Je glimlach van vandaag

Moet je reserveren? Wat met voorzorg maatregelen? Mijn verlof komt er aan en ik wou ook nog eens gaan met de gasten (y)
Reserveren online heel makkelijk, je kiest een slot vanaf 9u30 (per uur) en er staat ook bij hoeveel plaatsen er nog zijn (pas op, dat zijn er plus 2000 dus er past wel wat volk in).
Je toont aan de eerste inkom buiten je ‘pass sanitaire’ wat voor ons Belgen neerkomt op die Covidsafe app QR code (andere mogelijkheden kan je online zien) en dan door de metaaldetector en binnen. Het was een zaterdag om 10u30 voor ons vandaag en we waren op drie minuten binnen, ging echt super vlot. Mondmaskers voor volwassenen en plus 12 en een meter afstand houden. Die twee zaken moet ik wel zeggen waren binnen een stuk minder, zal een beetje van je eigen instelling afhangen wat je daar van vindt.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Beslist om een extra abonnement bij mn vroegere fitness te nemen. Ben daar gestopt omdat die toch een stuk verder lag maar mis t zo hard nu na 2 jaar dat ik toch ga proberen daar af en toe nog es te gaan.
Kijk er zo zwaar naar uit 😍
 
bfv-web-1920x1080-definitiveedition.jpg.adapt.crop16x9.1023w.jpg

Vandaag ontdekt dat die zijn linkerhand verkeerd staat.
 
Deze middag na regenbuien gaan vissen met de kids
Paar uurkes maar, maar voldoende "voer" voor gesprek voor de volgende week ;) (see what I did there ^^?)

Oudste ving met gemak de grootste, de jongsten won in aantal
Ikzelf had bewust geen vaste stok me en kon zo al mn aandacht focusses op hun lijnen dat ze zó aandachtig aant bekijken waren :D
Nice end to a nice weekend (y)
 
  • Geweldig
Waarderingen: 515
Deze middag na regenbuien gaan vissen met de kids
Paar uurkes maar, maar voldoende "voer" voor gesprek voor de volgende week ;) (see what I did there ^^?)

Oudste ving met gemak de grootste, de jongsten won in aantal
Ikzelf had bewust geen vaste stok me en kon zo al mn aandacht focusses op hun lijnen dat ze zó aandachtig aant bekijken waren :D
Nice end to a nice weekend (y)
En dit beantwoordt mijn vraag in het vandaag gekocht topic. Wat doen jullie met die gevangen vis? Terugzetten? Of opsmikkelen?
 
Terug
Bovenaan