Je glimlach van vandaag

Erger nog, ik sla regelmatig 's morgens vroeg zelfs een kletske met hen 😂
Alez de huidige buren toch. Hopelijk de toekomstige ook 😁 wij geven elkaar zelfs kerstkaartjes, kennen de namen van elkaar kinderen en niet omdat we in de tuin horen: "Godverdomme Kenji, geen aansteker in de buurt van de kat!!!!" maar omdat we ècht praten met elkaar 😝
Oh nee gij trekt echt op m'n ex. Niets zo hatelijk als buren die een kletske willen doen.
 
Oh nee gij trekt echt op m'n ex. Niets zo hatelijk als buren die een kletske willen doen.
Als ze ook geïnteresseerd zijn in wat jij te zeggen hebt, heb ik daar minder een probleem mee, maar in mijn ervaring zijn de buren die spontaan een kletske doen de buren die enkel over zichzelf willen praten en dan totaal niet naar uw antwoorden of reacties luisteren.

Ja Guy, ik heb het over u.
 
Dus als ik je aanzoek afsla, ga je me wat lopen zwartmaken bij anderen?
Low, Toontje... Low 😥
Ik ben al blij dat ge het hebt afgewezen. I dodged a bullet there.

OT: met wat leesmateriaal aan de vijver in het Leen. En het is hier rustig. Dus enkel de natuur te horen :love:
 
Als ze ook geïnteresseerd zijn in wat jij te zeggen hebt, heb ik daar minder een probleem mee, maar in mijn ervaring zijn de buren die spontaan een kletske doen de buren die enkel over zichzelf willen praten en dan totaal niet naar uw antwoorden of reacties luisteren.

Ja Guy, ik heb het over u.
Nah, ik heb die behoefte niet om m'n verhaal te doen.
Gewoon een vriendelijke, enthousiaste goedendag met een 'hoe gaat het' waar ik enkel 'goed' als antwoord op wil is genoeg.
 
Met de petrol en het feit dat ze ook eten nodig hebben zit het er al over zelfs.
Aha we rijden met illegale brandstof.. De ene verkoopt van zijn 16de gebrande cd's, de andere rijdt op petrol, nog een andere gaat zich illegaal huisvesten in een caravan.. Daarmee dat ze hier smartphones van 1000€ kunnen kopen.
 
Met de kinderen naar Nausicaa geweest. Veel oh en ah bij de haaien en de krokodillen. Ik was eerder weg van de penguins. Met een plush zeeleeuw en een plush haai terug naar huis.
Moet je reserveren? Wat met voorzorg maatregelen? Mijn verlof komt er aan en ik wou ook nog eens gaan met de gasten (y)
 
Terug
Bovenaan