The Lord of the Rings: The Rings of Power

The Lord of the Rings: The Rings Of Power

Sommigen rekenden idd wat op Howard Shore deuntjes om ons mee te sleuren, het klinkt iets te modern in de trailer (en niet op de soundtrack die nu al te beluisteren is).

Het gaat meer om een kleine glimp van het komende verhaal en ik denk 30 seconden nieuw beeldmateriaal.
 
De officiële soundtrack staat al op Spotify.
Ik ben er gelukkig mee. Heel sfeervol én melodisch om je in een fantasysfeer mee te zuigen!

Galadriel is echt een toptrack.
Niemand zal over de soundtrack klagen als deze onder de beelden gemonteerd zal staan.
 
De officiële soundtrack staat al op Spotify.
Ik ben er gelukkig mee. Heel sfeervol én melodisch om je in een fantasysfeer mee te zuigen!

Galadriel is echt een toptrack.
Niemand zal over de soundtrack klagen als deze onder de beelden gemonteerd zal staan.
Net beluisterd en klopt inderdaad, een grote oef want die trailer music is nogal ... slecht
 
  • Leuk
Waarderingen: Pion
Toch 1 voordeel aan een pasgeboren dochter dan :unsure: die krijgt rond 3 uur haar voeding :p ben echt benieuwd, reviews zijn toch heel positief precies
 
Ben echt benieuwd wat het gaat worden, voor deze zal ik er niet achter kijken om het na enkele afleveringen stil te leggen moest het tegenvallen naar mijn verwachtingen. Iets wat meestal niet mijn normale gang van zaken is :)
 
Ik hoop vooral dat het grote geld de ziel niet heeft weggeslagen uit de Tolkienwereld. Jacksons trilogie heeft bij velen een unieke plaats maar het is ook inmiddels weer 20 jaar geleden dat die zijn uitgekomen. Er is toch wel een en ander veranderd in die tijd.

Maar goed. Khazad-Dum zou echt wel héél indrukwekkend zijn volgens de reviewers. Vooral benieuwd hoeveel internettrollen we gaan zien de komende weken.
 
Het is idd een Prime exclusive, het zal niet op VTM komen. Wie wil kan eind september een abonnement nemen van 1 maand voor 3 euro en zo de hele reeks zien, een bescheiden prijs. De laatste aflevering is er op 14 oktober.
Ah goed om te weten, Dan neem ik eind september een maandje
 
Ik hoop vooral dat het grote geld de ziel niet heeft weggeslagen uit de Tolkienwereld. Jacksons trilogie heeft bij velen een unieke plaats maar het is ook inmiddels weer 20 jaar geleden dat die zijn uitgekomen. Er is toch wel een en ander veranderd in die tijd.

Maar goed. Khazad-Dum zou echt wel héél indrukwekkend zijn volgens de reviewers. Vooral benieuwd hoeveel internettrollen we gaan zien de komende weken.
Zoiezo gaan ze weer beginnen over de woke gaat 100 procent gereviewed bombed worden door gewone users
 
Ah goed om te weten, Dan neem ik eind september een maandje
Indien je nog nooit op amazon.nl Prime hebt geprobeerd kan je de 30 dagen trial doen, dan is het helemaal gratis. Natuurlijk gaat deze serie al voor een tweede seizoen (en wss tot 5 seizoenen), dan moet je telkens een maandje betalen als het volgende seizoen er komt.
 
Indien je nog nooit op amazon.nl Prime hebt geprobeerd kan je de 30 dagen trial doen, dan is het helemaal gratis. Natuurlijk gaat deze serie al voor een tweede seizoen (en wss tot 5 seizoenen), dan moet je telkens een maandje betalen als het volgende seizoen er komt.

Ja, want die 2,99 Euro of hoeveel het ook kost is idd een zure appel om door te bijten. 😅

Er staat meer dan genoeg op Prime om wat langer dan een trail te nemen. Van Bosch, Sneaky Pete en Goliath tot Mozart in the Jungle, Marvelous Mrs Maisel, Them, The Underground Railroad, The Expanse en Reacher.

En dan zwijg ik nog over The Boys en Invincible.
 
Terug
Bovenaan