The Lord of the Rings: The Rings of Power

The Lord of the Rings: The Rings Of Power

Gezien jouw veelvuldige posts over het onderwerp lijk je er toch wat wakker van te liggen.

De 'storm' was toch al even gaan liggen lijkt me niet? Om dan een reactie uit te lokken om mij 'gerust te stellen'. Nogal provocatief IMO. Toegegeven, I took the bait van Dafreak. Mijn fout.

En misschien moet je eens stoppen met je op te jagen in en het geloven van geruchten. Zeker als die dan nog eens vooral circuleren in of voortkomen uit politiek gekleurde kringen.

Is wat de Tolkien 'professor' twittert dan meer waard dan een gerucht van meerdere bronnen? Lijkt me niet, alhoewel afhankelijk van welke kring weet je wel. Mijn Winter Soldier icoon helpt me waarschijnlijk niet om niet-rechts te zijn.

Om een regel later te klagen dat ze geen authentieke maliënkolders dragen
:unsure:

Als je loopt te paraderen met titel "duurste serie ooit", dan mag er inderdaad kritiek zijn op zo'n zaken wat voor hen toch een peulenschil zou moeten zijn. Zoek maar eens op hoe men het pantser maakte voor de LOTR trilogie ;). Als het een Belgische serie zou zijn, dan zou ik het snappen gezien de machtsverhoudingen (lees: budget).
 
LOTR-Fellowship-Goofs-Treads.jpg

traktor sporen in Lord of the Rings! Isildur in sportschoenen, plastieke props, een auto in de shire, horloges, ... continuity en prop mistakes... Als je wil kan je LOTR ook neersabelen maar misschien moet je niet inzoemen op een enkele frame die nooit bedoeld was om van zo dichtbij geinspecteerd te worden? We kunnen er nog niet veel van zeggen maar als je de beelden ziet van ROP kan je toch absoluut niet zeggen dat het er cheap uitziet?
 
Het uitzendschema is bekend gemaakt, ze starten met twee afleveringen!

De eerste week komt het uit vrijdag om 03:00 onze tijd, de weken daarna elke vrijdag om 06:00 onze tijd.

Er is ook een nieuwe clip op de Adobe site omdat ze er mee in zitten:
 
Laatst bewerkt:
De soundtrack komt heel spoedig uit (het is nog maar 2 weken tot de première op Prime), de tracklist bevat uiteraard enkele spoilers in de titels:
Goh, vrij algemene spoilers. Ancalagon the Black zou al een spoiler van formaat zijn. Of Ungoliant ... stel je voor. :love: Maar da's allemaal First Age.
 
Het is de Embracer Group die de buit heeft binnengehaald.


The company said it will explore “additional movies based on iconic characters such as Gandalf, Aragorn, Gollum, Galadriel, Eowyn and other characters from the literary works of J.R.R. Tolkien.”

Die gaan er prolly geen gras over laten groeien. Het is nogal een kluwen maar ik denk dat ze enkel de rechten bezitten op de LOTR en hobbit dus ook van hen moeten we niet direct films over Ungoliant en ander First Age materiaal verwachten. :/


Over heel de wereld zijn de premieres begonnen voor journos en VIPs die jammer genoeg nog onder embargo staan maar de reacties lijken alvast uiterst positief; Hollywood Reporter editor Matt Belloni says Rings of Power is going to be "huge" after seeing first two episodes. 🤞

aeDAWNQ_460s.jpg


ajgOV0w_700b.jpg
 
Eerste wat ik hiervan hoor of lees, en dat zo kort voor de première, yes! Toch een reden om terug Amazon prime te nemen.. had dat een tijdje geleden opgezegd.
 
Hyped! Maar al die kritiek hier... Allez, uit één hoek. Als je zóveel kritiek heb om dan te verkondigen: "ja maar, ik ga toch niet kijken hoor". Dan vervalt je mening al helemaal imo.
Vind ik ook. Zo zijn de Elfen te oud en zouden ze eerder een tijdloos uiterlijk moeten hebben (cfr. Celebrimbor als concreet voorbeeld), maar ik geef het geheel het voordeel van de twijfel en wil pas een oordeel vellen als ik na de eerste afleveringen een "meh"-gevoel krijg. De meest uitgesproken meningen tégen de Primeserie zijn zuivere vooringenomenheid.
 
Ik heb ook echt lak aan zwarte elfen omdat ik akkoord ga met @bojo96 als hij zegt dat dit tegen de lore ingaat.
En ik vind ook dat je daar als fan kritiek mag op geven/over discussieren.

Neemt niet weg dat ik de serie wel een kans wil geven. Als blijkt dat 'de boodschap' primeert over verhaal/kwaiteit, wordt dat wel snel duidelijk en kan ik alsnog stoppen met kijken.
Maar als superfan op voorhand zeggen dat ge niet gaat kijken, vind ik toch vreemd.


Mijn favoriete fantasy heeft amazon ook de nek omgedraaid, en ik had er op voorhand ook geen goed oog op. Maar ik heb toch gekeken en dan pas echt een oordeel geveld
 
De finale trailer:
Laat maar komen! Toch wel wat First Age shizzle gespot?
Galadriel in de ijzige vlakten van Helcaraxë toen ze gescheiden werd van Fëanor en zijn volgelingen?
Geen fan van de soundtrack, maar heel de Tolkienwereld koppel ik maar moeilijk los van Howard Shore, dus dat is gewoon even wennen.
 
Terug
Bovenaan