Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik vond dat als klein manneke best wel tof. Kruiwagens vol afval naar achter in de tuin in een ton kappen, alle plastiekflessen goed dichtdraaien dat die ontploffen, spuitbussen van bovenop leggen en dan wachten op de knallen.
De enige regel was: "alleen stoken als de buren hun was niet hebben buitenhangen"
idem, toffe herinneringen aan als kind. Bij ons deden ze dat gewoon op een veld in de buurt. En dan achteraf dat vuur terug in gang proberen te krijgen. Wel een mirakel dat er nooit ongelukken gebeurd zijn, al scheelde het niet veel toen mijn maatje een fles zuivere alcohol erop gooide, want zijn papa gebruikte dat ook om het in gang te steken.
 
Dik 3 weken geleden ben ik ziek geworden. Na 8 dagen had ik eindelijk niet meer de behoefte om ganse dagen in bed te liggen. Ondertussen ben ik wel nog steeds kortademig, is m'n hartslag veel hoger dan anders, kan ik niet (deftig) sporten, ben ik nog snel moe, heb ik weinig eetlust, ben ik slecht bij stem enzovoort. Ik hoop dat het snel voorbij is.

You should try it, uw maag, lever en darmen zullen u dankbaar zijn. Ben jij dan ook zo iemand van het 'rauwkost is voor de konijnen' type?
Ergernis van de dag: Ozempic is nog tot 02/2025 beperkt voorradig. :S
 
Toen ik nog last had van obesitas dronk ik inderdaad alleen maar water. Vandaar mijn aversie ervoor. Het smaakt mij doodgewoon niet. Tenzij ik echt enorm veel dorst heb ofzo.
Heb je het geprobeerd met gekoeld water ? Daar vind ik het dan nog wel best drinkbaar en eigenlijk wel lekker. Al drink ik tegenwoordig ook meer frisdrank en dergelijke omdat ik sinds mijn kanker heb besloten van het boeit mij minder dat het niet gezond is.

En die oplossingen met een stukje fruit of zo erin te verwerken waardoor er een licht fruitsmaakje aankomt aan het water vind ik voorlopig ook maar niets.
 
Heb je het geprobeerd met gekoeld water ? Daar vind ik het dan nog wel best drinkbaar en eigenlijk wel lekker. Al drink ik tegenwoordig ook meer frisdrank en dergelijke omdat ik sinds mijn kanker heb besloten van het boeit mij minder dat het niet gezond is.

En die oplossingen met een stukje fruit of zo erin te verwerken waardoor er een licht fruitsmaakje aankomt aan het water vind ik voorlopig ook maar niets.
Op restaurant drink ik wel graag bruiswater bij mijn eten. Als het gekoeld is valt dat inderdaad nog goed mee.
 
Aan kassa van Action, de man voor mij: totaal is €3.80. Hij geeft €5.80. Krijgt 90 cent terug. De man zegt, heel vriendelijk, dat hij net zoveel gaf om een stuk van €2 terug te krijgen. Reactie van jobstudent: nul punt nul. Schuift de 90 cent verder naar de man. Die herhaalt wat hij al zei. Jobstudent vraagt om manager/shiftleider. Die moet er ook even over nadenken. Wat wilt u precies, meneer? Een stuk van twee? Maar dit is maar 90 cent.

Ondertussen die brave mens toch een beetje geduld kwijt. Ik haal een stuk van €2 uit en zeg hen ‘hij wil dít, zijn wisselgeld is €2’ waarop ze nog eens het kassascherm bekijken. En hem €2 geven maar allebei met een twijfelachtig gezicht alsof ze er opgelegd worden.

Ik merk dat op school ook, simpel hoofdrekenen met cash kunnen veel mensen dus écht niet meer.
 
Erger, Brol Met Wielen ;)

Gewoon benieuwd, eerste keer dat ik hoor dat Tesla die reputatie zou hebben.
Ik heb een nieuwigheid voor jou!

IMG_2281.gif
 
Aan kassa van Action, de man voor mij: totaal is €3.80. Hij geeft €5.80. Krijgt 90 cent terug. De man zegt, heel vriendelijk, dat hij net zoveel gaf om een stuk van €2 terug te krijgen. Reactie van jobstudent: nul punt nul. Schuift de 90 cent verder naar de man. Die herhaalt wat hij al zei. Jobstudent vraagt om manager/shiftleider. Die moet er ook even over nadenken. Wat wilt u precies, meneer? Een stuk van twee? Maar dit is maar 90 cent.

Ondertussen die brave mens toch een beetje geduld kwijt. Ik haal een stuk van €2 uit en zeg hen ‘hij wil dít, zijn wisselgeld is €2’ waarop ze nog eens het kassascherm bekijken. En hem €2 geven maar allebei met een twijfelachtig gezicht alsof ze er opgelegd worden.

Ik merk dat op school ook, simpel hoofdrekenen met cash kunnen veel mensen dus écht niet meer.
Ik ben ook zo een die zo betaalt om makkelijk wisselgeld te krijgen. Al meerdere malen meegemaakt dat die achter de kassa dat weigert omdat ze er niet aan uit kunnen. :laugh:
 
Terug
Bovenaan