Je glimlach van vandaag

Ik ben helemaal akkoord dat dat lekker is, ook veel beter dan rum wat iedereen typisch bij zijne choco smijt (zoet op zoet:confused:)
Maar op de piste heb ik eigenlijk gewoon whisky bij :unsure:.


QuarterlyWillingGossamerwingedbutterfly-max-1mb.gif
 
B&B kunnen reserveren op een kilometer of zeven van het festivalterrein van Rock Werchter om te gebruiken als comfortabele uitvalsbasis voor het festival volgend jaar. Geen gesleur met tenten en brakkig slapen op de camping maar gezellig met de fiets naar het festivalterrein.
 
B&B kunnen reserveren op een kilometer of zeven van het festivalterrein van Rock Werchter om te gebruiken als comfortabele uitvalsbasis voor het festival volgend jaar. Geen gesleur met tenten en brakkig slapen op de camping maar gezellig met de fiets naar het festivalterrein.
Als het doorgaat.
 
omg omg de deur is weg woef woef omg ik ga hier in de tuin moeten wonen woef woef omg arme ikke woef

*doet dichtgewaaide deur open*

Oh! Hey! Crisis averted, waar zijn mijn dentastix?

*** of hoe mijn hond een bril nodig heeft
 
Proficiat, hoe de fuck wint ge als key user? Lijkt mij dat ge alleen kunt verliezen...
 
Kleinen in slaap gevallen op de zetel. Komt half wakker om iets te nemen om te drinken, zombie-gewijs terug naar de zetel. Wil drinken uit zijn rietje, blijkt hij met zijn slaaphoofd gewoon in de kast gegrabbeld en ipv een rietje, een lolly in zijn water gedropt.
 
Terug
Bovenaan