Je glimlach van vandaag

Na een kleine maand alles in de garage te gooien, onder het mom van de ruimen dat later wel op. Toch er eens er aan begonnen. Ik kon letterlijk niet meer de eerste m van de garage binnen.

Nu volledig opgeruimd, en alles heeft een (voorlopig) plaatsje gekregen. Dus een tijdelijke glimlach tot ik weer besluit op alles snel erin te stoppen. Maar dat duurt toch wel een half jaar 😁
 

Kijk nogal graag dashcam video's als ik mij verveel, maar deze crash wtf :eek:
En dan heeft de persoon dat nog overleefd ook.

En dan de laatste crash, hoe die agent gewoon recht naar die brandende auto loopt zonder te twijfelen. Kippenvel.
Geweldig
Ik weet niet of je deze al hebt gezien, maar met de commentaar er bij is die gewoon geweldig. Vooral die Lambo met trekhaak op 't einde
 
in de zomer kan er bij mij niet genoeg ijs bij een drankje zijn en nu heb ik het ultieme aangeschaft: ijsblokkenvormen in de vorm van grote bollen. ge giet da dus door die gaatjes et voila, 4 perfecte ijssferen :love: :love: :love: ze zijn wel zodanig zwaar dat ik ze niet in mijn glas kan laten vallen uit angst dat ik het glas breek, dus schuif ik ze er zachtjes in. een boeiende glimlach van de dag door norae!
Wij hebben dat ook al een tijd, en ik krijg daar geen deftige bollen uit.
Meestal maar 3/4 en de rest is er uitgelopen
 
0:11 -> vuistje :laugh:
Ik zie toch wel op meerdere plaatsen dat mensen mekaar terug meer en meer gewoon een hand geven.
En dan in gedachten wat Marc Van Ranst vorig jaar zei wat enkele gevolgen van deze pandemie zouden zijn.
1. We zullen elkaar nooit meer de hand schudden
2. We zullen de kinderen niet meer bij de grootouders "dumpen"
3. We zullen niet meer gaan werken met een snotvalling.
Er waren toch meerdere akward moments tijdens de niet Corona-proof knuffels die heen en weer gingen.
Knuffels geven was toch veiliger dan elkaar een hand geven? Dat was toch wat de virologen vorig jaar zeiden.
 
Terug
Bovenaan