se.
Ook bij het auto wassen ervoor, nog op mijn schoenen liggen smossen die ik wou aandoen en een stresske gehad. Nee, das allemaal ni goed voor mijn hart.

Ik ben verliefd aan het worden op u, zo koddig allemaal.
Nn n nno homo
 
Ik denk dat de meeste hier "met een grote digitale muil" zich wel herkennen in Kjell zijn daterelaas, het is gemakkelijk de vlotte kerel/meid te zijn als je niets te verliezen hebt, maar zodra er oprechte emoties bij komen kijken is het pas ECHT jezelf kwetsbaar opstellen met het risico afgewezen te worden...
En dan komen de kleine hartjes naar boven he! 🥰
 
Ik denk dat de meeste hier "met een grote digitale muil" zich wel herkennen in Kjell zijn daterelaas, het is gemakkelijk de vlotte kerel/meid te zijn als je niets te verliezen hebt, maar zodra er oprechte emoties bij komen kijken is het pas ECHT jezelf kwetsbaar opstellen met het risico afgewezen te worden...
En dan komen de kleine hartjes naar boven he! 🥰
Dit dus hé.

Als het u niet zoveel kan schelen gaat alles heel vlot. Wanneer er serieuze gevoelens aan te pas komen en je wil het kost wat kost doen slagen, komt de stress naar boven die op zijn beurt initiatief de kop in drukt.
 
Ik ga vanavond al naar de cinema :unsure:
Ok, dan ga ik maar op mijnen alleen een bakske nacho’s gaan verorberen tijdens een filmpje. Wie zin heeft in een first (cinema) date, stuur gerust een PM.

En aangezien ik een man van de wereld ben verwacht ik wel dat het bakje nacho's dat tussen ons staat betaald wordt door diegene die meegaat, first date rules geweetwel... :p
 
Dit dus hé.

Als het u niet zoveel kan schelen gaat alles heel vlot. Wanneer er serieuze gevoelens aan te pas komen en je wil het kost wat kost doen slagen, komt de stress naar boven die op zijn beurt initiatief de kop in drukt.

Initiatiefdodende stress heb ik ook vaak ervaren, mogelijk heb ik zo wat kansen gemist in het verleden. Soms heb ik daar wel spijt van, maar het heeft geen zin om daar bij stil te staan omdat het gedane zaken zijn. Maar als ik naar mijn succesverhalen kijk zijn die "engagementen" toch altijd relatief stressloos verlopen omdat de wederzijdse aantrekking vrij snel aanwezig was. Mezelf in duizenden bochten wurmen om iemands hart te veroveren heb ik alleszins niet gedaan, maar is "hard to get" spelen ook niet gewoon de ambetanterik uithangen?
 
Mezelf in duizenden bochten wurmen om iemands hart te veroveren heb ik alleszins niet gedaan, maar is "hard to get" spelen ook niet gewoon de ambetanterik uithangen?
Je hebt hierin 2 soorten wat mij betreft: diegene die het als een tactisch spelletje zien: go F yourself, dan ben je ofwel onvolwassen ofwel empathieloos.
Maar je kan ook "hard to get" lijken omdat je onzeker bent. Nu eens warm, dan terug koud, kop noch staart aan te krijgen. Zoals Florenceke bij Jiri: zich in de auto wel tegen zijn schouder vlijen (smelt!) En 2u later onder de deken kruipen van gêne omdat die in een boxer passeert.

En er lopen hier genoeg "sukkels" rond op dat vlak hoor, onhandigheid troef! Zo heb ik op de eerste date met mijn ex hem vol op de mond gekust en vervolgens de voordeur net niet tegen zijn neus toegesmeten. 🤣 Onhandigheid, geen manipulatieve spelletjes. 🙈
 
Imo hechten velen hier toch teveel belang aan hoe men het moet spelen hoor. Als je met 2 bent die interesse hebben dan is het gewoon genoeg dat 1 van de 2 duidelijk aangeeft dat er interesse is. Als de ander dan weigert daar op in te gaan omwille van een hoop mindgames dan is ben je toch beter af. Of je nu stuntelig of vol zelfvertrouwen de move maakt imo niks uit voor het resultaat.
 
Ook wel eens wat laten liggen in de cinema toen ik jonger was.
Ik volgde samen met een aantal andere mensen een cursus van een 2tal maanden. Eén van die andere cursisten was een zeer knappe vrouw (6 jaar ouder en getrouwd op dat moment en ook al een kindje) en die kwam constant bij mij zitten.
Na een paar weken begon ze te zagen dat ze naar de cinema wou en dat niemand met haar mee wou gaan. Mijn naïeve ik stelt nen hoop mensen voor, maar ze konden zogezegd allemaal niet. Uiteindelijk ging ik dan meer mee. Ik woonde nog thuis, had geen auto en dat soort gedoe. Dus madam komt mij gewoon thuis ophalen, betaalt mijn ticketje, zit constant te lachen, laat mij (als pas rijbewijs hebbende) in hare auto naar huis rijden. En ik stap gewoon uit op het einde van het verhaal en bedank haar voor de avond.

Achteraf heeft ze me dan gezegd dat ze nog nooit zo lang zo veel signalen heeft liggen uitsturen naar iemand. Maar gezien haar persoonlijke situatie heb ik toch maar geweigerd (al was dat toen een zwaar dilemma tss mijn hoofd en mijn ander brein :unsure:)
 
What did I miss? 😇

I ♥️ sappige verhalen :cool:
Iets in zijn verhalen is wel sappig ja, of smeuïg.
Of plakkerig. :unsure:

@xAnyana, cinéma'ke?

T'is middag en begin een hongerke te hebben in nacho's :unsure:

Ge kunt geen honger hebben in.
Of ge hebt honger of ge hebt het niet.


@Spiderman : en waarom hebt gij nu eigenlijk uw insta publiek gezet? Geen vage "ik weet het niet" graag, ge aanvaard dat ook niet van anderen. Ge weet zelf goed genoeg waarom.

Voor iemand die insta niet gebruikt om tactische liefdesmoves te maken, kan je me vertellen wat dat zou kunnen betekenen?
 
Terug
Bovenaan