Je ergernissen van vandaag - Deel 2

4h gereden ipv 2h30 door files. En dan mag hier in West Vlaanderen nog 2 tal uur wachten om terug naar huis te gaan.

En ik versta hier echt niemand van de eerste keer. Leren die hier geen Nederlands op school? Het zal zijn dat die schooltesten zo slecht waren.
 
4h gereden ipv 2h30 door files. En dan mag hier in West Vlaanderen nog 2 tal uur wachten om terug naar huis te gaan.

En ik versta hier echt niemand van de eerste keer. Leren die hier geen Nederlands op school? Het zal zijn dat die schooltesten zo slecht waren.
Ongelofelijk straf. Jij begrijp de west vlaming niet maar de west vlaming begrijpt wel de rest. Dan vraag je inderdaad af wie de domsten is.
 
Mijn zus die net belde dat ze in de spoed zit met ons moeder.
Blijkbaar voelde ze haar totaal niet goed en kon ze geen coherente zinnen meer maken :(
Hopelijk niks ernstigs
Update:
Mijn moeder had effectief een beroerte.
Op het eerste zicht geen blijvende letsels.
Eind deze week mag ze naar huis.

Wat een geluk dat mijn zus net verlof had die dag,kon slechter afgelopen zijn .
 
Van mij moet niemand de dag zelf reageren of springen als die smartphone afgaat. Maar 4 maanden gewoon passief gedrag en wachten tot iemand anders het doet.
Hoe zijn die mensen op hun werk
Dit is zo herkenbaar... ik regel veel financiële zaken mbt de erfenis van mijn ouders, we zijn met 4 kinderen en daar is een whatsapp groepje voor gemaakt.
Alleen als er iets beslist moet worden duurt het altijd verschrikkelijk lang voor ze allemaal gereageerd hebben.
 
Of ze rammen het door de brievenbus of geven het twee straten verder af.

Altijd een avontuur, een levering van GLS
Er was bij mijn ouders een pakje uit de VS toegekomen voor mijn vriendin. Eerste keer dat het GLS was, anders altijd DHL of bPost. Naast handtekening wilde de koerier ook een foto van mijn ma om te bewijzen wie getekend had. Is dat standaard daar? :unsure:
 
4h gereden ipv 2h30 door files. En dan mag hier in West Vlaanderen nog 2 tal uur wachten om terug naar huis te gaan.

En ik versta hier echt niemand van de eerste keer. Leren die hier geen Nederlands op school? Het zal zijn dat die schooltesten zo slecht waren.
Als ik gelijk welk deftig bedrijf, bakker, café, etc. binnenga als West-Vlaming in West-Vlaanderen spreken de mensen mij aan in het AN. Of je bent ergens in één of andere coté op den buiten verzeild geraakt?

Ik belde onlangs met iemand van Limburg heel dicht tegen de Nederlandse grens en die man sprak zo plat als iets. Toch ook enkele keren moeten navragen of hij zichzelf wou herhalen.
 
Terug
Bovenaan