Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Eerder een ergernis van de nacht. Ineens begint het te biepen in huis om 4 uur in de nacht. Elke paar seconden een luide piep.
De batterij van de rookmelder aldus.

Moest ik speciaal daarvoor mijn bed uit om de batterij er uit te halen.

Nu goed het alarm van de algemene delen van de appartementsblok is nog 100x erger. :tongue:
Ik snap nooit goed hoe gij beslist wat ge wel en niet in ne spoiler steekt.

Weet gij het?

Ik
niet echt:unsure:

 
Ik snap nooit goed hoe gij beslist wat ge wel en niet in ne spoiler steekt.

Weet gij het?

Ik
niet echt:unsure:

De eerste versie van de spoiler was een paar zinnen lang. Maar finaal dacht ik van: laat maar zitten want dan krijg je te veel reacties daarop.
Maar dan was het inderdaad eigenlijk gene spoiler meer. Vandaar. En ja ik doe dit regelmatig. Dat is een slechte gewoonte.

Posts wijzigen heeft soms zijn nadelen als je dan vergeet dit correct te wijzigen. :tongue:
 
Wat is dat voor hack? Ik blijf maar duwen op spoiler en het gaat van wazig naar nog waziger.
b23a908ae01021bc1064937bad061b11.gif
 
Wat een kutweer, veel te warm om te lopen. Zon constant in mijn ogen. Na 2 stappen al zweten als een rund. Waar is die regen en 15 graden naar toe?
Goh.. Toch liever dit dan de warmte + regen van afgelopen dagen.

Geen airco in de auto maar kon ramen niet openzetten door de regen. Ook constant aangedampte ramen en enige dat helpt is verwarming vollen bak aanzetten wat ondraaglijk is als het al zo warm is ..
 
Goh.. Toch liever dit dan de warmte + regen van afgelopen dagen.

Geen airco in de auto maar kon ramen niet openzetten door de regen. Ook constant aangedampte ramen en enige dat helpt is verwarming vollen bak aanzetten wat ondraaglijk is als het al zo warm is ..
Inderdaad liever dit weer dan hetgeen jij hebt.
 
Goh.. Toch liever dit dan de warmte + regen van afgelopen dagen.

Geen airco in de auto maar kon ramen niet openzetten door de regen. Ook constant aangedampte ramen en enige dat helpt is verwarming vollen bak aanzetten wat ondraaglijk is als het al zo warm is ..
Gewoon uw raam op een kiertje zetten ?
 
Was naar een de lokale elektro winkel voor een cat7 RJ45 kabel van 20 meter en ik zag daar ook een 5 port ethernet switchke dat ik wel kan gebruiken om die SMA toestellen te groeperen op 1 poort van mijn Belgacom modem in de berging. Meenemen dus.

Kom ik thuis en wil ze in mijn lokale stock steken om vandeweek es te installeren.

nog 2 van die dingen op voorraad :unsure:

dirkjan_27_2009_1.jpg
 
Brussels airlines...
ik boek een vlucht, wil betalen met creditcard: error
nogmaals: error again.

dan: paypal: error ook.

echter, ik krijg meteen mail: betaling gelukt (van paypal). Maar geen tickets te bespeuren...

ik bel naar BA: die gast zei doodleuk "er zijn problemen op onze website: we zijn het betaalproces aant aantpasssen".
ik zeg: waarom leg je dan de website niet even plat? of verwittig je op de homepage dat er even niet kan betaald worden.

"daar gaan we het niet over hebben meneer. stuur maar een mail met uw betaalbevestiging van paypal naar me."

Ondertussen 2 u verder, nog niets vernomen. Ik zal maar wachten zeker met de terugvlucht (bij andere maatchappij) te boeken?

Eigenlijk veel zin om gewoon de transactie te betwisten bij paypal, en uit principe ook de heenvlucht bij een ander te boeken, ook al is die iets duurder.

chauvenisme. who cares eigenlijk.
Krijg ik vandaag eindelijk een email van hen....

groot was mijn jolijt: eindelijk gehoor!

was maar van korte duur. Die mail gaat gewoon over dat mijn boeking nog open staat, en deze nog moet betaald worden.

WTF.
Nu nogmaals gebeld naar hen, blijkbaar fout in hun systeem, binnen de 7 dagen geven ze het geld terug. echt wat loopt daar toch allemaal verkeerd???
 
Deze was om te bekuipen, volgende 3 zijn voor drainage en ne nieuwe betonvloer erop:
  • Naam bedrijf vergeten: 35k, kerel is 10min binnen geweest, niks bekeken, beseft niet dat wij al een pompput hebben, en gooit er iets naar.
  • Murprotec: 95k :laugh:. OK, de deze gaat wel ook de muren erbij nemen, maar dan nog... . Walgelijk irritante kerel ook. Kerel is hier wel (irritant) lang geweest, maar heeft eigenlijk niks bekeken, en constant commentaar liggen geven dat er speelgoed van de dochter in de living en keuken lig ("ja ik snap dat dus niet dat mensen zo leven hé"). En we moeten zelf alle prep (meerdere sokkels afbreken bvb), support (bvb betonwagen boeken), en opkuis voorzien.
  • Batit protect: ~19k. Joviale Waal die in detail alles opgemeten heeft, en een praktische oplossing voorstelt (geen sokkels uitbreken, beperkte hoogte van de muur meenemen). Alle prep en opkuis doen ze ook.
Eens nadenken over die laatste, blijft ne klets geld natuurlijk. En ik weet niet of de komende zomers even erg gaan zijn, of dat het probleem zelfs maar terug komt.
Weet niet van waar je bent.
Maar hier heel tevreden van "home solutions"
 
  • Geweldig
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan