Je glimlach van vandaag

Wedden dat hij niet betaald heeft!
 
Wedden dat hij niet betaald heeft!
't Is Brussel, niemand heeft betaald.
 
Oh wacht wtf is dit weer :rofl:


Das ne klinker :rofl:

En top comment was daar "cringe" en daar heeft ze met ne video op gereageerd.
Raap mij op :rofl: :rofl:
 
Niet iedereen is automatisch een key user. Denk ongeveer 30% bij ons. Iedereen mag wel zijn stem uitbrengen wie de mvp is.
Lijkt me dan toch maar vage shit, want zelfs de persoon die de post verdeelt is belangrijk in het bussiness proces. Hoe bepaalt men dan wie keyuser is, maar vooral wat hebt ge er aan als ge dat wint. Gewoon erkenning?
 
Lijkt me dan toch maar vage shit, want zelfs de persoon die de post verdeelt is belangrijk in het bussiness proces. Hoe bepaalt men dan wie keyuser is, maar vooral wat hebt ge er aan als ge dat wint. Gewoon erkenning?
Belangrijk zijn in een proces is niet de verantwoordelijke zijn. Ik run bv de service desk bij ons. Maar onze servicedeskmedewerkers zijn geen key users.

Hangen idd geen prijzen aan vast, maar de erkenning is mij evenveel waard.
 
Oh wacht wtf is dit weer :rofl:


Das ne klinker :rofl:

En top comment was daar "cringe" en daar heeft ze met ne video op gereageerd.
Raap mij op :rofl: :rofl:
Hebt gij soms niet een heel klein beetje te veel vrije tijd? :unsure:
 
Lokale wijk kermis, kleinschalig, ik ken (echt letterlijk) 95% van het volk al heel mijn leven.
Na de 466447848ste "hey! Enne?" is de dochter compleet geshockeerd want papa heeft/maakt vrienden....

Oh, sweet summerchild, wacht maar tot ge wat ouder zijt...
 
Hoe oud is ze?

Want hier is het ofwel de verlegen scheet spelen, ofwel "mamaaaa, ko-hooooom!" (3j) dus ik zie ze in de toekomst pas in volle tienertijd geshockeerd reageren als ze zal horen dat mama vrienden heeft en daarmee rookte, op 16j naar de lokale dancing ging, als enige meisje met een 6tal jongens op schok ging,... 🤷🏼‍♀️ En dan was ik ècht nog een braaf seuteke 😇
 
Dochter is nu 6, gewoon de eerste keer dat ze mij ( bewust) in mijn element ziet. Ze "kent" intussen mijn echte vrienden (de nonkels) al wel maar al die randfiguren nog belange niet.
OT: T is hier dit jaar met vaste zitplaatsen en bediening, mooi, allemaal jong gastjes en niks ervaring. Beetje fooi laten vallen (ook omdat ze echt hun best deden) en nu ben ik precies een VIP.... eigenlijk erg, 40 cent afgerond en ne keer gezegd dat ze goed bezig zijn
 
Terug
Bovenaan