Je glimlach van vandaag

Big king xxl menu en extra long chili cheese :drool:

I'm stuffed. Gelukkig congé.
Whut? Eet jij dat allemaal op? Ik kan echt veel eten als het junkfood is maar dat krijg ik toch niet op. Die burgers in burger King zijn nu niet van de kleinste.

Wel een protip om mijn verlof in te zetten. Zaterdag ben ik weg.
 
die is redelijk pikant ik kan er goed tegen maar toch objectief gezien zou ik die pikant durven noemen.
 
Mensen die mega pikant eten of hete koffie in 2 slokken naar binnen gieten.🥴
Volgens mij moet je maag en slokdarm uit speciale isolatiemateriaal gemaakt zijn.🥴
 
die is redelijk pikant ik kan er goed tegen maar toch objectief gezien zou ik die pikant durven noemen.
is idd wel vrij pikant. Ik kan ook goed tegen pikant en eet dat ook wel heel graag. Maar de cola erna doet toch wel deugd :D
(en de chili cheese nuggets als dessert die ook weer pikant zijn)
 
Mensen die mega pikant eten of hete koffie in 2 slokken naar binnen gieten.🥴
Volgens mij moet je maag en slokdarm uit speciale isolatiemateriaal gemaakt zijn.🥴
Mijn vrouw was via de telefoon Thaïs aan het bestellen, maar van heel die menukaart snapt er niemand een bal. Dus ik zeg dat ze voor mij iets pikants moet vragen omdat ik dat graag eet. Plots hoor ik ze zeggen "yes very hot is ok." Dan dacht ik al dat het niet goed ging komen.

Na 2 beten heel mijn mond on fire, maar heb het toch vlotjes naar binnen gekapt ook al proefde ik totaal niks meer en mocht ik direct de douche in omdat ik nat was van het zweet.
 
Ik eet graag pikant, maar heb het ongelooflijk probleem dat mijn neus dan altijd begint te lopen. Ik heb dat sowieso al met warm eten dat ik regelmatig moet snuiten. Geen idee hoe dit komt, maar mijn neus zit altijd wat vast (waardoor ik ook minder proef en ruik dan een ander) en ik vermoed dat de warmte de innerstuff wat losweekt. Maar bij pikant is dit nog erger en moet ik echt elke tien seconde snuiten. Heel vervelend, zeker omdat ik het wel graag eet.
 
Mijn vrouw was via de telefoon Thaïs aan het bestellen, maar van heel die menukaart snapt er niemand een bal. Dus ik zeg dat ze voor mij iets pikants moet vragen omdat ik dat graag eet. Plots hoor ik ze zeggen "yes very hot is ok." Dan dacht ik al dat het niet goed ging komen.

Na 2 beten heel mijn mond on fire, maar heb het toch vlotjes naar binnen gekapt ook al proefde ik totaal niks meer en mocht ik direct de douche in omdat ik nat was van het zweet.
Ik had ooit in mijn foto’s een vergelijkende chart ‘European hot vs Asian hot’ en ik moet zeggen, dat was er boenk op en heel handig. (Eten welteverstaan, twas geen PH chart…)
 
Mijn vrouw was via de telefoon Thaïs aan het bestellen, maar van heel die menukaart snapt er niemand een bal. Dus ik zeg dat ze voor mij iets pikants moet vragen omdat ik dat graag eet. Plots hoor ik ze zeggen "yes very hot is ok." Dan dacht ik al dat het niet goed ging komen.

Na 2 beten heel mijn mond on fire, maar heb het toch vlotjes naar binnen gekapt ook al proefde ik totaal niks meer en mocht ik direct de douche in omdat ik nat was van het zweet.
Tiens, kunnen wij hier ergens eten bestellen? :unsure:

Doet me ook wel denken aan de eerste keer Indisch. Ik eet zeer graag pikant, dus daar gewoon het pikantste van de kaart gevraagd. Die madam vroeg nog of ik zeker was: ja dus. Nu, was heerlijk, maar de dag nadien toch wat klachten gehad aan de uitgang.
 
Tiens, kunnen wij hier ergens eten bestellen? :unsure:

Doet me ook wel denken aan de eerste keer Indisch. Ik eet zeer graag pikant, dus daar gewoon het pikantste van de kaart gevraagd. Die madam vroeg nog of ik zeker was: ja dus. Nu, was heerlijk, maar de dag nadien toch wat klachten gehad aan de uitgang.
Als je het afhaalt in Poperinge wel ja 😁
 
Ik zou u job echt niet kunnen doen. Ik can't cope with that shit.

Ik moet daar ondertussen es goed mee lachen gewoon :D
Na 8 jaar ken ik de mensen al wat.

Mijn vrouw was via de telefoon Thaïs aan het bestellen, maar van heel die menukaart snapt er niemand een bal. Dus ik zeg dat ze voor mij iets pikants moet vragen omdat ik dat graag eet. Plots hoor ik ze zeggen "yes very hot is ok." Dan dacht ik al dat het niet goed ging komen.

Na 2 beten heel mijn mond on fire, maar heb het toch vlotjes naar binnen gekapt ook al proefde ik totaal niks meer en mocht ik direct de douche in omdat ik nat was van het zweet.

Niks beter dan spicy Thai food.
Somtam met 3-5 thai peperkes erin en u doodzweten langs de kant van het straat ergens in Bangkok bij 37 graden. :love:
 
Mensen die mega pikant eten of hete koffie in 2 slokken naar binnen gieten.🥴
Volgens mij moet je maag en slokdarm uit speciale isolatiemateriaal gemaakt zijn.🥴
Wel twee heel andere dingen natuurlijk.

Pikant eten kan je trainen en is uiteindelijk een soort pijnprikkel zonder fysieke schade (je kan er wel slecht op reageren).

Hete koffie kan gewoon de slokdarm verbranden. Als ik mij niet vergis is er een Aziatische cultuur waarin hete thee binnengieten normaal is, en daar hebben ze een veel hogere incidentie van slokdarmkanker omdat continue je cellen beschadigen uiteraard geen goed idee is.

Met een vrouw uit Mexico ben ik ondertussen voor het pikante voedsel wel getraind. Ook is het doel weldegelijk smaak, een habaneropeper geeft een heel andere smaak dan een pequin of jalapeño. Van die extreem pikante pepers die verder niets toevoegen vindt zij ook maar onzin.
 
Dacht al. :p
Tijd dat takeaway eens werk maakt van deze zwarte plek op hun kaart!
Ja amai zeg wel. Er is daar een zalige vervanger voor KFC in Ieper die enkel aan huis levert. Ze leveren zelfs in volledig groot Poperinge maar onze vergeten hoek doen ze niet.

Afhalen kun je ook niet dus moet je ergens afspreken aan het station in Poperinge ofzo :unsure:
 
  • Unsure
Waarderingen: 515
ene keer thais gegeten in Apeldoorn op aandringen van Collega's . Begon eerst letterlijk te wenen, zweten en snotteren. Die avond niet meer recht gekomen geen spierkracht meer.
 
Terug
Bovenaan