Je glimlach van vandaag

  • Leuk
Waarderingen: 515

Slechte groundgame van Tanja se.
Als ge dan toch zo in top positie zit hadden er wel wat elleboogskes mogen vliegen.

Tanja Dexters weet toch altijd goed te entertainen :LOL:

De een zijn glimlach is de ander zijn ergernis. Tof! Mensen die in een kleedje zonder ondergoed naar feestjes gaan. Dat vraagt dudielijk om skinny dipping. Daar kun je niet tegen zijn.
 
De een zijn glimlach is de ander zijn ergernis. Tof! Mensen die in een kleedje zonder ondergoed naar feestjes gaan. Dat vraagt dudielijk om skinny dipping. Daar kun je niet tegen zijn.
Ik ben Tanja nu wel wat beu. Jaren doet die al stomme stoten. Beetje gelijk Lindsey Lohan indertijd, either get your shit together or die tragically maar stop met zo dom of het achterste van een koe te zijn. (En die verdrinken dan nog in het geld ook)
 
Tanja Dexters weet toch altijd goed te entertainen :LOL:

Langs de ene kant heb ik daar medelijden mee, want die zit echt met een probleem en leeft in een state of denial. Langs de andere kant denk ik ook dat die gewoon te arrogant is om toe te geven dat ze het is.
Nu ja, vermoedelijk is die ook wel omringd door ja-knikkers en hetzelfde soort van mensen.

En die advocaat dan: "Het stel ging net op vakantie om hun zorgen van de voorbije maanden te vergeten en de bijhorende commotie een plaats te geven. En dan gebeurt er zoiets. Dat is niet leuk. Dat geeft ook het gevoel dat je zulke zaken begint aan te trekken."

Duh, als ge zo'n dingen constant aantrekt, moet het wel iets in uw eigen gedrag zijn dat daar de oorzaak van is he. Allez, als ge met 1 iemand ruzie hebt, kan het aan de andere liggen. Als ge overal waar ge komt ruzie hebt, ligt het niet meer aan de anderen he.
 
Langs de ene kant heb ik daar medelijden mee, want die zit echt met een probleem en leeft in een state of denial. Langs de andere kant denk ik ook dat die gewoon te arrogant is om toe te geven dat ze het is.
Nu ja, vermoedelijk is die ook wel omringd door ja-knikkers en hetzelfde soort van mensen.

En die advocaat dan: "Het stel ging net op vakantie om hun zorgen van de voorbije maanden te vergeten en de bijhorende commotie een plaats te geven. En dan gebeurt er zoiets. Dat is niet leuk. Dat geeft ook het gevoel dat je zulke zaken begint aan te trekken."

Duh, als ge zo'n dingen constant aantrekt, moet het wel iets in uw eigen gedrag zijn dat daar de oorzaak van is he. Allez, als ge met 1 iemand ruzie hebt, kan het aan de andere liggen. Als ge overal waar ge komt ruzie hebt, ligt het niet meer aan de anderen he.
Nekeer ze beginnen met verdenking van drugshandel heb ik echt wel iets van ‘ik hoop dat Valentina bij haar vader is’
 
Tanja is er gewoon eentje van het goede leven.

Laat ze maar dom doen, dan komt er nog eens iets leuk in het nieuws.

En ze vult de leegte wat op van Eva Pauwels.
 
Nekeer ze beginnen met verdenking van drugshandel heb ik echt wel iets van ‘ik hoop dat Valentina bij haar vader is’
Oh juist ja, dat was dat superraar kind. Ondertussen wel wat recht getrokken. Ik herinner mij echt die foto uit de Story, heb dat toen nog tegen m'n zus gezegd van wtf is dit :rofl:Story uit 2011 blijkbaar.

Edit: lol, die foto heet ook mormel.jpg
 
Langs de ene kant heb ik daar medelijden mee, want die zit echt met een probleem en leeft in een state of denial. Langs de andere kant denk ik ook dat die gewoon te arrogant is om toe te geven dat ze het is.
Nu ja, vermoedelijk is die ook wel omringd door ja-knikkers en hetzelfde soort van mensen.

En die advocaat dan: "Het stel ging net op vakantie om hun zorgen van de voorbije maanden te vergeten en de bijhorende commotie een plaats te geven. En dan gebeurt er zoiets. Dat is niet leuk. Dat geeft ook het gevoel dat je zulke zaken begint aan te trekken."

Duh, als ge zo'n dingen constant aantrekt, moet het wel iets in uw eigen gedrag zijn dat daar de oorzaak van is he. Allez, als ge met 1 iemand ruzie hebt, kan het aan de andere liggen. Als ge overal waar ge komt ruzie hebt, ligt het niet meer aan de anderen he.
Tanja is van "onze kanten hier" en die kerel waar ze nu mee samen is ken ik van in mijn jonge tijd. Was toen een beetje een gangstertje, ging altijd grote sier maken met de centen van de papa. Heeft nu een aantal autozaken (dus nog altijd een beetje een gangstertje :sarcastic:). Maar bon, ze zijn mekaar wel waard denk ik :laugh:
 

Aaah, die goeie oude tijden van maart 2020: het hamsteren van WC-papier was voorpaginanieuws; premier ad interim Wilmès moest de bevolking sussen door een distributiecentrum te bezoeken en de voorraad des lands te tonen :unsure: en we dachten met z'n allen dat we een aantal weken later back to normal zouden gaan :shutup:
 
Laatste dag om te stemmen! Allen daarheen want het is een spannende poll (wat ook mijn glimlach is) :clap:

 
Tanja is van "onze kanten hier" en die kerel waar ze nu mee samen is ken ik van in mijn jonge tijd. Was toen een beetje een gangstertje, ging altijd grote sier maken met de centen van de papa. Heeft nu een aantal autozaken (dus nog altijd een beetje een gangstertje :sarcastic:). Maar bon, ze zijn mekaar wel waard denk ik :laugh:
Ah, de Peeters garage, gij zijt dus van dezelfde regio als ik.
 
Was misschien al langer, maar viel me daarnet op in het werk forum. Die zoekbalk neemt blijkbaar de locatie van uw profiel over. Benieuwd of ik daar veel vacatures ga vinden :laugh:

3X3ANqW.png
 
Top mailtje weer ontvangen

Dag Kay-gell

ik ben dat gezeik meer dan beu van die kut X tegen mijn vrouw
ik zou mierenpoeder hebben gekocht met het geld van de gemeenschap voor 10 euro ?

indien ik GEEN reactie ontvang ga ik naar de politie
want madame Y had ook mee gezocht in het poetskot en de kelder maar niets gevonden
ik heb geen poeder gekocht , ben wel bezig geweest om de mieren te bestrijden nr. 6 zoals je vroeg met warm water en javel meer niet
graag een reactie
 
Terug
Bovenaan