Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tjah, in welke mate is dat ook waar... Is toch vaak voor een belangrijke match dat bepaalde spelers als "twijfelachtig" gezien worden en op de match zelf staan ze dan gewoon in de basis.3 vd 4 protagonisten hebben een "minor injury" opgelopen
Het resultaat is werkelijk het enige positieve gisteren.
Boem tjsaka. 2-2.Wissel hier van spits en de titelstrijd is al lang niet meer spannend denk ik.
Barça mag trouwens blij zijn dat ze nog met elf op het veld staan trouwens.
Ben benieuwd of Atlético weer de resterende speeltijd enkel en alleen gaat verdedigen, ik zou toch wat blijven voetballen want anders is het gewoon wachten op de 1-1.
Denk dat vooral Atleti blij mag zijn dat die 2-0 op het scorebord komt...Wissel hier van spits en de titelstrijd is al lang niet meer spannend denk ik.
Barça mag trouwens blij zijn dat ze nog met elf op het veld staan trouwens.
Ben benieuwd of Atlético weer de resterende speeltijd enkel en alleen gaat verdedigen, ik zou toch wat blijven voetballen want anders is het gewoon wachten op de 1-1.
Had het ook gezien. Verrast mij wel enigszins dat hij zo vaak werd afgewezen in het verleden. Heb al slechtere spitsen zien rondlopen. Hij mist duidelijk wel wat ervaring op dit niveau, maar er zit nog potentieel in.Misschien wel leuk leesvoer voor je @Fusion
![]()
De droomtransfer van Zakaria Eddahchouri: 'Dit kon ik gewoon niet weigeren' | Voetbalzone
Nederlandse profvoetballers zijn in alle uithoeken van de wereld te vinden, van de spotlights van de grote Europese competities tot de meer avontuurlijke dienstverbanden op andere continenten. In de rubriek Over de Grens spreekt Voetbalzone regelmatig met een speler die buiten de landsgrenzen...www.voetbalzone.nl
Er zijn blijkbaar 2 precedenten, beiden in het voordeel van Barça, ik lig er dus niet van wakker.@Vega
Osasuna blijkbaar klacht ingediend omwille van Inigo Martinez.
Lees dat Martinez het kamp verlaten heeft op 17 maart, terwijl de partij gisteren 27 maart was. Zie het probleem niet? Aangezien de regel is dat de speler binnen de 5 dagen niet speelgerechtigd is.
Snap sowieso niet dat Osasuna zich daarmee bezighoudt. Je hebt kansloos 3-0 verlorenMocht het nu Raphinha geweest zijn die een hattrick maakte en in theorie niet mocht spelen, ja oké, maar een verdediger die normaal niet een basis staat, jongens toch.
Partij niet gezien, dus ik ga enkel hier op af:Best geen samenvatting van Real kijken dan...