Beffer
Well-known member
You should try it, uw maag, lever en darmen zullen u dankbaar zijn. Ben jij dan ook zo iemand van het 'rauwkost is voor de konijnen' type?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
You should try it, uw maag, lever en darmen zullen u dankbaar zijn. Ben jij dan ook zo iemand van het 'rauwkost is voor de konijnen' type?
Ik snap nu toch ook niet de appeal van konijneneten nu dat we het vuur hebben uitgevonden.You should try it, uw maag, lever en darmen zullen u dankbaar zijn. Ben jij dan ook zo iemand van het 'rauwkost is voor de konijnen' type?
Konijn met pruimen schijnt nochtans lekker te zijn.Ik snap nu toch ook niet de appeal van konijneneten nu dat we het vuur hebben uitgevonden.
Maar dat zijn toch geen rauwe pruimen? Wel lekker gestoofd met vuur en zoKonijn met pruimen schijnt nochtans lekker te zijn.
Generation zhit.Aan kassa van Action, de man voor mij: totaal is €3.80. Hij geeft €5.80. Krijgt 90 cent terug. De man zegt, heel vriendelijk, dat hij net zoveel gaf om een stuk van €2 terug te krijgen. Reactie van jobstudent: nul punt nul. Schuift de 90 cent verder naar de man. Die herhaalt wat hij al zei. Jobstudent vraagt om manager/shiftleider. Die moet er ook even over nadenken. Wat wilt u precies, meneer? Een stuk van twee? Maar dit is maar 90 cent.
Ondertussen die brave mens toch een beetje geduld kwijt. Ik haal een stuk van €2 uit en zeg hen ‘hij wil dít, zijn wisselgeld is €2’ waarop ze nog eens het kassascherm bekijken. En hem €2 geven maar allebei met een twijfelachtig gezicht alsof ze er opgelegd worden.
Ik merk dat op school ook, simpel hoofdrekenen met cash kunnen veel mensen dus écht niet meer.
Nooit gesnapt. Ben nu zelf niet van de gezondste qua eten, maar voor drinken snap ik het concept frisdrank toch niet zo goed. Da´s toch helemaal niet ´verfrissend´?Wie drinkt er nu water? Das voor de vissen. Ik drink alleen maar frisdrank of lattes![]()
Herkenbaar. Ik betaal zelf amper nog cash, maar een vriend van mij heeft een café waar ik al m´n klein geld mee naartoe neem als ik op bezoek ga en ik maak er een uitdaging van om met zo weinig mogelijk klein geld naar huis te gaan. En hoe vaak ik die al rekenfouten heb weten maken, ongelofelijk. Basic rekensommen/hoofdrekenen is inderdaad iets wat bijzonder weinig mensen vlot kunnen.Ik ben ook zo een die zo betaalt om makkelijk wisselgeld te krijgen. Al meerdere malen meegemaakt dat die achter de kassa dat weigert omdat ze er niet aan uit kunnen.![]()
Nog eventjes op verdergaan.
Ik heb dus een vrij duidelijke mail gestuurd naar de verantwoordelijken vanmorgen. En het is een stedelijke crèche, dus dat zijn er heel wat. Er zijn bijna meer "verantwoordelijken" dan mensen op de werkvloer. Zo gaat dat tegenwoordig.
Eén van m'n suggesties was dan ook dat de verantwoordelijken dan maar zelf moeten bijspringen op de werkvloer of dat er strikter gelimiteerd wordt op het aantal kinderen dat ze toelaten. En dat ik hier leiderschap in mis.
Ene verantwoordelijke was al out of office, waarin er verwezen werd naar een andere verantwoordelijke die ook out of office is. Er zijn er nog 2 resterend.
Ik ben een premium klant bij Proximus waar ze alles bij elkaar minstens 100 euro per maand aan mij verdienen. Op bedrijfsniveau dus minstens een 100-voud. Overal full package. Altijd mijn facturen tijdig betaald. En dan word je op die manier behandeld als een crimineel.![]()
Die mensen doen nu eenmaal iets wat een gezonde mens in een professionele omgeving ook af en toe moet doen: een lastige klant negeren. Zeker als deze simpele oplossingen aanbrengt waar bvb al tientallen keer aan gedacht is, maar niet haalbaar blijkt Niet alles vereist bovendien een antwoord binnen de 3 dagen, zeker als de helft van de leidinggevenden niet aanwezig is. Of kan je de urgentie aantonen doordat je direct mailen wanneer het probleem zich voor het eerst vertoonde?We zijn 3 dagen verder. Je moet niet denken dat ze zich de moeite zullen troosten om te antwoorden hoor.![]()
Hoe kan ik nu afgeraken van mijn cliché's over ambtenaren wanneer ik zo'n zootje ongeregeld vaststel, na mijn beklag te doen via mail onmiddellijk in een loophole van out-of-offices terechtkom om tot slot geen enkele vorm van antwoord te krijgen. Zelfs geen: "We hebben uw mail gelezen en komen hier op terug". Neen, niets. -> Ignore.
Hoe onrealistisch is het ook niet om de woorden van een Proximus medewerker te interpreteren als : "nadat we je 3 herinneringen stuurden, zullen we je geloven dat je deze keer direct zal betalen en zetten we het terug open"nu ja, ze moeten ook geen dingen beloven die niet kloppen,
Als een klant gaat zagen hoe ik mijn werk moeten doen via mail, kan die ook de hoogste boom in. Zou ook direct zijn contract opzeggen, kan hij ergens anders zijn groot licht laten schijnen over organisaties dat hij van toeten noch blazen kent.We zijn 3 dagen verder. Je moet niet denken dat ze zich de moeite zullen troosten om te antwoorden hoor.
Hoe kan ik nu afgeraken van mijn cliché's over ambtenaren wanneer ik zo'n zootje ongeregeld vaststel, na mijn beklag te doen via mail onmiddellijk in een loophole van out-of-offices terechtkom om tot slot geen enkele vorm van antwoord te krijgen. Zelfs geen: "We hebben uw mail gelezen en komen hier op terug". Neen, niets. -> Ignore.
Mss moet mac eens het advies van mijn madam volgen: Kunt/wilt ge iets aan uw ergernis doen? Awel, doe dat dan en stop met zagen. Kunt/wilt ge niks aan uw ergernis doen? Awel, leg er u bij neer en stop met zagen.ps: Als je toch zo ontevreden bent waarom verander je niet, lijkt precies een constante te zijn in al je tirades.
FTFY. Ik geef wiskunde in het eerste en tweede secundair. Hoe snel dat die voor een simpele bewerking hun rekenmachine willen bovenhalen… En als ik dan zeg dat die in de boekentas moet blijven, bekijken ze je scheef.Ik merk dat op school ook, simpel hoofdrekenen kunnen de meeste mensen dus écht niet meer.