Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Als Arsenal 24/30 pakt, is 10/27 voor ons genoeg. Da's een PPG van 2,4 voor Arsenal, ze zitten over heel het seizoen momenteel aan 1,96, tot 3 weken geleden aan 2,12. De kans is dus klein dat ze meer dan 24 punten pakken.

Arsenal haalt echt geen 24/30 zoals die aan het spelen zijn. Ze hebben ook nog een kwartfinale van de Champions league dus die gaan de league links laten liggen.

Jullie hebben nog thuismatchen tegen Everton, Leicester en West Ham, vooraleer jullie thuis Arsenal ontvangen (GW36). Zou wel mooi zijn om thuis tegen Arsenal kampioen te spelen.
Tegen Arsenal is het al lang gedaan. Eind april is de league beklonken.

Arsenal haalt echt geen 24/30 zoals die aan het spelen zijn. Ze hebben ook nog een kwartfinale van de Champions league dus die gaan de league links laten liggen.

Tegen Arsenal is het al lang gedaan. Eind april is de league beklonken.
Ewel, met die huidige PPG wou ik aantonen dat ik die kans klein acht.

Dat de league tegen eind april beklonken is ga ik hier niet stellen, ik ben daar altijd zeer voorzichtig in.

Zenden ze de League Cup finale eigenlijk ergens uit komend weekend?

Die top-4 race is trouwens wel waanzinnig.
1741688645044.png

Bekijk bijlage 38996
Zend eleven/dazn/... hoe het ook noemt de league cup in het algemeen niet uit? Dan zullen ze ook wel de finale tonen.
Kzie nog geen listings voor België maar is nog vroeg dag.

In de UK te zien op Sky en ITV

Bekijk bijlage 38996
Ik dacht een tijdje terug dat City zich nog wel simpel zou positioneren in de top-4, maar die blijven rustig verder klungelen. Al verwacht ik wel gewoon dat ze het uiteindelijk gaan halen gezien hun resterende programma.

Zo te zien niet :( Van het hele seizoen al niets live gezien op tv van de beker. Heeft Proximus die rechten?

Waar is de tijd dat de halve finale en finale op de BBC te zien was..

Zo te zien niet :( Van het hele seizoen al niets live gezien op tv van de beker. Heeft Proximus die rechten?

FA Cup is er wel op geweest, League Cup niet.

Geen idee of het op Proximus wel te zien is.

Die capaciteit. Gaat dat over mensen of ratten?

De sjarels die de leiding hebben daar tonen nu toch echt wel dat mocht je hun verstand in een vogeltje steken, dat het beestje achteruit zou vliegen.

Zoals al aangehaald, enorme besparingen op dit moment.
Sportief is het ver van goed en dan komen ze met dit.

Akkoord dat old trafford hier en daar wel een opknapbeurt kan gebruiken en dat je mogelijks redeneert dat deze werken het geld niet waard zijn.
Maar qua timing is dit gewoon een ramp.

Ik dacht dat Proximus inderdaad de League Cup heeft, Telenet heeft de PL + FA Cup als ik me niet vergis (niet alle matchen uiteraard).
Dodgy stream zoeken zeker..

Dat mag geen excuus zijn voor de prestatie vandaag. Elke Liverpool speler moet zich schamen.
Newcastle verdiende winnaars.

@Holocene
Moge de beste morgen winnen.
Hopelijk is dat West Ham :D

We zijn beiden wel safe me dunkt. Southampton, Leicester en Ipswich zijn gewoon te zwak dit jaar.
Niet kunnen kijken (weg op weekend) - hoe was de wedstrijd? Maar inderdaad, we zijn allebei safe dus ik heb nog weinig verwachtingen dit seizoen tbh

Wat een absolute horrorshow van Slot. Die wissels slagen op niets.
Goh ja, te weinig intensiteit ook he.
Het zal enkel de titel worden voor Liverpool :unsure:
Als je me dat voor het seizoen had gezegd, ik had meteen getekend. Er was geen ENKELE pundit in heel Engeland die ons op 1 zette voor het seizoen, sommigen zelfs niet in de top 4.
Dat mag geen excuus zijn voor de prestatie vandaag. Elke Liverpool speler moet zich schamen.
Newcastle verdiende winnaars.
Klopt, maar soms is de tegenstander gewoon beter en gisteren was Newcastle gewoon beter, ze wilden het precies meer.
Slot is aan het choken
Helemaal niet. Zo'n dag als gisteren kan gewoon gebeuren.

Terug
Bovenaan