Je glimlach van vandaag


Die beelden, kan er nog iets triestiger bestaan dan een hoop tafelkes waardat mensen wat verveeld in de regen zitten te luisteren naar muziek. Daar dan nog eens veel geld betaald voor hebben, maakt het helemaal af. :laugh:
 

Die beelden, kan er nog iets triestiger bestaan dan een hoop tafelkes waardat mensen wat verveeld in de regen zitten te luisteren naar muziek. Daar dan nog eens veel geld betaald voor hebben, maakt het helemaal af. :laugh:

Tja....of je kan respect opbrengen voor de organisatoren en artiesten die ondanks alle obstakels de moeite doen om iets muzikaal op poten te zetten en het publiek dat daar op af komt. Dat kan uiteraard ook. Het weer heeft niemand in de hand trouwens.
 
Te veel bekenden, te veel "allez jong, drink nog ene", te weinig karakter. Lang geleden dat typen nog zo moeilijk ging.
En 't is pas dag 1 van een 4daagse kermis.... mss toch maar ff wat verlof bij vragen.
 
Notificatie van hoplr:

1627696981984.png


Eindelijk zal ik mijn ware roeping in het leven kunnen uitoefenen. :love:
 

Die beelden, kan er nog iets triestiger bestaan dan een hoop tafelkes waardat mensen wat verveeld in de regen zitten te luisteren naar muziek. Daar dan nog eens veel geld betaald voor hebben, maakt het helemaal af. :laugh:

Ramptoerist.:frown:
Als die mensen dat nu niet erg vinden wat maakt jou dat dan wat uit?
Verveeld zien ze er niet echt uit en ze proberen ondanks het slechte weer toch een fijne tijd te hebben.
Leuk toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Ook in normale tijden houd regen festivalgangers niet tegen !!

( persoonlijk liever regen dan grote hitte .)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor ik mijn nieuwe huis kocht, al eens staan babbelen met de buurvrouw rechts: goeie indruk van gehad!
Nu buurman links kort ontmoet, opnieuw een goeie indruk van gekregen en hij was duidelijk aangenaam verrast dat ik rap de auto aan de kant had gezet toen ik 'm op zijn oprit zag lopen, om me kort eens voor te stellen. 💪
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Voor ik mijn nieuwe huis kocht, al eens staan babbelen met de buurvrouw rechts: goeie indruk van gehad!
Nu buurman links kort ontmoet, opnieuw een goeie indruk van gekregen en hij was duidelijk aangenaam verrast dat ik rap de auto aan de kant had gezet toen ik 'm op zijn oprit zag lopen, om me kort eens voor te stellen. 💪
Jij communiceert met uw buren? Vrijwillig? Amazing woman! :bow:
 
Jij communiceert met uw buren? Vrijwillig? Amazing woman! :bow:
Erger nog, ik sla regelmatig 's morgens vroeg zelfs een kletske met hen 😂
Alez de huidige buren toch. Hopelijk de toekomstige ook 😁 wij geven elkaar zelfs kerstkaartjes, kennen de namen van elkaar kinderen en niet omdat we in de tuin horen: "Godverdomme Kenji, geen aansteker in de buurt van de kat!!!!" maar omdat we ècht praten met elkaar 😝
 
Erger nog, ik sla regelmatig 's morgens vroeg zelfs een kletske met hen 😂
Alez de huidige buren toch. Hopelijk de toekomstige ook 😁 wij geven elkaar zelfs kerstkaartjes, kennen de namen van elkaar kinderen en niet omdat we in de tuin horen: "Godverdomme Kenji, geen aansteker in de buurt van de kat!!!!" maar omdat we ècht praten met elkaar 😝
Uiteraard is het ne Kenji.
 
Erger nog, ik sla regelmatig 's morgens vroeg zelfs een kletske met hen 😂
Alez de huidige buren toch. Hopelijk de toekomstige ook 😁 wij geven elkaar zelfs kerstkaartjes, kennen de namen van elkaar kinderen en niet omdat we in de tuin horen: "Godverdomme Kenji, geen aansteker in de buurt van de kat!!!!" maar omdat we ècht praten met elkaar 😝
Aha. Het zijn van die buren waarbij Mathieuke braaf moet zijn en hij anders geen 200k krijgt voor zijn huis terwijl papa met zijn Havana in de tuin zit te genieten van wat Jazz.

Dat is natuurlijk een heel ander segment. Met zo'n volk valt te communiceren. Wel een beetje wereldvreemd, maar verder dik okay.
 
Aha. Het zijn van die buren waarbij Mathieuke braaf moet zijn en hij anders geen 200k krijgt voor zijn huis terwijl papa met zijn Havana in de tuin zit te genieten van wat Jazz.

Dat is natuurlijk een heel ander segment. Met zo'n volk valt te communiceren. Wel een beetje wereldvreemd, maar verder dik okay.
Rijwoning in het stadscentrum, segment tussen 200-250k eerder én eigenlijk totaal geen Kenji's maar Billy-Joan, Lilly-Rose, Axel, Jules... Kinda publiek 😁
(Je zag doorgaans een golf van opluchting toen de 60plussers de naam hoorden van onze dochter omdat ze hem gingen kunnen onthouden want kort én oervlaams 😂)
 
Billy-Joan, Lilly-Rose
Billy-Joan, Lilly-Rose moogt ge ondertussen ook al tot de Kenji-stam rekenen hoor. Jules, zijn ouders die de nouveaux riches uithangen. Kijk eens wat een oude naam ik weer het leven inblaas. Ouders die hunne kleine Axel noemen, kunnen gewoon niet goed Alex schrijven.

Toch bedankt om even een beeld te schetsen van de buurt daar. Daar komen natuurlijk geen Havana's voor.
 
Terug
Bovenaan