Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Goh ja, te weinig intensiteit ook he.
Op het uur er 2 opgooien, dan 5 minuten later nog eens 2 en dan iets later nog 1. Vanaf het uur was het gewoon “we zetten alle aanvallers erop en hopen op het beste”. Geen plan, geen opbouw,… En dan nog eens lange ballen naar hun verdedigers van 3 meter groot, hoe dom kan je het aanpakken..

Hij heeft een heel goed seizoen gehad met in het algemeen goede wissels en goede beslissingen, maar gisteren zat hij er serieus naast. Zijn slechtste wedstrijd als coach van Liverpool. Hopelijk leert hij er van.

Klopt, maar soms is de tegenstander gewoon beter en gisteren was Newcastle gewoon beter, ze wilden het precies meer.

Inderdaad, en daar is geen excuus voor. Dat mag je nooit kunnen zeggen.

Op het uur er 2 opgooien, dan 5 minuten later nog eens 2 en dan iets later nog 1. Vanaf het uur was het gewoon “we zetten alle aanvallers erop en hopen op het beste”. Geen plan, geen opbouw,… En dan nog eens lange ballen naar hun verdedigers van 3 meter groot, hoe dom kan je het aanpakken..

Hij heeft een heel goed seizoen gehad met in het algemeen goede wissels en goede beslissingen, maar gisteren zat hij er serieus naast. Zijn slechtste wedstrijd als coach van Liverpool. Hopelijk leert hij er van.
Klopt wel. Slechtste match als coach van Liverpool, alle goeie trainers hebben dat wel eens, maar leren daar dan van, hopelijk doet Slot dat inderdaad ook. Die lange ballen waren echt dramatisch, Burn heeft nog niet vaak zo'n makkelijke match gespeeld denk ik.
Inderdaad, en daar is geen excuus voor. Dat mag je nooit kunnen zeggen.
Het is dat wat mij wel wat tegensloeg eigenlijk. Dat de tegenstander beter is, fine. Dat je het precies niet genoeg wil en er niet alles aan gedaan hebt, hm, daar heb ik wel een probleem mee.

Soit, niet vergeten dat we echt verwend zijn dit seizoen, ik had niet aan prijzen gedacht voor dit seizoen, we hebben echt al zeer goed voetbal gekregen en als alles goed gaat volgt wel nog de belangrijkste prijs.

Jullie hadden 2 do or die matchen op 4 dagen en het weekend ervoor start Slot met zijn sterkste elf tegen Southampton.. Tactisch klopte het misschien niet helemaal maar dat doet geen goed voor de algemene frisheid.

Jullie hadden 2 do or die matchen op 4 dagen en het weekend ervoor start Slot met zijn sterkste elf tegen Southampton.. Tactisch klopte het misschien niet helemaal maar dat doet geen goed voor de algemene frisheid.
Hij roteert inderdaad te weinig, en dat zie je nu. Elliot, Chiesa vertrouwt hij te weinig en we komen een middenvelder of 2 te kort.

Hoe hij nu Mcallister en Gravenberch nog door die laatste 9 matchen gaan sleuren zie ik niet.

Hij roteert inderdaad te weinig, en dat zie je nu. Elliot, Chiesa vertrouwt hij te weinig en we komen een middenvelder of 2 te kort.

Hoe hij nu Mcallister en Gravenberch nog door die laatste 9 matchen gaan sleuren zie ik niet.
De twee die je opnoemt zijn wel aan het seizoen van hun leven bezig en hopelijk blijven ze blessurevrij. Endo is een trapje lager, alhoewel je er 100% op kan rekenen.

De twee die je opnoemt zijn wel aan het seizoen van hun leven bezig en hopelijk blijven ze blessurevrij. Endo is een trapje lager, alhoewel je er 100% op kan rekenen.
Klopt, maar je kan niet verwachten dat die 60 wedstrijden dat niveau aanhouden. Endo en Elliot had hij veel meer moeten gebruiken.

omdat play sports triestig is qua aanbod?
hier al lang buiten gesjot.

wijzelf alvast weer op achterstand tegen wolves

Everton mag hier toch constant trekfouten maken zonder gevolg, ongelooflijk hoe die ref hier staat te fluiten.

Everton mag hier toch constant trekfouten maken zonder gevolg, ongelooflijk hoe die ref hier staat te fluiten.
Nunez gele kaart omdat hij omver gestampt wordt door Pickford 😅

Belangrijke win hoewel je moeilijk kan zeggen dat het heel verdiend was. Rechte lijn naar nr 20 nu! :woohoo:

Terug
Bovenaan