Je glimlach van vandaag

Kan je het vergelijken met Pangasius? Dat zijn ook zo van die bodem eters...

pangasius zijn aziatische kaketende vissen. Dat komt niet meer op mijn bord. Heb daar ooit es een reportage van gezien hoe die beesten gekweekt worden...

Dan liever iets vers gevangen uit een rivier van bij ons.
 
pangasius zijn aziatische kaketende vissen. Dat komt niet meer op mijn bord. Heb daar ooit es een reportage van gezien hoe die beesten gekweekt worden...
Pangasius eet gewoon vismeel hoor. Grootste probleem met pangasius is het water waarin die gekweekt worden (zwaar vervuild water)
 
Morgen met de glimlach terug werkdag zoals het een voorbeeldige burger hoort .
Dus vrij vertaald de bodemloze put van overheid helpen vullen !! :crazy: ( In werkelijkheid van ons allen)
(Trouwens wa bodemloos is hopeloos te vullen .)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na twee weken enorm zin in, eindelijk mijn crunchy California zalm roll kunnen vinden. Op welk uur ik ook ging, was altijd uitverkocht. But today! Het zal wel geen haute-sushi zijn maar de spicy mayo is :drool:
 
In een Franse vissenwinkel een haai te koop gezien. Nu wil ik een haai. :unsure:
Kostte niet veel op zich en we hebben de plaats, maar ecologisch kunnen we dat niet maken, maar toch is er twijfel als liefhebber van haaien. :unsure:
Toen wij in het Nausicaa aquarium waren, wat ik op zich wel heel mooi vond natuurlijk, had ik toch ook wel medelijden. Een krokodil, haai, penguin, tropische vissen… Het blijft enorm jammer voor die dieren, bedoel die kroks zitten echt krap.
Mocht je echt de plaats hebben om de haai een beetje een habitat te geven, zou ik er op zich geen graten in zien (hehe) indien je die zou ‘adopteren’. Moet toch al een stap beter zijn voor dat beestje dan een vissenwinkel. Maar ecologisch is het inderdaad een moeilijk punt, heel jammer voor die haai dat hij niet meer vrij is.
 
Niet helemaal zeker of dit een glimlach mag zijn, maar het beeld dat de man gewoon rustig aan die motorkap hangt...
En ook de commentaar van de vrouw wanneer de man begint te lachen :ROFLMAO:
 
Niet helemaal zeker of dit een glimlach mag zijn, maar het beeld dat de man gewoon rustig aan die motorkap hangt...
En ook de commentaar van de vrouw wanneer de man begint te lachen :ROFLMAO:
What the shit zeg, dat misschien zelfs poging tot moord?
 
Niet helemaal zeker of dit een glimlach mag zijn, maar het beeld dat de man gewoon rustig aan die motorkap hangt...
En ook de commentaar van de vrouw wanneer de man begint te lachen :ROFLMAO:
De kerel die die bestelwagen bestuurd kan je toch gewoon niet meer met de wagen laten rijden? Die is gewoon niet in staat om zich verantwoordelijk te gedragen
What the shit zeg, dat misschien zelfs poging tot moord?
Ik hoop dat dit op zijn minst gekwalificeerd wordt als opzettelijke slagen en verwondingen.
 
De kerel die die bestelwagen bestuurd kan je toch gewoon niet meer met de wagen laten rijden? Die is gewoon niet in staat om zich verantwoordelijk te gedragen

Ik hoop dat dit op zijn minst gekwalificeerd wordt als opzettelijke slagen en verwondingen.
Ligt het aan mij of zijn de laatste tijd een heleboel van die pipo's en alfamannetjes compleet de pedalen kwijt? Steekpartijtje na een ruzie hier, iemand de kop in shotten ginder, nu dit weer. Het lijkt alsof ze de laatste tijd mekaar kapot willen maken omwille van futiliteiten en ego.

Die met die bestelwagen zijn rijbewijs mogen ze in elk geval door de shredder halen, die verdient het niet meer om nog achter het stuur van een voertuig plaats te mogen nemen. Dat hij maar met de e-step gaat rijden.
 
Ligt het aan mij of zijn de laatste tijd een heleboel van die pipo's en alfamannetjes compleet de pedalen kwijt? Steekpartijtje na een ruzie hier, iemand de kop in shotten ginder, nu dit weer. Het lijkt alsof ze de laatste tijd mekaar kapot willen maken omwille van futiliteiten en ego.

Die met die bestelwagen zijn rijbewijs mogen ze in elk geval door de shredder halen, die verdient het niet meer om nog achter het stuur van een voertuig plaats te mogen nemen. Dat hij maar met de e-step gaat rijden.
Helaas is het rijbewijs afnemen totaal nutteloos voor zulk uitschot...
Die kijken niet naar een boete meer of minder.
 
Een tijd geleden kreeg ik een brief van Rabobank dat ze hun activiteiten stopzetten. Wegens verhuis was ik ondertussen dat bakske kwijt. Normaal gezien had ik ook al het spaargeld opgebruikt.....dacht ik. Nieuwe bakske aangevraagd...ik log in en blijkt dat ik er nog een 1500 euro erop staan heb. Dat geld moet daar al liggen van 2013 denk ik. De uittreksels gaan maar terug tot 2015, in dat jaar kreeg ik 10 euro netto rente :biglaugh:
Alé altijd plezant nog dat je nog zo extra 1,5k aan de kant staan hebt. :biglaugh:
 
Terug
Bovenaan