Je glimlach van vandaag

Waar staat 1337 voor?
Vinden diegene die het zich ook afvragen, hier terug :

😉
tenor.gif
 
dit weekend bij een maat in de ardennen met de quad gaan crossen in de bossen. superzalig.
tegelijk ook een ergernis, want nu ben ik aan het kijken om zelf 1 te kopen...
 
Door de oude foto’s van mijn kindertijd aan het kijken, toen ik nog gewoon 2 ouders had en niet beter wist dan dat thuis normaal was. Mijn vader nam de meest banale foto’s, honderd keer ‘sneeuw’ of ‘Lodewijck’ of ‘de keuken’ maar dat maakt het anno 2021 wel een glimlach van ‘typisch ons vader’
 
Memo aan mezelf: koop een vakantiehuis in Turkije. Tis hier echt "la vie en rose"
 
Eerst Antalya, dan Mugla
Ga eens op instagram en tik "#instamugla"
Its heaven on earth.

Ik ga op het werk dat telewerk doorduwen naar 5 dagen ipv 3 dagen in de week.
Antalya is idd wel tof. Mugla ken ik niet. Ik heb wel een hekel aan Bodrum en Izmir en dergelijke. :unsure: Om een of andere reden is Antalya veel "echter" en minder toeristisch. Oost-Anatolië is ook de max, maar denk niet dat het om er te gaan wonen lang plezant is. :p

Kunt ge niet vragen voor 3 dagen telewerk en 4 dagen weekend? Als je toch daar blijft, heb je minder inkomen nodig. :unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Die elektrische stepkes da we een half jaartje geleden gekocht hebben.
Zo handig voor snel naar stad te gaan maar ook zo handig op reis. Echt de beste aankoop van de afgelopen jaren 🙌
 
Die elektrische stepkes da we een half jaartje geleden gekocht hebben.
Zo handig voor snel naar stad te gaan maar ook zo handig op reis. Echt de beste aankoop van de afgelopen jaren 🙌
Ik zou er aan denken evt als ik een schooljaar niet te ver van huis zit. Hoeveel ben je daar aan kwijt?
 
Ik zou er aan denken evt als ik een schooljaar niet te ver van huis zit. Hoeveel ben je daar aan kwijt?
Heb iets van een 350 betaald voor Xiaomi.
Maar die bandjes gaan dus rap plat daar zou ge standaard volle bandjes op moeten laten zetten. Hier was da 60 euro per bandje.
 
Vandaag mijn contract gaan onderhandelen voor een nieuwe stap in mijn carrière als Sales manager. Het is allemaal zeer snel gegaan en had het niet verwacht, maar het is een mooie stap hogerop binnen een prachtige internationale organisatie. Voor het eerst in mijn leven ook echt mooie eisen kunnen stellen omdat ze mij zijn komen halen. #hyped
 
Terug
Bovenaan