Je glimlach van vandaag

Ik zie toch wel op meerdere plaatsen dat mensen mekaar terug meer en meer gewoon een hand geven.
En dan in gedachten wat Marc Van Ranst vorig jaar zei wat enkele gevolgen van deze pandemie zouden zijn.
1. We zullen elkaar nooit meer de hand schudden
2. We zullen de kinderen niet meer bij de grootouders "dumpen"
3. We zullen niet meer gaan werken met een snotvalling.

Knuffels geven was toch veiliger dan elkaar een hand geven? Dat was toch wat de virologen vorig jaar zeiden.

En geen contact is nog het beste van al :smurf:

Je zou haast denken dat het staatshoofd van een land met een opnieuw stijgend aantal besmettingen het voorbeeld zou geven om toch nog even ingetogen te blijven.
 
Hebben die mannen (staatshoofden, regeringsleiders, ....) ooit het goed voorbeeld gegeven? Heb daar sinds het begin van deze pandemie nog niks van gemerkt.
 
Hebben die mannen (staatshoofden, regeringsleiders, ....) ooit het goed voorbeeld gegeven? Heb daar sinds het begin van deze pandemie nog niks van gemerkt.
Of zo het cringy "elleboog schudden" voor de camera. Zijn er bij mij IRL zo ook eens een paar afgekomen. En dan zei ik: sorry maar met die zever doe ik niet mee. Altijd grappig om dan die smoelen te zien :laugh:
 
die smoelen kunt ge niet zien want die zouden een mondkapje moeten op hebben.
giphy.gif
 
Net terug van een dokter: mij aan het water geparkeerd, radio op goeie muziek, genietend van het ruisen van de blaadjes en gniffelend hier bijlezen 😇
 
Terug
Bovenaan